"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Auttakaa mua vähän!!!!!

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
kk ukkeli

Auttakaa mua vähän!!!!!

Viesti Kirjoittaja kk ukkeli »

Olen nyt katsonut kaikenlaista näistä wood elffeistä ja lukenut niistä paljon mutta olen myös innostunut dark elffeistä!! Että mitäs mun pitäs nyt tehdä?? Että kysymys kuuluu mitä alan keräämään (+pelaamaan) wood elffejä vai dark elffejä?
vompovompatti

Re: Auttakaa mua vähän!!!!!

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kumpi ikinä kiinnostaa enempi. Ihan oma valinta.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

No kerro esim. millaisia ominaisuuksia niille haluaisit yms. niin muiden olisi helpompi ehdotella. Muuten se on hian oma valinta.
kk ukkeli

Viesti Kirjoittaja kk ukkeli »

no olisi kiva saada paljon tulivoimaa (ja olisi mukava jos ne osuisi vastustajaankin) mutta wood elffit:hän on hyviä jousiampujia se on niitten plussaa.Mutta nehän ovat todella huonoi lähitaistelijoita ja dark elffeillä on sitten ihan kivat lähitaistelu taidot.Että mun varmaan kannattais harkita wood elffejä.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

kk ukkeli kirjoitti:no olisi kiva saada paljon tulivoimaa (ja olisi mukava jos ne osuisi vastustajaankin) mutta wood elffit:hän on hyviä jousiampujia se on niitten plussaa.Mutta nehän ovat todella huonoi lähitaistelijoita ja dark elffeillä on sitten ihan kivat lähitaistelu taidot.
Ai puut ei osaa taistella ? Ja kyllä delffeillekkin saa tulivoimaa, jos sitä haluaa.
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Welffit on ihan kovia lähitaistelemaan, paitsi ampumiseen suunnitellut yksiköt kuten glade guardit. Esimerkiksi treeman on tosi kova ja dryadit ovat forest spirit (immune to panic yms.) ja maksavat vain 12 pts/kipale.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kuten sanottu niin kummatkin saavat kovaa ampumista ja lähistelyä. Weedit ampuvat tarkemmin mutta vähemmän, kun Delffit ampuvat paljon mutta epätarkasti. Weedien lähisyksiköt on taas mobiilimpia, mutta kärsivät staattisen reson puutteesta, kun taas delffeillä on asiat toisinpäin.

Jos on vaikeaa valita näiden välillä, niin heitä kolikkoa/noppaa ja re-rolli jos tulee huono tulos.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”