"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necroneista tietoa ?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Tyranni

Necroneista tietoa ?

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Joten, ensimmäiseksi, olen täysi nolla 40k:n kanssa. Fabaa on tullut jo 3-4 vuotta harrastettua, mutta nyt alkoi kiinnostaa myös uusi 40k edikka ja necronit sieltä puolelta. Ja aloitusopas, ja gw:n sivuja on tullut luettua.

Joten, olen kuullut että necronit uudistuisivat piakkoin. Tottako ?
Ja ne olisivat vähän huonossa asemassa, koska huononivat kai 5. edikassa ?

Mutta, nyt kyselisin mitä ostaisin. Necron Lord ja paketin Warrioreita ?
Myös, jos joku kertoisi minkä laisia/kuinka hyviä unitit ovat, olisin kiitollinen.

En siis, viellä omista sääntistä tai codexia, mutta ostan molemmat, kun seuraavaksi fantsuun menen.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
O'snobba

Re: Necroneista tietoa ?

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Tyranni kirjoitti:Joten, ensimmäiseksi, olen täysi nolla 40k:n kanssa. Fabaa on tullut jo 3-4 vuotta harrastettua, mutta nyt alkoi kiinnostaa myös uusi 40k edikka ja necronit sieltä puolelta. Ja aloitusopas, ja gw:n sivuja on tullut luettua.

Joten, olen kuullut että necronit uudistuisivat piakkoin. Tottako ?
Suosittelen seuraamaan tätä ketjua!
Tyranni kirjoitti:J
Ja ne olisivat vähän huonossa asemassa, koska huononivat kai 5. edikassa ?
Juuri niin!
Tyranni kirjoitti: Mutta, nyt kyselisin mitä ostaisin. Necron Lord ja paketin Warrioreita ?
Lordi ja 2 pakettia warruja ovat hyvät alkuun... Eivät muuten ole sallittuja 1 paketilla (paitsi combat patrolissa).
Tyranni kirjoitti: Myös, jos joku kertoisi minkä laisia/kuinka hyviä unitit ovat, olisin kiitollinen.
Alin viesti!
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”