"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranid 1500

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Machine_Spirit

Tyranid 1500

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

HQ
Hive Tyrant
-Scything Talons
-Adrenal Glands (WS)
-Implant attacks
-Flesh hooks
-Scything Talons
- Toxic Miasma
- Toxin Sacs
- Winged
-Acid Maw
-Warp Field
216

Broodlord
Acid Maw
extendet Carapace
Tocix Sacks
102
retinue:
5 Genestealers
80pts

Elite
Lictor
180

Tyranid Warriors
4xTyranid Warriors
- 2 x Deathspitter, 2 x Devourer, 1 x Barbed Strangler Spitters 1xDevourel,1xBarbet Standler
1xScything Talons, 3x Rending Claws
- Enhanced Senses
118

Troops
15Hormagaunt
- Adrenal Glands (WS)
Adneral Glands(I)
Toxic Sacks
170

Genestealer Brood
- 10 x Genestealer
Scutlers
Scything Talons
Feedril Tendrils
240

15 Gaunt
Fleshborer
Tocix Sacks
adrenal glands(Ws)
150

15 Gaunt
Fleshborer
Tocix Sacks
adrenal glands(Ws)
150

Fast Attack
4xRaveners
DeathSpitters
Rending Claws
186

Mitenkäs toimii?
Viimeksi muokannut Machine_Spirit, Ma 01.09.2008 19:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Crystania

Re: Tyranid 1500

Viesti Kirjoittaja Crystania »

HQ
Hive Tyrant
Scything Talons
- Adrenal Glands (WS)
Warp Blast
Scything Talons
- Toxic Miasma
- Toxin Sacs
- Winged
Acid Maw
Warp Field
220
Yli kallis, ota siivet, scythinit, toxin sacsit ja fieldi.
Broodlord
Acid Maw
extendet Carapace
Tocix Sacks
102
Missä on ryhmä?
4xTyranid Warriors
- 2 x Deathspitter, 2 x Devourer, 1 x Barbed Strangler Spitters 1xDevourel,1xBarbet Standler
- Enhanced Senses
118
Ota extended, enchanted senses, toxin sacs, devourer, rending ja leaping.
Troops
15Hormagaunt
- Adrenal Glands (WS)
Adneral Glands(I)
Toxic Sacks
170
Aika kalliita, ota vain toxin sacsit.
Genestealer Brood
- 10 x Genestealer + Feeder Tendrils
Scutlers
Scything Talons
Feedril Tenrils drils
240
Kalliita pelkkä scutlers luulisi riittävän. Ainakin itselläni riittää.
15 Gaunt
Spine Fist
Tocix Sacks
adrenal glands(I,Ws)
150
Ota pelkät spinefistit, koska saat tuolla hinnalla melkein 2x 16kpl gauntti ryhmää.
Fast Attack
4xRaveners
DeathSpitters
Rending Claws
186
Pelkät scythinit ja rendingit riittävät.

mitä pisteitä jää niin Zoaneita synapsilla ja blastillä mukaan ja carnifexejä venomilla, barbedilla ja sensesllä.
Machine_Spirit

Crystania kirjoitti:
HQ
Hive Tyrant
Scything Talons
- Adrenal Glands (WS)
Warp Blast
Scything Talons
- Toxic Miasma
- Toxin Sacs
- Winged
Acid Maw
Warp Field
220
Yli kallis, ota siivet, scythinit, toxin sacsit ja fieldi.
Broodlord
Acid Maw
extendet Carapace
Tocix Sacks
102
Missä on ryhmä?Oliko pakollinen?
4xTyranid Warriors
- Enhanced Senses
118
Ota extended, enchanted senses, toxin sacs, devourer, rending ja leaping.Tykkään enemmän tästä
Troops
15Hormagaunt
- Adrenal Glands (WS)
Adneral Glands(I)
Toxic Sacks
170
Aika kalliita, ota vain toxin sacsit.Mutta tappavia
Genestealer Brood
- 10 x Genestealer + Feeder Tendrils
Scutlers
Scything Talons
Feedril Tenrils drils
240
Kalliita pelkkä scutlers luulisi riittävän. Ainakin itselläni riittää.mutta haluan maksimoida vahingon, kun kerran näitä otan
15 Gaunt
Spine Fist
Tocix Sacks
adrenal glands(I,Ws)
150
Ota pelkät spinefistit, koska saat tuolla hinnalla melkein 2x 16kpl gauntti ryhmää.Nämä kyllä on takoitus pistää tukeen
Lictoreita
Fast Attack
4xRaveners
DeathSpitters
Rending Claws
186
Pelkät scythinit ja rendingit riittävät.eivät riitä

mitä pisteitä jää niin Zoaneita synapsilla ja blastillä mukaan ja carnifexejä venomilla, barbedilla ja sensesllä.
Ja CArneja en ota. Ja muuten mistä saisin pisteet viiteen genuun?
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Crystania

No karsi vaihka yksi gauntti ryhmä pois tai sitten ravenerit ?
Machine_Spirit

Crystania kirjoitti:No karsi vaihka yksi gauntti ryhmä pois tai sitten ravenerit ?
Olisiko kannattavaan poistaa lictor?
Crystania

Onhan se lictor ihan hyvä, mutta kyllä voi karsia pois.
Yleensä se jumittaa vastustajan yksiköitä, kun ei kuitenkaan ole power weapon iskua, niin ei välttämättä tapa.
Machine_Spirit

Crystania kirjoitti:Onhan se lictor ihan hyvä, mutta kyllä voi karsia pois.
Yleensä se jumittaa vastustajan yksiköitä, kun ei kuitenkaan ole power weapon iskua, niin ei välttämättä tapa.
Olisiko ideaa muuttaa 10genun ryhmä 8 genun ryhmäksi lordille, ja ottaa lictori pois ja, ja ottaa trooppiin 6 genun ryhmä scutlereilla,ja scythingeillä, ja toxicilla?
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Olisi kiva tietää, mitä vastaan pelaat.
Mutta itse listasta:

Hive tyrant laiton, koska sillä on kaksi voimaa. Blasti pois ja myös Acid maw kannattaa ottaa pois, kun on melko turha.

Broodlordi tarvitsee ryhmän ja ota mieluummin F tendrils kuin A maw.

Lictorit saattavat toimia.

Mistä johtuu, etten ymmärrä mitään noista Warrioreista? Onko niillä hiukan liikaa aseita?

Hormagauntit liian kalliita.

Geneiltä voisi ehkä ottaa talonit pois.

Gauntit aivan liian kalliita. Joko perus spine- tai termagantteja.

Deathspitterit melko turhat ravenereilla.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Walzu45 kirjoitti:Olisi kiva tietää, mitä vastaan pelaat.
Mutta itse listasta:

Hive tyrant laiton, koska sillä on kaksi voimaa.
Hive tyrantilla on jo valmiiksi kaksi voimaa, ja sitä paitsi, eihän siinä muistaakseni kielletä ottamasta enempää.
Crystania

Hive tyrantilla on jo valmiiksi kaksi voimaa, ja sitä paitsi, eihän siinä muistaakseni kielletä ottamasta enempää.
Codexis sanotaan et se voi valita vain yhden niistä.
Machine_Spirit

Walzu45 kirjoitti:Olisi kiva tietää, mitä vastaan pelaat.
Mutta itse listasta:

Hive tyrant laiton, koska sillä on kaksi voimaa. Blasti pois ja myös Acid maw kannattaa ottaa pois, kun on melko turha.

Broodlordi tarvitsee ryhmän ja ota mieluummin F tendrils kuin A maw.

Lictorit saattavat toimia.

Mistä johtuu, etten ymmärrä mitään noista Warrioreista? Onko niillä hiukan liikaa aseita?

Hormagauntit liian kalliita.

Geneiltä voisi ehkä ottaa talonit pois.

Gauntit aivan liian kalliita. Joko perus spine- tai termagantteja.

Deathspitterit melko turhat ravenereilla.
Kyllä, mä nään ainakin hyvänä optiona blast aseet assaultti ryhmälle, jos ase on assault. Mutta otin Lictorin pois ja sillä hinnalla broodille 5 genee retinueksi, sitten otin vielä tyrantille implantit, ja hooksit, niilä pisteillä jotka jäi warp blastin poistosta. Muuten vastuksena yleensä marrinin kaltaiset(Marinet, necrot)
'Neljäviitonen

Vai että marinet ja necronit...
Toivottavasti ei tule monoliittejä eikä lanttiksia vastaan. Anti-tankkisi on nimittäin aika kehnonlainen.
Hivari on periaatteessa ainoa, joka voi saada lanttiksen rikki, mutta monoliittia ei saa sitten rikki sitten millään.
Onneksi on "phase out"...
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Machine_Spirit

Walzu45 kirjoitti:Vai että marinet ja necronit...
Toivottavasti ei tule monoliittejä eikä lanttiksia vastaan. Anti-tankkisi on nimittäin aika kehnonlainen.
Hivari on periaatteessa ainoa, joka voi saada lanttiksen rikki, mutta monoliittia ei saa sitten rikki sitten millään.
Pitääkö minun saada. Vai misen murhaisi warruja ympäriltä, niin ettei mikään scoreta, tai hankin scarabeista kill pointteja. Minun ei tarivtse tuhota monoa, koska se ei hirväasti minua nakerra. landikka tippuukin suht nopeasti kiitos tyrantin. massat kaatuvat hormiksiin ja gauntteihin. eliittiä mennään haastamaan 15genun ja broodiksen voimilla. Mitä minulla on pelättävää, boltteri tuli, objecktivet, huonot reserviheitot. Koska kaiken minä volen ajatellut, yksityiskohdat olen miettinyt, joten hyvästi.
Crystania

Kyl se lantikka hajoaa tai tulee vaarattomaksi. Viime pelissä DA:ta vastaan ammuin lantikan yhteen boltter tykistöön, kun heitin immoja niin paljon venomilla ja vähän weapon tuhoa.
Mitä necroihin tulee pitää ampuu yksi ryhmä kerrallaan aina kokokaan pois, niin eivät tule takasin ja saa helpommin porukat lähtemään takaisin kotiin.
Pitääkö minun saada. Vai misen murhaisi warruja ympäriltä, niin ettei mikään scoreta, tai hankin scarabeista kill pointteja. Minun ei tarivtse tuhota monoa, koska se ei hirväasti minua nakerra. landikka tippuukin suht nopeasti kiitos tyrantin. massat kaatuvat hormiksiin ja gauntteihin. eliittiä mennään haastamaan 15genun ja broodiksen voimilla. Mitä minulla on pelättävää, boltteri tuli, objecktivet, huonot reserviheitot. Koska kaiken minä volen ajatellut, yksityiskohdat olen miettinyt, joten hyvästi.
hmm... Ainoa vaan mikä pistää esiin on noi hirveät piste hinnat. Mitä omaan listaani vertaillee, sulla on n. 50 figua vähemmän ku mulla. Tosin kyl ne turbo nidit voi tehdäkkin jotain.

PS: Tuu ihmees pelaa joku kert meille >8)
'Neljäviitonen

Crystania kirjoitti:Kyl se lantikka hajoaa tai tulee vaarattomaksi. Viime pelissä DA:ta vastaan ammuin lantikan yhteen boltter tykistöön, kun heitin immoja niin paljon venomilla ja vähän weapon tuhoa.
Joo, mutta tässä listassa ei ole montaa venom cannonia. :)
Elikkä jos hivari kuolee matkalla niin sitä lantikkaa on vaikea tuhota.

Kerrohan sitten kuinka listasi toimii, kunhan pääset pelailemaan.
Machine_Spirit

Crystania kirjoitti:
Kyl se lantikka hajoaa tai tulee vaarattomaksi. Viime pelissä DA:ta vastaan ammuin lantikan yhteen boltter tykistöön, kun heitin immoja niin paljon venomilla ja vähän weapon tuhoa.
Mitä necroihin tulee pitää ampuu yksi ryhmä kerrallaan aina kokokaan pois, niin eivät tule takasin ja saa helpommin porukat lähtemään takaisin kotiin.
hmm... Ainoa vaan mikä pistää esiin on noi hirveät piste hinnat. Mitä omaan listaani vertaillee, sulla on n. 50 figua vähemmän ku mulla. Tosin kyl ne turbo nidit voi tehdäkkin jotain.

PS: Tuu ihmees pelaa joku kert meille >8)
Sm ässä nähdään :D en kyllä pelaa tällä listalla, mutta silti.

Walzu45 kirjoitti:
Crystania kirjoitti:Kyl se lantikka hajoaa tai tulee vaarattomaksi. Viime pelissä DA:ta vastaan ammuin lantikan yhteen boltter tykistöön, kun heitin immoja niin paljon venomilla ja vähän weapon tuhoa.
Joo, mutta tässä listassa ei ole montaa venom cannonia. :)
Elikkä jos hivari kuolee matkalla niin sitä lantikkaa on vaikea tuhota.

Kerrohan sitten kuinka listasi toimii, kunhan pääset pelailemaan.
Edelleenkin, miksi landikka pitäsi tuhota, se ei scoraa, ja ampuu massaa paskasti. Lista toimii reservien varassa, koska yritän tähdätä lictorin hännän avula saamaan kaikki genut kentälle vuorolla kolme, jolloin gauntit ovat jo tyrantin kanssa lähiksessä, ravenerit lähinnä tukee.

BTW:miksi genuja pidetään huonoina, ne scoraa, ja on uber hyviä lähärissä, eikä järjettömän kalliita tehoonsa nähden. Just love them since maggarge (8>
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Mitäs jos siellä onkin crusader patternin lantikka? (ai niin, en omista sellaista ;) )
'Neljäviitonen

Machine_Spirit kirjoitti:BTW:miksi genuja pidetään huonoina...
Kuka pitää 'stealereita huonoina?
Itselläkin on niistä vain hyviä kokemuksia, paitsi kun kerran hävisivät lähiksessä fire warrioreille.
Machine_Spirit

Barnabas kirjoitti:Mitäs jos siellä onkin crusader patternin lantikka? (ai niin, en omista sellaista ;) )
Siksi en ottanut venomeita :P.
Walzu45 kirjoitti:
Machine_Spirit kirjoitti:BTW:miksi genuja pidetään huonoina...
Kuka pitää 'stealereita huonoina?
Itselläkin on niistä vain hyviä kokemuksia, paitsi kun kerran hävisivät lähiksessä fire warrioreille.
LOL
Machine_Spirit

Listaa Modatta(lähinä vaihdettu gaunteiltä spinet ja inikat fleshboreriin, ja tyrantille vielä rendingit pisteitten täytöksi(ja varmaksi tankinturmaksi.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”