Kysely: Osallistuisitko 2 päiväiseen H/WM turnaukseen Turuus
Kysely: Osallistuisitko 2 päiväiseen H/WM turnaukseen Turuus
Tervehdys,
Tämän kyselyn tarkoituksena on selvittää, löytyykö (Etelä-)Suomesta riittävästi Hordes/Warmachine pelaajia isomman turnauksen järjestämistä varten.
Jos järjestämme Turussa kahden päivän mittaisen Warmachine/Hordes turnauksen, saavutko sinä paikalle (Jos vastaus on ei, älä vastaa mitään kiitos)? Mikäli vastaus on kyllä, kerro myös minkä kokoisella listalla pelaisit mieluiten (500-750-1000). Toivoisitko esim. Fanatic tyylistä koulumajoitusta, vai menetkö mieluummin hotelliin/hostelliin/kaverille yöksi. Kuinka paljon turnaus saisi maksaa? Joitain muita toiveita?
Toivoisin, että kertoisit lyhyesti vastauksen noihin kysymyksiin.
Jos näyttää siltä, että porukkaa löytyy, voisimme ehkä leipoa vähän isomman PP tapahtuman tänne lähitulevaisuudessa.
Listaan tähän alle niiden nimet jotka sanoivat kyllä. Huomautan, että tämä ei ole mikään sitova ilmoittautuminen XD
EDIT (22.9. klo 22.12): Monet sanovat, että tulevat jos ei ole esteitä. Ymmärrämme sen, että "potentiaalisesta pelaajamassasta" osa on aina jostain syystä estynyt. Tarkoitus tässä onkin kartoittaa mikä tuo "potentiaalinen massa" on, jotta saamme realistisen pohjan turnauksen suunnittelulle. (ie. Ei liian mahtipontista eikä liian rupua vaan just sopivaa ; ) )
Halukkaat pelaajat:
Finmirage
Dex Dexter
Celebdae
Teräratas
Osku
Pseudok
Attor
Aasimar
Kolmastoista
TheEmu
Justus
The Captain
Yrska
Jackal
Chuckie
tneva82
Lloyba
Tämän kyselyn tarkoituksena on selvittää, löytyykö (Etelä-)Suomesta riittävästi Hordes/Warmachine pelaajia isomman turnauksen järjestämistä varten.
Jos järjestämme Turussa kahden päivän mittaisen Warmachine/Hordes turnauksen, saavutko sinä paikalle (Jos vastaus on ei, älä vastaa mitään kiitos)? Mikäli vastaus on kyllä, kerro myös minkä kokoisella listalla pelaisit mieluiten (500-750-1000). Toivoisitko esim. Fanatic tyylistä koulumajoitusta, vai menetkö mieluummin hotelliin/hostelliin/kaverille yöksi. Kuinka paljon turnaus saisi maksaa? Joitain muita toiveita?
Toivoisin, että kertoisit lyhyesti vastauksen noihin kysymyksiin.
Jos näyttää siltä, että porukkaa löytyy, voisimme ehkä leipoa vähän isomman PP tapahtuman tänne lähitulevaisuudessa.
Listaan tähän alle niiden nimet jotka sanoivat kyllä. Huomautan, että tämä ei ole mikään sitova ilmoittautuminen XD
EDIT (22.9. klo 22.12): Monet sanovat, että tulevat jos ei ole esteitä. Ymmärrämme sen, että "potentiaalisesta pelaajamassasta" osa on aina jostain syystä estynyt. Tarkoitus tässä onkin kartoittaa mikä tuo "potentiaalinen massa" on, jotta saamme realistisen pohjan turnauksen suunnittelulle. (ie. Ei liian mahtipontista eikä liian rupua vaan just sopivaa ; ) )
Halukkaat pelaajat:
Finmirage
Dex Dexter
Celebdae
Teräratas
Osku
Pseudok
Attor
Aasimar
Kolmastoista
TheEmu
Justus
The Captain
Yrska
Jackal
Chuckie
tneva82
Lloyba
Viimeksi muokannut finmirage, Ti 16.12.2008 22:10. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
Re: Kysely: Osallistuisitko 2 päiväiseen H/WM turnaukseen Turuus
Osallistuisin.
En Tarvitse yöpaikkaa.
Pelaisin mieluusti 750pts listalla, mutta 500 pts listakin käy.
Toivoisin, että siellä jaettaisiin kunnon palkintoja. Jotain Masiina Armypäkkejä tai semmoista.
Peleissä voisi soveltaa tuota Steamroller säännöstöä (aikarajat jne.).
Voisitteko tarjota paikanpäällä ruuan, kun alkaa nuo kebabit tulla jo korvista ulos.
Finmirage
En Tarvitse yöpaikkaa.
Pelaisin mieluusti 750pts listalla, mutta 500 pts listakin käy.
Toivoisin, että siellä jaettaisiin kunnon palkintoja. Jotain Masiina Armypäkkejä tai semmoista.
Peleissä voisi soveltaa tuota Steamroller säännöstöä (aikarajat jne.).
Voisitteko tarjota paikanpäällä ruuan, kun alkaa nuo kebabit tulla jo korvista ulos.
Finmirage
-
Der Dexter
riittävällä varoitusajalla sekä sopivalla viikonlopulla, ehdottomasti mukana.
itse koskaan kaikesta tuosta ylimääräisestä koskaan liikaa perustanut, on tai ei ole, paikalle itse ilmaannun pelin takia.
ja useita pelejä kun pelataan, niin listan koolla niin väliä, mutta 750 kuulostaa fiksummalta, sillä osanottajien lukumäärä ei välttämättä ole huimaava, joten kierroksia ei voi loputtomiin pelata, enkä jaksaisi kierrosten välissä istua odottaen 2h kerrallaan.
Ja palkinnothan ovat aina plussaa, toki tämähän näkyy heti hinnassa. ei se hinta kauhea ole, etenkin jos 2 päivää palloillaan, mutta matkalaisille tulee aikas muutakin kulua ja menoa, joten hunajaa ja kultaa ei ihan suoralta kädeltä voi maksaa...
itse koskaan kaikesta tuosta ylimääräisestä koskaan liikaa perustanut, on tai ei ole, paikalle itse ilmaannun pelin takia.
ja useita pelejä kun pelataan, niin listan koolla niin väliä, mutta 750 kuulostaa fiksummalta, sillä osanottajien lukumäärä ei välttämättä ole huimaava, joten kierroksia ei voi loputtomiin pelata, enkä jaksaisi kierrosten välissä istua odottaen 2h kerrallaan.
Ja palkinnothan ovat aina plussaa, toki tämähän näkyy heti hinnassa. ei se hinta kauhea ole, etenkin jos 2 päivää palloillaan, mutta matkalaisille tulee aikas muutakin kulua ja menoa, joten hunajaa ja kultaa ei ihan suoralta kädeltä voi maksaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mua kiinnostaisi osallistua, jos vain viikonloppu natsaa. Noita muita menoja kun on aika paljon.
Jossain suht halvalla järjestetty majoitus ois mukava juttu. En kyllä tarvii sen kummempia mukavuuksia. Mitään ylimääräistä jaettavaa sälää tai itse asiassa sen kummempia palkintojakaan en kaipaa. Pelaamisen takia mäkin oon liikenteessä. Loppujen lopuksi tosin omalta kohdalta turnausmaksu vaikka välillä 5-25e on aika toissijainen asia, kun menoja nyt tulee muusta kuitenkin.
Pelin kooksi kannatan 750 pojoa ja turnaussäännöiksi ehdotan SR4:ää suoraan, ilman mitään enemmän tai vähemmän epämääräisiä muutoksia pisteytykseen. Tuo systeemi kun on suht toimivaksi testattu. Kierrosmäärän voi toki pelata joka tapauksessa täysimääräisenä, kunhan itse kierroksia on riittävän paljon (eli max. 8 pelaajaa - väh. 3 kierrosta, max. 16 pelaaja - 4 kierrosta jne.).
Jossain suht halvalla järjestetty majoitus ois mukava juttu. En kyllä tarvii sen kummempia mukavuuksia. Mitään ylimääräistä jaettavaa sälää tai itse asiassa sen kummempia palkintojakaan en kaipaa. Pelaamisen takia mäkin oon liikenteessä. Loppujen lopuksi tosin omalta kohdalta turnausmaksu vaikka välillä 5-25e on aika toissijainen asia, kun menoja nyt tulee muusta kuitenkin.
Pelin kooksi kannatan 750 pojoa ja turnaussäännöiksi ehdotan SR4:ää suoraan, ilman mitään enemmän tai vähemmän epämääräisiä muutoksia pisteytykseen. Tuo systeemi kun on suht toimivaksi testattu. Kierrosmäärän voi toki pelata joka tapauksessa täysimääräisenä, kunhan itse kierroksia on riittävän paljon (eli max. 8 pelaajaa - väh. 3 kierrosta, max. 16 pelaaja - 4 kierrosta jne.).
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tähtien ollessa oikein, saattaisin moisen takia sen 1000km autoillakin. Cthulhu kumminkin nousee siitä Turun rannalta juuri silloin, eikä moista tapahtumaa parane missata.
Kaverin luokse majoitus. Mieluiten 750p pelejä eikä liian aikaista aloitusta sunnuntaina, kun kerran kaverin luokse menisin. Moisesta kun ei välttämättä toivu ajokuntoon ennen puoltapäivää. Toisinsanoen, pelien pitäisi loppua ajoissa lauantaina ja alkaa myöhään sunnuntaina, mutta päättyä silti niin aikaisin, että 500km autossa ei tunnu liian pahalta. Paitsi jos tulee syödyksi ensimmäisten valittujen joukossa, jolloin sillä ei tietenkään ole mitään väliä. Koska ylläolevassa ei ole mitään järkeä, skippaisin luultavasti suosiolla lauantain viimeisen ja sunnuntain ensimmäisen kierroksen kumminkin.
Kaverin luokse majoitus. Mieluiten 750p pelejä eikä liian aikaista aloitusta sunnuntaina, kun kerran kaverin luokse menisin. Moisesta kun ei välttämättä toivu ajokuntoon ennen puoltapäivää. Toisinsanoen, pelien pitäisi loppua ajoissa lauantaina ja alkaa myöhään sunnuntaina, mutta päättyä silti niin aikaisin, että 500km autossa ei tunnu liian pahalta. Paitsi jos tulee syödyksi ensimmäisten valittujen joukossa, jolloin sillä ei tietenkään ole mitään väliä. Koska ylläolevassa ei ole mitään järkeä, skippaisin luultavasti suosiolla lauantain viimeisen ja sunnuntain ensimmäisen kierroksen kumminkin.
Osallistuisin.
En tarvitse majoitusta. (duh)
Pelit voisi olla vaikka eskaloituvalla pistemäärällä? ( turnauksen alussa 500p ja loppua kohden noustaan 750 pisteen kautta jopa tonniin? ) 750p käy toki myös.
T. Osku
En tarvitse majoitusta. (duh)
Pelit voisi olla vaikka eskaloituvalla pistemäärällä? ( turnauksen alussa 500p ja loppua kohden noustaan 750 pisteen kautta jopa tonniin? ) 750p käy toki myös.
T. Osku
No, minun ääntä ei kannata laskea kuin puolikkaana. Koska mukaan tulisin kyllä, rajoittavan tekijän ollessa kyydin hommaaminen. Työttömät kun ei julkisilla Turkuun asti matkusta Jyväskylästä.
Lattiamajoitusta tarvittaisiin mikäli sellainen ihme kävisi että mukaan pääsisin.
Pelikooksi kävisi kaikki. Ehkä jopa olisi hauskaa jos ensin 500, sitten 750 ja lopuksi 1000 pisteen pelejä? :P
Lattiamajoitusta tarvittaisiin mikäli sellainen ihme kävisi että mukaan pääsisin.
Pelikooksi kävisi kaikki. Ehkä jopa olisi hauskaa jos ensin 500, sitten 750 ja lopuksi 1000 pisteen pelejä? :P
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Juu, kiinnostunut olen. Ei tolla pelin koolla niin väliä ole, mutta toi tonni kuulosta aika säheltämiseltä. Yöpymisellä ei oo väliä mulla kun voin porukoilla punkata.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Jos muut aikataulut sallii, niin eiköhän tuollaiseenkin ehkä eksyisi. Eipä sitä oikein ole tuttuja siellä päin, niinpä vanha sissi majoitus on aina paikallaan. Se nähkääs on melkoisesti aina kiinni mitä on elämässä tapahtumassa aina juuri sinä hetkenä.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Voisin olla myös kiinnostunut tällaisesta turnauksesta, mikäli sattuu sellaiseen aikaan, jolloin paikalle pääsisin. Tosin en ainakaan lähiaikoina ole vielä saamassa 500 pistettä isompaa listaa kasaan, joten mikäli raja on korkeammalla joutunen vetäytymään turnauksesta taikka lainaamaan figuja jostakin.
Lattiamajoitus olisi suotava, kun olen täältä kauempaa myös tulossa, eikä tuttavia sieltäpäin löydy.
Turnauksen hinnan toivoisin pysyvän suhteellisen alhaisena, koska matkakulut syövät jo rahaa aivan riittämiin, mikäli en kimppakyytiä jostain täältäpäin saa aikaan. Tietysti olen kohtuullisen summan valmis maksamaan, mutta järkevissä rajoissa kuitenkin, kiitos.
Lattiamajoitus olisi suotava, kun olen täältä kauempaa myös tulossa, eikä tuttavia sieltäpäin löydy.
Turnauksen hinnan toivoisin pysyvän suhteellisen alhaisena, koska matkakulut syövät jo rahaa aivan riittämiin, mikäli en kimppakyytiä jostain täältäpäin saa aikaan. Tietysti olen kohtuullisen summan valmis maksamaan, mutta järkevissä rajoissa kuitenkin, kiitos.
Ehdottomasti mukana, jos osuu sopivasti aikatauluihin.
Majoitusta en tartte.
Ite oon kans ton kasvavan pistekoon kannalla, sitä ois siisti testata. Vois vaik alkaa jollain 350p Mangled Metallilla tms.
Majoitusta en tartte.
Ite oon kans ton kasvavan pistekoon kannalla, sitä ois siisti testata. Vois vaik alkaa jollain 350p Mangled Metallilla tms.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Matkakustannuksethan jakautuisivat huomattavasti inhimillisemmin, jos esim. Savonlinna-Varkaus-Jyväskylä reitti onnistuisi sujuvasti täyteen ahdetulla autolla. Moisen järjestäminen muutenkin melkolailla koko viikonlopun nielevään toimintaan useammalla ihmisellä toki onkin sitten luultavimmin kohtalainen haaste.
Ilman kimppakyytiä moiselle reissulle lähteminen tuskin kumminkaan ihan helpolla toteutuisi, hintaa kun pelkkään bensaan hurahtaisi äkkiä laskettuna semmoinen 130e kumminkin. Ihan pelkälle parin päivän pelailulle moinen tosiaan on ainakin itselleni n. 100e liikaa jo.
Ilman kimppakyytiä moiselle reissulle lähteminen tuskin kumminkaan ihan helpolla toteutuisi, hintaa kun pelkkään bensaan hurahtaisi äkkiä laskettuna semmoinen 130e kumminkin. Ihan pelkälle parin päivän pelailulle moinen tosiaan on ainakin itselleni n. 100e liikaa jo.
Tule junalla tai bussilla. Jos sulla on opiskelijakortti, niin lippu ei maksa varmaan 20 euroa enempää per suunta. Turkulaiset on joskus vuokranneet minibussin jos on ollut tarpeeksi porukkaa lähdössä johonkin kauemmas. Eihän se varmaan ilmaista ole, mutta varmaan ihan mukava tavata paljon suomalaisia masinistejä/hordelaisia ja mättää oikein kunnolla ;P
Kyllähän sitä meikäläinenkin olisi tällaiseen osallistumassa, luonnollisesti aikataulua silmällä pitäen. Ikävät yllätykset voivat kuitenkin satunnaisesti nostaa likaisen päänsä kaislikosta...
Turun lähistöltä kun sikiän, niin eipä tässä majoitusta tarvita.
Pelikoolle kaiken näköinen onnistuu (saisipa vielä siihen siveltimeenkin tartuttua, ettei tarvitse masentavilla maalaamattomilla napeilla ikuisesti pelailla).
Turun lähistöltä kun sikiän, niin eipä tässä majoitusta tarvita.
Pelikoolle kaiken näköinen onnistuu (saisipa vielä siihen siveltimeenkin tartuttua, ettei tarvitse masentavilla maalaamattomilla napeilla ikuisesti pelailla).
- The Captain
- Valvoja
Kyllä osallistuisin.
Yösijaksi kelpaa vaikka kivinen niitty, kunhan sellaista ei tarvitse omatoimisesti lähteä hommaamaan, eli järjestäjän järjestämä yhteismajoitus olisi ihan pop. Oikea sänky olisi ylellisyyttä, jonka pahoin pelkään maksavan liikaa sen päälle, että matkustuskaan näin kaukaa ei ole ilmaista, mutta jos tuo itämaan viisaiden miesten kimppakyyti kulkisi Kouvostoliiton kautta, niin kyllä minä kuskille pensarahaa maksaisin. Lattiallakin voi nukkua.
750 pistettä on miellyttävä pelikoko, 500:kin käy, tonni voi olla liian iso turnauskokoon. Vaatimus maalatuista armeijoista olisi plussaa, mistään holtittomista modelimääristä kun ei kumminkaan puhuta. Aikarajojen en soisi olevan liian tiukkoja.
Yösijaksi kelpaa vaikka kivinen niitty, kunhan sellaista ei tarvitse omatoimisesti lähteä hommaamaan, eli järjestäjän järjestämä yhteismajoitus olisi ihan pop. Oikea sänky olisi ylellisyyttä, jonka pahoin pelkään maksavan liikaa sen päälle, että matkustuskaan näin kaukaa ei ole ilmaista, mutta jos tuo itämaan viisaiden miesten kimppakyyti kulkisi Kouvostoliiton kautta, niin kyllä minä kuskille pensarahaa maksaisin. Lattiallakin voi nukkua.
750 pistettä on miellyttävä pelikoko, 500:kin käy, tonni voi olla liian iso turnauskokoon. Vaatimus maalatuista armeijoista olisi plussaa, mistään holtittomista modelimääristä kun ei kumminkaan puhuta. Aikarajojen en soisi olevan liian tiukkoja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Hum, jos kimppakyyti järjestyisi, se voisi tosiaan olla erittäin miellyttävää. Tosin, koskapa itse en ajokorttia vielä omaa, voisi olla parempi ratkaisu mikäli hankkiutuisin vaikkapa sinne Varkauteen ja hyppäisin sieltä kyytiin jos tällainen järjestyisi.Teräratas kirjoitti:Matkakustannuksethan jakautuisivat huomattavasti inhimillisemmin, jos esim. Savonlinna-Varkaus-Jyväskylä reitti onnistuisi sujuvasti täyteen ahdetulla autolla. Moisen järjestäminen muutenkin melkolailla koko viikonlopun nielevään toimintaan useammalla ihmisellä toki onkin sitten luultavimmin kohtalainen haaste.
Riippuu tietysti yhä ajankohdasta ja pelien koosta (mahdollisia lainameniittejä saa mainostaa YV:llä. TFG, exemplarit, errantit, seneschal, mikä vain jalkaväkilainaus mahd. turneen ajaksi olisi tervetullutta, ellen sitten saa ajoissa tarpeeksi figuja hankittua.), olenko tulossa.
Juu ei taida opiskelijana enää päästä ja 49,80e suuntaansa näyttää ainakin junalippu maksavan, eli eipä paljon halvemmaksi tulisi kun omalla autollakaan. Mutta niinhän se on, että kaikki harrastukset maksavat. Se vain tosiaan, että ikävästihän nämä matkustuskulut aina rajoittavat intoa mihinkään lähteä, kun on tuota rahanmenoa muutenkin yleensä enemmän kuin mitä työnantaja menetetystä vapaa-ajasta on valmis korvaamaan. Arvattavasti sama ongelma vaivaa toki muitakin täällä syrjäseuduilla asuvia.finmirage kirjoitti:Tule junalla tai bussilla. Jos sulla on opiskelijakortti, niin lippu ei maksa varmaan 20 euroa enempää per suunta. Turkulaiset on joskus vuokranneet minibussin jos on ollut tarpeeksi porukkaa lähdössä johonkin kauemmas. Eihän se varmaan ilmaista ole, mutta varmaan ihan mukava tavata paljon suomalaisia masinistejä/hordelaisia ja mättää oikein kunnolla ;P
Kaksipäiväisen turnauksen takia saattaisin ollakkin valmis turkkusen suunnalle kiitelemään, toisin kuin yksipäiväisen. Majoitusta en tuskin tarvitse, kun voi aina mennä illan päätteeksi sukuloimaan öristen... Tosin tuo kyytiasia se täältäkin suunnalta heikottaa, kuten kaikkia meitä kaukomatkalaisia :)
Pelikokona itselle sopinee oikeastaan kaikki sinne 750seen asti, vaan tuskin se tonnikaan on mikään mahdottomuus, vaikkakin karsii kaikki muut paitsi kaikkein karvanaamaisimmat osallistujat pois...
Muuten mennään hyvin pitkälti siis samoilla linjoilla kuin PeltiRastas on jo tuonutkin esille :)
Yrska
Pelikokona itselle sopinee oikeastaan kaikki sinne 750seen asti, vaan tuskin se tonnikaan on mikään mahdottomuus, vaikkakin karsii kaikki muut paitsi kaikkein karvanaamaisimmat osallistujat pois...
Muuten mennään hyvin pitkälti siis samoilla linjoilla kuin PeltiRastas on jo tuonutkin esille :)
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Yksipäiväisiin olen tullut niin miksi ei kaksipäiväisiinkin. Laittia majoitus on toki hieno vaihtoehtoniille joilla ei parempaa ole tarjolla. Pelien kooksi 750 nyt vähintäänkin, yksi 1000 pojonkin voisi olla houkutteleva. Se kuinka paljon olen valmis maksamaan riippuu ajankohdasta kesän tienoilla valmis maksamaan enemmän koska silloin oma budjettikin on luultavasti suurempi.
Nothing to see here move along noob.
Tällä tavoin jälleen heränneenä vastailen joksenkin myöhässä:
Kyllä kiinnostaa; en tarvitse majoitusta; jne. kuten muutkin vastasivat. Eli pähkinänkuoressa: Pyrin osallistumaan, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ja tod.näk. tulevassakin on noita rajoittavia tekijöitä niin turkaisen paljon, että menee jo astronomian puolelle.
Kyllä kiinnostaa; en tarvitse majoitusta; jne. kuten muutkin vastasivat. Eli pähkinänkuoressa: Pyrin osallistumaan, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ja tod.näk. tulevassakin on noita rajoittavia tekijöitä niin turkaisen paljon, että menee jo astronomian puolelle.