Snotling Pump Wagon
Snotling Pump Wagon
Käyttääkö Snotling Pump Wagon chariot base vai mitä basee se käyttää
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Re: Snotling Pump Wagon
Joo, chariotbeissillä sen pitäisi olla. Ei-neliö beissi on kieltämättä vähän typerä ratkaisu tuolla tavalla liikkuvalle yksikölle, mutta ei voi mitään.
Itse en pitäisi suurena vääryytenä peluuttaa vitosedikan pumppista 50-milliselläkään mutta ainakin uudempi figu olisi hyvä olla chariot beissillä.
Itse en pitäisi suurena vääryytenä peluuttaa vitosedikan pumppista 50-milliselläkään mutta ainakin uudempi figu olisi hyvä olla chariot beissillä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
no hmm siis onko se ihan ok jos teen mun omalle pump waguunille chariot basen.
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Se on jopa suositeltavaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Cactuscheff
Ellei GW ole kirjoitanut kutos laitoksen aikana julkaisemaansa base size chartia uudestaan huomaamattani niin snotling pump wagonin virallinen alustan koko olisi 50mm. Vai sisältyykö sääntöön chariot automaattisesti 50x100mm alustan käyttö? Kuten Jullevi sanoikin onhan se vähän typerää peluttaa complysaryssä liikkuuvaa ja ennen liikettä paikallaan pivottavaa figua muulla kun neliöalustalla. Ja toisaalta yhtä typerää on yrittää tunkea tämän hetken figu 50mm alustalle. Vosivat GW:n puolella valaista tilanneta vähän kun olen itsekkin toista pumppukärryä kohta alkamassa kasaamaan.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
- Scumboogie
Minkä kokoinen se chariot/pump wagon base sitten on?
50mm X 100mm, vai?
50mm X 100mm, vai?
- Grimgor ironhide
minä itse tein tuon saman asian ja otin normaalin chariot base mitan.
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.