"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1,5k Tally

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Partymesser

1,5k Tally

Viesti Kirjoittaja Partymesser »

Olen tässä parin viimepäivän aikana ollut kuumeen kourissa ja ajankulukseni päätin päässäni väsätä jonkinlaisen 40k listan kun ei ole sitä tullut vähään aikaan pelattua. Päähäni sitten tupsahti idea tallysta (yllätys yllätys), mutta koska en ole pelannut kertaakaan 5th edikan säännöillä tai saati lukenut niitä, ajattelin pistää tämän tänne ensin osaavien pelaajien silmän alle.

Epidemius 110

6X10 Plaguebearers of Nurgle (2 Icons) 6x150+50=950

2xDaemon Princes 2x220=440
Flight, Might, Hide & Mark of Nurgle

Total: 1500 points / 63 models

Elikkä miten tällainen lista pärjäisi vitosessa? Olen ymmärtänyt että nykyään kestävyys on aika mukava piirre true losin takia. Lisäksi objektiivien pitämisessä nurglen pojat on aika velmuja. Ongelmaksihan muodostuu tuo hitaus. Mutta jätän sanan vuolemiset teille hyvät herrat.
Holy Bible - God's own suicide note.
Rosmariini

Re: 1,5k Tally

Viesti Kirjoittaja Rosmariini »

Itse listan tehokkuudesta en nyt tiedä, onhan nurglet kylläki melko kestävää porukkaa ja ku vielä on 60 semmosta. Mutta itse en ainakaan missään nimessä tekisi tämmöstä listaa, koska voi olla aika tylsä pelata tälläisella jossa on 3 erilaista unittia. Itselleni ainaki tärkeintä on hauskuus ei niinkään sellainen veren maku suussa pelaaminen..
Partymesser

Itse taas pidän siitä että armeija on yhtenäinen. Pitkä lista erilaisia yksiköitä sekottaa pään ja pelatessa sitten unohtaa mihin mikäkin yksikkö aina pystyy. Eli itselleni sopii varsin hyvin tällainen tasapaksu lista ilman yllätyksiä. Ja ei, en pelaa kuola suupielistä valuen voittoa tavoitellen. Totta kai se on kiva kun voittaa, mutta kyllä minäkin pyrin siihen puhtaaseen hauskan pitoon. Se hauskuus tulee useimmiten vain taktisista elementeistä, ei serpentiineillä varustelluista yksiköistä.
Abaddon71

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Hivenen tylsöö lista, mutta ainakin voisit laittaa Prinsseille Noxiouksen.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Partymesser

Abaddon71 kirjoitti:...mutta ainakin voisit laittaa Prinsseille Noxiouksen.
Miksi ihmeessä? Prinset woundaa täysin hyvin ilman noxiakin ja saavat sen tallyn noustessa. Miksi S6 hahmo tarvitsisi noxious touchin?
Abaddon71

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Partymesser kirjoitti:
Abaddon71 kirjoitti:...mutta ainakin voisit laittaa Prinsseille Noxiouksen.
Miksi ihmeessä? Prinset woundaa täysin hyvin ilman noxiakin ja saavat sen tallyn noustessa. Miksi S6 hahmo tarvitsisi noxious touchin?
No riippu kanssa vähän kenen kanssa pelaa. Mua vastassa on aina joku T1000 himomonsteri, niin silloin on kyllä ihan tarvittava.
Ja mitä jos meneekin Tally perseelleen? Sitten itkettää...
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”