ostin joskus Harry the Hammerin. maalasin vain pohja värillä ja
ajatelin että jos sitä ei enää myydä sen arvo nousis.
onkos Harry the Hammer tämä ukko arvokas?
Re: onkos Harry the Hammer tämä ukko arvokas?
Olettaen, että aiot myydä sen, voinet saada siitä jo nyt hieman yli alkuperäisen myyntihinnan. Jos paketti olisi avaamaton, olisi sen arvo n. kymmenen vuoden päästä kohtuullisen korkea. Olen täysi tunari laskeskellessa asioiden arvoja, mutta itse tarjoaisin moisesta keräilijänä ainakin 80€ (siis n. 10 vuoden päästä). Ja kyllä, sitä ei enää myydä.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
- Half-breed
Muistin minä oikein että tästä oli jo keskusteltu, eli tästä linkistä pääset keskusteluun missä pohdittiin noita limited edittion -figuja.
Kuitenkin sanotaan näin, että koska olet jo ottanut sen pois paketista ja pohjamaalannut sen, niin en usko että saisit siitä tulevaisuudessa edes takaisin mitä maksoit siitä.
Kuitenkin sanotaan näin, että koska olet jo ottanut sen pois paketista ja pohjamaalannut sen, niin en usko että saisit siitä tulevaisuudessa edes takaisin mitä maksoit siitä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Hands_of_blue
Sitten maksaisit kyllä suunnilleen 60 euroa liikaa. Kannattaa vähän katsella mitä maksetaan vaikkapa 80-luvun oikeasti limited edition figuista. Harva niistäkään kohoaa tuohon 80 euroon ja ne ovat sentään harvinaisia toisin kuin Harryt.Nazgúl kirjoitti:Olen täysi tunari laskeskellessa asioiden arvoja, mutta itse tarjoaisin moisesta keräilijänä ainakin 80€ (siis n. 10 vuoden päästä). Ja kyllä, sitä ei enää myydä.