Epäkuolleita aloittamassa.
- Grimgor Jr
Epäkuolleita aloittamassa.
Jeesh. Tässä on ollut taas (miksiköhän aloitan toppikkini aina samoilla sanoilla :/ ) ollut tätä armeijjan miettimistä nyt kun ogret ovat lähes valmiita, niin päätin sitten epäkuolleita aloittaa. Teema onkin jo miettittynä elikkäs: Cursed army of Sleepy Hollow, jota tulee johtamaan kukas muu kuin päätön ratsumies, koska olen Tim Burtonin Sleepy Hollowin fanittaja. Ensimmäiseksi ongelmaksi pulpahti, että mistäs tuo ratsumies napataa, itse olen ajatellut ratsuksi Archaonin hepoa josta otan piikit ja muut kaaottiset hölynpölyt pois, mutta mistä itse ratsumies? antakaahan ideoita ja ehdotuksia.
You ain´t leaving but two things right now... Jack and shit, and Jack left town.
Re: Epäkuolleita aloittamassa.
Hevonen on täydellinen ja en itse menisi leikkaaman piikkejä, vaikka oma on päätöksesi.
Figun löytäminen voi olla ongelma. Mutta eihän sen tarvitse olla täysi kopio päättömästä ratsumiehestä, vai?
Tarvitsisit jonkun sortin viitan myös tälle figulle ja kurpitsa pitäisi ehkä tehdä stuffista...
Figun löytäminen voi olla ongelma. Mutta eihän sen tarvitse olla täysi kopio päättömästä ratsumiehestä, vai?
Tarvitsisit jonkun sortin viitan myös tälle figulle ja kurpitsa pitäisi ehkä tehdä stuffista...
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Ah, mielenkiintoinen idea ja varmasti toteuttamisen arvoinen. En tiedä, mikä on kokemuksesi green stuffista mutta uskoisin, että tämän kanssa joutuu jonkinasteista scratchbuildausta tekemään... Niitä vanhoja metallisia Von Carstein-vampyyreja voi vielä löytyä, niiltä kun irrottaisi päät, voisi tulos olla mukiinmenevä. Muita vaihtoehtoja ei tällä hetkellä tule mieleen...
- Society Dweller
Vanha von Carstein voisi olla hyvä vaihtoehto tosiaan. Dark elffien dark ridereista saattaisi pienellä stuffauksella saada ihan mukavan näköisen ratsastajan myös.
Hei mutta ehkä green knightin figu voisi sopia? Tietysti pientä konffia tarttee.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.