Pelaajia Malmilla?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pelaajia Malmilla?
Olen 13 vuotias poika. Asun lähellä Malmin juna asemaa noin 500m. Olen rakentamassa 4x6 pelikenttää FaBaan ja 40k. Kenttä on suunniteltu tällä hetkellä ruoho kentäksi. FaBasta ja 40k löytyy vähän nappuloita mutta tarkoitus on kasvattaa tällä hetkellä 40k mariineja.
Re: Pelaajia Malmilla?
Moro,
ite pelainen myös marsuilla ja asun viikonloppuisin
pukinmäessä, malmin lähellä : )
ite pelainen myös marsuilla ja asun viikonloppuisin
pukinmäessä, malmin lähellä : )
Minäpä asun puistolan lähellä.
Ei malmilla mutta tässä ihan lähellä Oulunkylässä, järjestellään aina välillä tuolla taloyhtiön kerhotilassa pienimittaisia kaveri pelejä. Noin 4 pelaajaa ilmestyy yleensä paikalle kun vaan soitellaan huudellaan mesessä ja sovitaan aikoja.
- Machine_Spirit
Minäpä asun Ala-Tikkurilassa.Barnabas kirjoitti:Minäpä asun puistolan lähellä.
BTW Onko saatumaa että mun Fabaan liittyvien ketjujen takia Elitistit ovat alkaneet heräillä tännekkin puolelle?
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Minäpä asun Siltamäessä (pari kilsaa Malmilta Vantaalle päin.
Meitä löytyy täältä parisen aktiivista pelaajaa noin 13 vuotiaita.
Meitä löytyy täältä parisen aktiivista pelaajaa noin 13 vuotiaita.
- Da Big Boss
Jaa, itse käyn täällä joskus, aika tiiviisti. Pari kertaa kuukaudessa täällä puistolassa käyn. Pelin voisin pelata joskus, jos löytyy aikaa. Jos joku haluaa pelata vastaan, voi laittaa YV:tä. Pelit eivät tosin aina sovi minulle, joihin syitä en jaksa luetella.
Da edit: Profiilista löytyy enemmän tietoa itsestäni, jos kiinnostaa.
Da edit: Profiilista löytyy enemmän tietoa itsestäni, jos kiinnostaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Niin, jos jotakuta kiinnostaa pelailla, niin kotoani löytyy normi kokoinen 40k pöytä. Voin pelaa 750pts. - 3k matseja 40k:oossa. Lisäinfoa minun profiilista.
Asun Puistolas ja kavereihini kuuluu paljon keräilijöitä,jotka kaikki asuu puistolas tai tapanilas
Ig alk 1.7.09 Wins17 Draws7 Lost5
''An unbreakable toy is useful for breaking other toys''
''An unbreakable toy is useful for breaking other toys''