Control arean ''tarkistaminen'' vai abuse?
Control arean ''tarkistaminen'' vai abuse?
Kaveriporukan mukaan saa mitata control arean milloin tahansa, mika johtaa siihen, etta sita kaytetaan esim mittaamaan kuinka kaukana vastustajan figut on jne. Esim. Kaveri siirtaa Warcasterin millilleen pois mun assault rangelta, ensin tarkistaen ''control arean kolmatta kertaa, jotta ei varmasti kukaan voi paasta lahikseen. Onko tama sallittua, koska se tuntuu vain tyhmalta.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Re: Control arean ''tarkistaminen'' vai abuse?
Itse teen tuota jatkuvasti ja niin tuntuvat tekevän kaikki muutkin. En näe tuossa mitään pahaa, kun on sääntöjenkin mukaan sallittua. Mielestäni tuo on mainio sääntö. Ei pelit kaadu siihen kun arvioi etäisyyden väärin.
moi
Sallittua ja erittäin suositeltavaahan tuo on. Lisäksi se on kutakuinkin ainoa mitta melee rangen ohella mitä saat pelin aikana mittailla ennen varsinaisia päätöksiä minkään suhteen. Samalla se on tietysti paras henkivakuutus casterillesi, jonka kuolema päättää pelin. Välillä mittailusta on paljonkin iloa kun caster on sopivalla paikalla ja pääset tarkastamaan voitko ampua vaikkapa unitilla liikkumatta. Se vain pitää muistaa että mitta ei saa ikinä venyä yli control rangen.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
-
Der Dexter
sanooko Prime remix aiheesta mitään, että milloin sen saa mitata, tarkemmin saako sen mitata kesken omaa liikettään?
spellejä ei silloin saa tehdä, mutta controllinko voi vielä mitata?
spellejä ei silloin saa tehdä, mutta controllinko voi vielä mitata?
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
tarkistin foorumeilta, ja saa kyllä siis mitata kesken liikkeen, eli voi sijoittaa juuri oikein.
Ei tämä pelissä luo aivan älyttömiä mahdollisuukis mitata kaikkea, ei se kuitenkaan ol kuin yksi linja yhdestä napista.
on kuitenkin lajeja, joissa kaiken saa aina mitata, ja se on imo vaan tylsempää, ja melkein hidastaan enemmän peliä kuin nopeuttaa.
Ei tämä pelissä luo aivan älyttömiä mahdollisuukis mitata kaikkea, ei se kuitenkaan ol kuin yksi linja yhdestä napista.
on kuitenkin lajeja, joissa kaiken saa aina mitata, ja se on imo vaan tylsempää, ja melkein hidastaan enemmän peliä kuin nopeuttaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Okei kiitos eli se on sallittua. No, valitin sitten turhasta peliporukalle. Sinansa tuo kylla auttaa minuakin paljon.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
- The Captain
- Valvoja
Kuitenkin kannattaa muistaa, että moiset mittaukset ovat julkista tietoa, ja ainakin itse pidän herrasmiesmäisenä, että jos itse mittaan jonkin etäisyyden, myös vastustaja saa tietää, paljonko etäisyys tarkalleen oli (eikä sillä lailla, että mittaan äkkiä salaa controllini enkä kerro vastustajalle).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Muuten yksi hyvä argumentti rajoitetun peliajan käyttämiseksi on juuri tämä mittailu. Kun aikaa ei loputtomasti ole, ei koko ajan voi mittailla controlliakaan tai ei ehdi tehdä muuta =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.