kaksi armeijaa
-
red paron44
kaksi armeijaa
nii kannattaako kerätä kahta armeijaa samaa aikaa? ku tykkään noista eldareista ja tau empirestä.
Re: kaksi armeijaa
Jos rahaa ja aikaa riittää niin mikäs siinä. Kyllä monet keräävät useita armeijoita yhtä aikaa.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ja jotkut aivan liian montaa armeijaa, kuten allekirjoittanut...Xenon kirjoitti:Jos rahaa ja aikaa riittää niin mikäs siinä. Kyllä monet keräävät useita armeijoita yhtä aikaa.
Viimeksi muokannut Morhgoz, Su 14.09.2008 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- Da Big Boss
Itseäni hieman ketuttaa kun rupesin tekemään iron warruja örkkieni rinnalle. Mutta jos tykkäät kahdesta armeijasta ja haluat tehdä niitä niin mikäs siinä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Ei kannata. Korkeintaan kannattaa ostaa codexi ja proksyttää figuureja. Muuten voin nopiasti käydä, että omistat vain torson toisesta armeijasta, etkä pääse kunnolla pelaamaan kummallakaan. Jos raha tai aika ei ole rajoittava tekijä, niin siitä vain.red paron44 kirjoitti:nii kannattaako kerätä kahta armeijaa samaa aikaa? ku tykkään noista eldareista ja tau empirestä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
- The Captain
- Valvoja
Paras idea lienee hankkia ensin yksi armeija pelikelpoiseen kokoon, jotta pääsee ylipäätään pelaamaan. Sitten kun tämä on hoidossa, voi ruveta pikkuhiljaa näpertämään niitä rinnakkaisarmeijoita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Yksi, mahdolisesti parhaista tavoista on kerätä eka se 500 pistetä sitä toista, sitte 500 pongoo sitä toista. Sen jälkeen lähtee vuoron perään lisäileen yksiköitä, joista tykkää/joita tarvittee.
Don't dance, if you can't make it rain
- The Captain
- Valvoja
Minusta juuri tällä tyylillä pysytään mahdollisimman pitkään tilanteessa, jossa ei pääse oikeasti pelaamaan. Jossain 500 pisteessä ei vielä päästä juuri muuhun kuin tekemään lista ja heittämään vähän noppaa, minkäänlaiseen synergiaan tai manööverointiin ei juuri ole resursseja. Aikaisintaan 1000 pisteen kohdalla alkaa tuntua siltä, että pelaajallakin on jotain vaikutusta lopputuloksen kannalta.Ana_Shei kirjoitti:Yksi, mahdolisesti parhaista tavoista on kerätä eka se 500 pistetä sitä toista, sitte 500 pongoo sitä toista. Sen jälkeen lähtee vuoron perään lisäileen yksiköitä, joista tykkää/joita tarvittee.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Voisi johtua siitä, että Hellsingin GW:llä on games nighteissa käytetty 500 pisteen border patrol armeijaa, vaan eipä enää. Jos on ihan aloittamassa, niin kannattaa edes sitä yhtä armeijaa sen verran, että pääsee pelaamaan ihan oikeasti, eikä vain katsomaan, kun armeija kaatuu devastaattoreihin/helffien röpöttimiin.The Captain kirjoitti:Minusta juuri tällä tyylillä pysytään mahdollisimman pitkään tilanteessa, jossa ei pääse oikeasti pelaamaan. Jossain 500 pisteessä ei vielä päästä juuri muuhun kuin tekemään lista ja heittämään vähän noppaa, minkäänlaiseen synergiaan tai manööverointiin ei juuri ole resursseja. Aikaisintaan 1000 pisteen kohdalla alkaa tuntua siltä, että pelaajallakin on jotain vaikutusta lopputuloksen kannalta.Ana_Shei kirjoitti:Yksi, mahdolisesti parhaista tavoista on kerätä eka se 500 pistetä sitä toista, sitte 500 pongoo sitä toista. Sen jälkeen lähtee vuoron perään lisäileen yksiköitä, joista tykkää/joita tarvittee.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
- Stormtrooper
Tai kerätä sekalaisesti porukkaa kolmesta armeijasta jonkun verran, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi että millään pääsisi kunnolla pelaamaan...The Captain kirjoitti:Paras idea lienee hankkia ensin yksi armeija pelikelpoiseen kokoon, jotta pääsee ylipäätään pelaamaan. Sitten kun tämä on hoidossa, voi ruveta pikkuhiljaa näpertämään niitä rinnakkaisarmeijoita.
Nm. Älkää kokeilko.
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
Itse olen siinä helvetissä että minulla on yksi 40k armeija jota joudun nyt paikkailee kun kaaos kodeksi uudistui ja piti listan remonttiin, sekä minulla on kaksi faba armeijaa jotka ovat kukin 600 pojon tienoilla jotka on tarkoitus saada 2000 pongoon. Mutta on ainakin vaihtelua! 40k:ssa kaaokset viihdyttävät ja FaBassa nurgle ja Orcsit ja Goblinssit :>. Ja kun olen innokas konvertoimaan saa monipuolisesti bitzejä!
Mutta kuitenkin se on osittain kostautunut ja harmittaa kun ei faboilla pääse kunnolla paukuttaan.
Mutta kuitenkin se on osittain kostautunut ja harmittaa kun ei faboilla pääse kunnolla paukuttaan.
Only if Bible were steampunk.
Minulla on kahdeksan 40k armeijaa, mm. kaksi eri Marine armeijaa, kaksi eri Kaaosta (Marines ja Demonit), Eldareita, IG_tä, Orks sekä vanha kunnon LatD (ei enää virallinen armeija).red paron44 kirjoitti:nii kannattaako kerätä kahta armeijaa samaa aikaa? ku tykkään noista eldareista ja tau empirestä.
Tähän kun lisätään mun 4 FaBa armeijaa, niin tiedät varmaan minun kantani asiaan! ;)
Samaa mieltä. Mulla on pelkästään IG armeijoita kolmisen kappaletta, siihen lisäksi muutama parin-kolmekymmenen poppoo Tallarneja ym. Lisäksi ainakin neljää eri väriä Marineita, Kaaokselle paljon variaatioita, Eldarit, Dark Eldarit.Samsson kirjoitti:Minulla on kahdeksan 40k armeijaa, mm. kaksi eri Marine armeijaa, kaksi eri Kaaosta (Marines ja Demonit), Eldareita, IG_tä, Orks sekä vanha kunnon LatD (ei enää virallinen armeija).red paron44 kirjoitti:nii kannattaako kerätä kahta armeijaa samaa aikaa? ku tykkään noista eldareista ja tau empirestä.
Tähän kun lisätään mun 4 FaBa armeijaa, niin tiedät varmaan minun kantani asiaan! ;)
Niin ja päälle kymmenen eri FaBan armeijaa.
Mutta vinkiksi, kannattaa käydä koulut kunnolla ja hankkia kunnon duuni, niin sitten voi leikkiä niillä leluilla mitä haluaa isona.
Sytytä miehelle nuotio ja pidät hänet lämpimänä yön yli. Sytytä mies nuotiossa ja lämmität hänet loppuelämäksi.