"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

KuoLan Ropekerho.

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Globe

Re: KuoLan Ropekerho.

Viesti Kirjoittaja Globe »

Keitäs nämä "kuolan pojat" ovat?
I am Back to Forum... Tai jotenki noin
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Itse ainakin tässä näin. KuoLa ry:n jäsen ja... kyllä, aivan, tuo sukupuolikin näyttäisi täsmäävän.
Turnausta vai? Joo, kyllä tuo on ollut mielessä. 40K ei näytä olevan niin hottia, mutta kyllä sitäkin yritetään vielä tässä ajaa läpi. Mutta Kaaos nousee aina vain idässä ja jatkoa edelliseen FaBa turnaukseen on mitä varmiten tulossa. Ehkä syksyllä. Ehkä keväällä. Ehkä ei. Kun me tiedämme, tekin tiedätte.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Globe

Mutta mihinkäs se 40k turnaus on aina kompastunut? Eikö ole tarpeeksi pelaajia? Vai johonkin muuhun?
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Pelaajiin ilmeisesti. Pohjoinen jyväjemmari on luonnomukainen fantsumies, joka pelkää Isoja Asioita Mitkä Liikkuu(tm). Eikä etelän mies uskalla vaarallisille raunaperiferioille, jossa voisi vaikka menettää pahimmassa tapauksessa ihmisarvonsa kun vastaan tulee eksoottinen villieläin snäkärin jonossa häijyn asenteen kanssa.

Kai. Emmä tiedä.

Mutta pitää vain jaksaa yrittää. Niin sitä Kuuhunkin päästiin. Lopulta.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Globe

No mitenkäs suuri urakka on järkätä tuommonen pieni muotoinen 40k turnaus?? Itse voisin kyllä olla jotenkin hengessä mukana jos te ns. kuolan pojat tästä turnauksesta kiinnostutte...
Globe

No!?!? Johan tässä ollaan vastausta odoteltu... Niin ollaanko siitä turnauksesta kiinnostuttu? vai ei?
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Pojat taitaa olla kesälomilla tämän asian suhteen, kun ei tuo ropekerhokaan kesällä pyöri...
Phil Kelly says "No!"
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Ropekerho lähtee pyörimään ilemisesti ensikuun alusta maanantaisin. Turnauksista sen verran tietoa että maraskuussa on faba, helmikuussa 40k ja huhtikuussa taas faba. Kaikki ovat kuidensa loppupuolella. Tarkempaa tietoa kaikista tulee kunhan MrBigMr saa koneensa vihdoin pelittämään ja pääsee nettiin notkumaan vapaan tahtonsa mukaan, niin että turnauksia ehtinee suunnitella hieman paremmin.

Eli ropekerho alkaa siis tänä maanantaina ja siitä eteenpäin ellei toisin ilmoiteta klo 17.00, ja kestää 20.00 saakka. Valitettavasti vuoro ei ole aivan yhtä pitkä kuin viikonlopun vuoro olisi ollut, mutta näin viikolla kävijöitä pitäisi olla kuitenkin enemmän.

Eli siis, ropekerhoon saa tulla:
-Pelaamaan mitätahansa lautapeliä
-Pelaamaan mitä tahansa pöytäpeliä
-pelaamaan mitä tahansa korttipeliä
-pelaamaan mitä tahansa roolipeliä
-pelaamaan mitä tahansa peliä jonka keksit
-vaikka seuraksi
-hengaamaan muuten vain

Joten eikun mukaan vaan!
Viimeksi muokannut Mr Cartier, Ma 01.09.2008 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vahingosta viisastuu.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mahtavaa että saadaan taas kerho pystyyn. Tuo aika on vaan vähän outo, viikolla kun ihmisillä tahtoo olla kiireitä. Viikonloppu olisi ollut hiukka kivempi. Mutta katsotaan jospa sitä joku kerta ehtisi mukaan.

Ja hienoa että turneetakin on tänne päin tulossa! Voisihan sitä itsekkin osallistua. =)
Mr Cartier

Korjaus edelliseen, joka olisi pitänyt tulla jo toissapäivänä vaan eipä tullut osaston R laiskuuden vuoksi.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Jippii! Nyt minäkin pääsen kyseiseen kerhoon. Ainoa paha juttu on että minulla on orkesteri kuuteen asti, joten jos tulen ropekerholle kuudelta tai vähän sen jälkeen endinkö pelata pelin Warhammer:Fabaa tai jotain vastaavaa edes?

Missä se ropekerho pidetään? Anteeksi kun kysyn, en nimittäin ole kiinnittänyt huomiota niin paljon että missä se pidetään kun tiesin että en olisi päässyt sinne. Silloin kun se oli vielä lauantaina.

Iloisin terveisin: aatami

Edit: Minkä ikäistä porukkaa siellä ropekerhossa suurin piirtein on?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Xenon
Peliporukkavalvoja

aatami kirjoitti:Jippii! Nyt minäkin pääsen kyseiseen kerhoon. Ainoa paha juttu on että minulla on orkesteri kuuteen asti, joten jos tulen ropekerholle kuudelta tai vähän sen jälkeen endinkö pelata pelin Warhammer:Fabaa tai jotain vastaavaa edes?

Missä se ropekerho pidetään? Anteeksi kun kysyn, en nimittäin ole kiinnittänyt huomiota niin paljon että missä se pidetään kun tiesin että en olisi päässyt sinne. Silloin kun se oli vielä lauantaina.

No kyllähän siinä ainakin lyhyen pelin ehtii pelaamaan.

Se pidetään nuorisokeskuksella. Siinä kauppakadun varrella olevassa, yläkerrassa. Ainakin viimevuonna oli.

No yleensähän porukkaa on jostain 15v ylöspäin. Mutta kaiken ikäiset ovat tervetulleita.
aatami

Xenon kirjoitti:
aatami kirjoitti:Jippii! Nyt minäkin pääsen kyseiseen kerhoon. Ainoa paha juttu on että minulla on orkesteri kuuteen asti, joten jos tulen ropekerholle kuudelta tai vähän sen jälkeen endinkö pelata pelin Warhammer:Fabaa tai jotain vastaavaa edes?

No kyllähän siinä ainakin lyhyen pelin ehtii pelaamaan.

Se pidetään nuorisokeskuksella. Siinä kauppakadun varrella olevassa, yläkerrassa. Ainakin viimevuonna oli.

No yleensähän porukkaa on jostain 15v ylöspäin. Mutta kaiken ikäiset ovat tervetulleita.
Ok, kiitos tiedoista.

Mutta voisiko joku vielä varmistaa tiedon siitä että missä paikassa ropekerho pidetään?
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

Sama paikka, kuin viimevuonna. Tunnissa saattaa mennä kyllä aika tiukalle (ottaen huomioon että harjoituksissa on oltava silloin kun se alkaa, eikä vasta lähdettävä silloin), eikä siinä ainakaan aivan täysimittaista peliä saa pidettyä, mutta jonkun hyvin pienen ehkä, varsinkin jos armeijat on tehty jo valmiiksi ja kaikki on ready to go. Ehkä taktiikoiden harjoittelu/suunnittelu ynnä armeijoiden teko ja vastaava voisi olla soveliaampaa puuhaa kunnes on varmaa että aikaa on saatavilla tarvittava määrä. Vaikka ainahan jonkun hyvin pienen pelin sitä saattaa keretä. Katsoo sitä sitten kun aika tulee.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Mr Cartier kirjoitti:Sama paikka, kuin viimevuonna. Tunnissa saattaa mennä kyllä aika tiukalle (ottaen huomioon että harjoituksissa on oltava silloin kun se alkaa, eikä vasta lähdettävä silloin), eikä siinä ainakaan aivan täysimittaista peliä saa pidettyä, mutta jonkun hyvin pienen ehkä, varsinkin jos armeijat on tehty jo valmiiksi ja kaikki on ready to go. Ehkä taktiikoiden harjoittelu/suunnittelu ynnä armeijoiden teko ja vastaava voisi olla soveliaampaa puuhaa kunnes on varmaa että aikaa on saatavilla tarvittava määrä. Vaikka ainahan jonkun hyvin pienen pelin sitä saattaa keretä. Katsoo sitä sitten kun aika tulee.
Korjaan, melkein kahdessa tunnissa. Vähän yli kuudesta kahdeksaan. Sillä sihän sanoit että kerho on viidestä kahdeksaan, eikövain?

Edit: Pahus, saattaa olla että minua ei tule näkymäänkään tuolla ropekerholla ensi viikolla kun minulle tuli yllättäen meno juuri tuona päivänä (Orkesterin jälkeen). Voitte vain arvailla, harmittaako minua. Mutta sen jälkeisellä viikolla aika varmasti pääsen ropekerhoon.
'10-'11-'12 WDL
Mr Cartier

Ropekerho on joka viikko ellei sitä erikseen mainita ettei ole. Tervetuloa vain kaikille.

E: Olemme aloittamassa Ropekerhossa Mordheim-kampanjaa, ja aloitukseen kerkeää vielä oivasti mukaan. Tarkoituksena olisi pelata tahdilla 1 peli per viikko. Kampanjassa käytetään lukuisia internetistä löytyviä sääntöjä ja joitakin house-ruleja kuten ammuksien rajoitettu määrä per taistelu, ja panssareiden parannukset paremmin vastaamaan hintaa. Kaikki kiinnostuneet mukaan. Mukana on useita ensikertalaisia, joten kynnys ei ole korkea. (rahasta tiukkaa tekeville tiedoksi: Mordheim on ehkä se halvin, tai ainakin yksi halvimmista GW:n figuatyyri peleistä)

Toki ropekerhossa saa muitakin pelejä pelata mikäli niitä tahtoo, ja toki kerkeää mordheimin ohella, niin nopeita kun pelit ovat. Tottakai mukaan saa myös tulla vaikka katsojaksi jos kiinnostaa nähdä mikä tämä Mordheim oikein on.
Vahingosta viisastuu.
aatami

Tänään minun pitäisi päästä kerhoon, kun orkesteri loppuu aikaisemmin. Eli viideltä, siis minun pitäisi olla siellä viiden ja puoli kuuden välillä...

6.10.08: En pääse tänään ropekerhoon kun olen sairaana. Onko syyslomalla ropekerhoa?
'10-'11-'12 WDL
aatami

Kysyn uudelleen, pahoittelen tuplapostia.

Onko syyslomalla ropekerhoa?
'10-'11-'12 WDL
Xenon
Peliporukkavalvoja

aatami kirjoitti:Kysyn uudelleen, pahoittelen tuplapostia.

Onko syyslomalla ropekerhoa?
Ropekerho on aina ellei erikseen mainita.
aatami

Monenko pisteen armeijoilla me pelataan Faba turnauksissa?
'10-'11-'12 WDL
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”