Onko kilpi + 2H mahdollista?
-
bluebluesky
Onko kilpi + 2H mahdollista?
Eli minulla kun olisi sellainen muistikuva, että characteri saapi täydentää reppiin vaikkapa keihään, lancen, longbowin, kilven&anopin lahjoittaman retkitermarin, mutta en uskalla varmuuteen mennä. Huom, kysymys on saako characterin varustuksesta nämä löytyä - combatissa en luonnollisesti ole huitomassa 2h:lla ja shieldillä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Onko kilpi + 2H mahdollista?
Muistat ihan oikein. Voit ottaa niin paljon aseita mukaasi kuin haluat ja siitä sitten valitaan klosiksessa, millä aseella tökit vihollista.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
KYllä tämä on mahdollista. Itseasiassa se on jopa fiksua jos pisteitä piisaa. Kilvestä saat apuja ampumista vastaan sittenkun käyt lähikseen saat valita mitä comboa käytät. Muista, että sitä valintaa ei voi muuttaa kesken tappelun.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Saanko käyttää tätä konvaus ideaa joskus tulevaisuudessa? ^^bluebluesky kirjoitti:Eli minulla kun olisi sellainen muistikuva, että characteri saapi täydentää reppiin vaikkapa keihään, lancen, longbowin, kilven&anopin lahjoittaman retkitermarin, mutta en uskalla varmuuteen mennä.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
-
bluebluesky
Saatpi käyttää, en vaadi tekijänoikeusmaksuja. Kiitoksia vastauksista, aihe lienee selvä&valmiina, mistä kysymys syntyi oli lähinnä tuo helmi, joka antaa 6+ rerollattavan saven - normisaven stackaus siis enemmän kuin hyödyllistä.flagu kirjoitti:Saanko käyttää tätä konvaus ideaa joskus tulevaisuudessa? ^^bluebluesky kirjoitti:Eli minulla kun olisi sellainen muistikuva, että characteri saapi täydentää reppiin vaikkapa keihään, lancen, longbowin, kilven&anopin lahjoittaman retkitermarin, mutta en uskalla varmuuteen mennä.