HampsterC kirjoitti:tuo torni on nätti :P jos laittasit siihe parit imperiumin kotkat?
Itseasiassa suunnitteilla on parikin vaihtoehtoa, jolla kellotornia koristaisi. Repaleista banneria, imperiumin kotkaa, rikkoitunutta lasimaalausta... Pitää nyt katsoa mitä tuohon kehittää.
Barnabas kirjoitti:Kello torni on oikein hieno, mutta olisiko mahdollista ujuttaa sinne kello sisään?
Varmaankin olisi, mutta jotenkin en lämpene itse tuohon kello-ajatukseen. Tarkoitiko muuten kirkonkello-tyylistä ratkaisua vai BigBen-tyylistä viisarikelloa?
DakkaDakka kirjoitti:Torni omasta mielestäni sopii ihan mukavasti Grim DarGness of the far future- tunnelmaan. Basilicassa en näe paljoa omaperäisiä ratkaisuja(Sinun tavaramerkkisi), joten siihen olen hiukan pettynyt.
No omaperäisiä näistä minun ratkaisuista ei varmaan saa tekemälläkään, eiköhän maailmalla ole tehty jo kaikki mahdollinen nnäihin raunioihin, mutta kiitos kuitenkin. Basilican tein tarkoituksella aivan perusraunioksi, koska turnausväsymys painaa jo ja tuo oli viimeinen iso rakennus COD boksista. Jäljellä olisi vielä pari pienempää, näille pitää keksiä nyt jotain speciaalia siten. Lisäksi ajatusasteella on muuta rekvisiittaa, eli "puistoa", patsasta, rubbleläjiä, barrikaadeja, etc. Tarkoituksena on tehdä kaikesta maastosta samanteemaista, eli että niitä voi käyttää ilman kaupunkiakin. Lisäksi draftiversioina on muutama iso projekti (mm. tuo katedraali), mutta niistä sitten lisää kunhan saan nämä pakettiin ja figujakin maalattua (pitäisihän se päästä pelaamaankin ja testaamaan onko näistä maastoista mihinkään.)
Ihan sivuhuomiona tarvikkeita on tähän mennessä kulunut seuraavanlaisesti:
-n. 1,5m2 rakentajan kovalevyä
-n. 4 kpl 70*50 levyä kapalevyä
-n. 1l eri-keeperiä
-n. 1 tuubi muoviliimaa
-n. 2-3kg Primodur kipsiä
-1/4 m2 Solimatea
-n. 1/2 litraa useampaa harmaasävyä maaleja
-n. 1l pikkukiviä ja hiekkaa
-sekalaisia bitsejä n-määrä.
-Lisäksi pahvia, aaltopahvia, hyttysverkkoa, balsapuuta, plasticardia, rautalankaa etc rojua sekalainen määrä.