Imperial guards.. Help? :D
Imperial guards.. Help? :D
Elikkä mulla on nyt 40klp cadian shock trooppeja ja hq.. Eli sitten kysyisin teiltä kokeneemmilta kannattaisko noita Guard Heavy Weapon trooppeja ostaa? Entäs Ogryn joukot onko ne hyviä ja kannattavia.. ? Ja sit se viimeine eli noi Kasrkin Joukot onko niistä mitään apua ? NO kiitos jo etu käteen.. :D
Re: Imperial guards.. Help? :D
Kai se kodeksi löytyy? Sanotaan näin että kaartin perustrooppi on platoona joka koostuu 25 miehestä. Joten tarvit kaksi tälläistä tai yhden platoonan ja armoured fistin. Loput tiedot löytyvät kodeksista.
Raskaat aseet ovat se kaartin erikoisuus. Kaartilaiset kannattaa varustaa melkeinpä yksinomaan lascannoneilla tai missileillä. Plasmagunit ovat myös kivoja.
Kaartilla ei ole mitään jakoa lähiksessä joten voisit jättää suosiolla ne ogrynit pois. Rough riderit ovat hyvä vaihtoehto jos välttämättä jotain lähistelevää haluaa.
Kasrkinit ovat storm trooppereita. Toiset (kuten minä) tykkäävät niitä käyttää koskapa ovat tyylikkäitä, mutta pelitehoa hakiessa kannattaa turvatua veteraaneihin. 4 taivaalta tippuvaa plasmaa ei ole ihan mikään leikin asia vastustajan kannalta.
Raskaat aseet ovat se kaartin erikoisuus. Kaartilaiset kannattaa varustaa melkeinpä yksinomaan lascannoneilla tai missileillä. Plasmagunit ovat myös kivoja.
Kaartilla ei ole mitään jakoa lähiksessä joten voisit jättää suosiolla ne ogrynit pois. Rough riderit ovat hyvä vaihtoehto jos välttämättä jotain lähistelevää haluaa.
Kasrkinit ovat storm trooppereita. Toiset (kuten minä) tykkäävät niitä käyttää koskapa ovat tyylikkäitä, mutta pelitehoa hakiessa kannattaa turvatua veteraaneihin. 4 taivaalta tippuvaa plasmaa ei ole ihan mikään leikin asia vastustajan kannalta.
-
LaGas
Hyvä homma! Ostithan siis sen HQ lootan?? Seuraavaksi kerrot kaikille, onko sinulla Codex ja/tai oletko lukenut sen?BaQ kirjoitti:Elikkä mulla on nyt 40klp cadian shock trooppeja ja hq..
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
Joo codexin ostin eilen ja lukemassa tällä hetkellä :D
Tänne voisi tehdä valmiiksi jonkun topicin aloitteleville ig pelaajille, tässä on tullut luettua jo toistakymmentä kertaa kun platoonoja tai doctoriinejä selitetään väelle.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.