"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Raunioitunut kirkko/temppeli

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Markkola

Raunioitunut kirkko/temppeli

Viesti Kirjoittaja Markkola »

'Ello,

Olen rakentanut jonkinmoisen kasan raunioita Mordheimia varten. Pelkät talot ovat kuitenkin tylsähköjä. Haluaisin jonkin näyttävän "eyecatherin" keskelle pöytää. Raunioitunut kirkko/ temppeli olisi luonnollinen valinta. Perusmuodon ja koon olen jo hahmotellut:

Kuva

Kuva

Perinteinen ristinmuotoinen rakennushan tuosta olisi tulossa. Materiaali ei ole tosin vielän selvillä. Polyuretaania saisin helposti käsiini, mutta sen työstäminen yksittäisiksi kiviksi olisi vaivalloista ja sottaista. Hirst Artsin kipsimuotteja olen katsellut ja ne näyttävät melko näppäriltä. Hinta on tosin melko korkea yhtä projektia varten. Toisaalta muotteja voi toki uusiokäyttää tai myydä eteenpäin, mutta kuitenkin.

Olen myös miettinyt, millaiselle pohjalle tuo tulisi laittaa. 30mm uretaanilevy olisi kestävä ja kirkko olisi pienellä mäellä, mikä korostaisi sitä enemmän. Pelaamisen kannalta olisi varmaankin parempi, että kirkko olisi pöydän tasolla. Alustan tulisi kuitenkin olla sellainen, ettei se käpristyisi omia aikojaan.

Heitelkää minua ideoilla, mikäli koette, että ne olisivat avuliaita.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Weedeeo

Re: Raunioitunut kirkko/temppeli

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Kyllä nuo hirst artsin muotit vaikuttaa juuri sopivilta tuohon projektiin. Jos tekee tuollaisen kukkulan siihen niin voisit tehdä kirkon eteen oikein leveät portaat ja niiden viereen muurit estämään maan sortumista rappusille..Paitsi jos teet ihan samanlaisen kuin kuvassa oleva kiirkko, se ei välttämättä onnistu.Paksuhko muovilevy ainakin olisi hyvä mutta kallis pohjaksi.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hirst Artsilla saa kyllä ihan hienoa jälkeä aikaiseksi... kannattaa lisäksi katsoa Linkankin muotteja.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Markkola

Noniin,
totesin Muotit turhan kalliiksi käytön laajuutta ajatellen, joten turvauduin styrofoamiin. Jälki on itselleni aivan riittävää. Tässä kuva, josta voitte varmaankin päätellä homman olevan vielä hieman kesken. Syynä oikean talon rakentaminen ja orastavat opinnot.

Kuva

Lisäksi hetken inpiraatiosta tein patsaan somistamaan keskilattiaa. Teemana perinteinen: "Joku lyö mutanttia isolla vasaralla".

Kuva
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Noniin,
totesin Muotit turhan kalliiksi käytön laajuutta ajatellen, joten turvauduin styrofoamiin. Jälki on itselleni aivan riittävää. Tässä kuva, josta voitte varmaankin päätellä homman olevan vielä hieman kesken. Syynä oikean talon rakentaminen ja orastavat opinnot.

Kuva

Lisäksi hetken inpiraatiosta tein patsaan somistamaan keskilattiaa. Teemana perinteinen: "Joku lyö mutanttia isolla vasaralla".

Kuva
Warrior Priesti näyttää, siltä että menee ohi huitaisee lintuja.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Patsas ihan käypä, mutta prestin päätä olisi voinut pistää mutanttiin päin. kirkon alla olevan tasaisen maan olisi kannattanut tehdä laajemmaksi. Saatat nimittäin kohta huomata, että ulkoa loppuu tila.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Markkola

Patsaan pää katselee hassuun suuntaan, koska en halunnut alkaa muokkaamaan metallista miniatyyriä. Sen veistäjällä on ilmeisesti ollut jokin taiteellinen taka-ajatus.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”