Resiinin pesu mantysuovalla vai FPS:alla?
Resiinin pesu mantysuovalla vai FPS:alla?
Eli otsikko kertoo kysymyksen. Pitais pesta pari Forgen lentokonetta, ja kiinnostaisi tietaa milla kannattaa resiini pesta, kun jotkut aineet sulattavat sen ja jotkut ei tee mitaan. Itsellani on Fairy Power Sprayta ja mantysuopaa, mutta voin varmaan etsia tai hommata jos on jotain parempaa ainetta.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Resiinin pesu mantysuovalla vai FPS:alla?
Täältä löytyy kaikkea mukavaa noista maalinpoistonaineista.
Oma-aloitteisuutta.
Eikös nyt pesusta eikä maalinpostiosta ollut puhe?Sticced kirjoitti:Täältä löytyy kaikkea mukavaa noista maalinpoistonaineista.
Itse olen käsittänyt että ohennettu mäntysuopa on sopivaa.
Okei, mantysuopaa taidan sitten kayttaa, se on myos mukavan turvallinen. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Ja sticced, lue otsikko tarkemmin :D.
Ja sticced, lue otsikko tarkemmin :D.
Näin tänään. No ehkä ei pitäisi kuumehuuruissa kirjoitella tänne.
Oma-aloitteisuutta.
Figujen pesemiseen olen käyttänyt ihan laimennettua perus fairya. Irroittaa lian, rasvan ym epäpuhtauden hyvin eikä vahingoita lakka/maalipintaa.
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Astianpesuainetta, lämmintä vettä ja hammasharja on toiminut minulla.
Oletko muuten vilkaissut Forge Worldin sivuilta heidän omaa ohjettaan resiinin käsittelystä, oli muistaakseni aika pätevä.
Ai niin, tänä vuonna on kuulunut jotain huhuja että muotinirroitusaine irtoaisi hankalammin kuin ennen, mutta niistä en tiedä kun en ole yli vuoteen mitään FW:ltä tarvinnut.
Oletko muuten vilkaissut Forge Worldin sivuilta heidän omaa ohjettaan resiinin käsittelystä, oli muistaakseni aika pätevä.
Ai niin, tänä vuonna on kuulunut jotain huhuja että muotinirroitusaine irtoaisi hankalammin kuin ennen, mutta niistä en tiedä kun en ole yli vuoteen mitään FW:ltä tarvinnut.
Pesin figut mantysuoval tanaan lampiman veden alla. Muutamassa figussa oli mustia/harmaita pilkkuja ja ne ei lahtenyt. Forgen sivu sano suht miedolla pesuaineella btw.