2000 Empireä kohti Ostiumia
2000 Empireä kohti Ostiumia
Kaveri feilas eikä ehtinyt ostiumiin, siispä empire vapautui lainattavaksi.
Wizard lord, lvl 4, Rod of Power
240
Warrior priest, Great weapon, Armour of meteoric iron, Icon of Magnus
144
Captain, Lance, Pistol, Full plate armour, Pegasus, Enchanted shield, Alfred's casket of sorcery
168
Captain, BSB, Barded warhorse, Full plate armour, Dragon Bow, Ring of Volans
142
24 Swordman, Full command
- 5 Crossbowman
169 + 40
- 9 Free company
- 5 Handgunner
169 + 45 + 40
5 Knight
115
14 Greatsword, Full command
- 8 Halberdiers
- 5 Archer
170 + 40 + 40
Great cannon
100
Great cannon
100
Giant
205
8 Duellists, pistols
72
1999
Eka matsi Gilan helffejä vastaan, n. 750VP voitto. Suorittajia pega, ritarit (ja jätti), alisuorittajia hajonnut tykki ja swordikset.
Duellistit ja detu sisään, flagut ulos.
Wizard lord, lvl 4, Rod of Power
240
Warrior priest, Great weapon, Armour of meteoric iron, Icon of Magnus
144
Captain, Lance, Pistol, Full plate armour, Pegasus, Enchanted shield, Alfred's casket of sorcery
168
Captain, BSB, Barded warhorse, Full plate armour, Dragon Bow, Ring of Volans
142
- 5 Crossbowman
169 + 40
- 9 Free company
- 5 Handgunner
169 + 45 + 40
5 Knight
115
14 Greatsword, Full command
- 8 Halberdiers
- 5 Archer
170 + 40 + 40
Great cannon
100
Great cannon
100
Giant
205
8 Duellists, pistols
72
1999
Eka matsi Gilan helffejä vastaan, n. 750VP voitto. Suorittajia pega, ritarit (ja jätti), alisuorittajia hajonnut tykki ja swordikset.
Duellistit ja detu sisään, flagut ulos.
Viimeksi muokannut Aco, Pe 03.10.2008 22:08. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Re: 2k Liskoja, kenties Ostiumiin
Ottaisin Swarmit pois , Salamanderit 3 ryhmään, eli yksi lisää. Ja lopuilla pisteillä vaikkapa 3 Terradonia lisää, taikka kameleontteja.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Kyl swarmit on niin pakkovalinta liskolistassa, että ei oikein turnauksiin uskalla lähteä ilman.Stifler kirjoitti:Ottaisin Swarmit pois , Salamanderit 3 ryhmään, eli yksi lisää. Ja lopuilla pisteillä vaikkapa 3 Terradonia lisää, taikka kameleontteja.
Oikeasti mulla on tulossa vaan tyylikkäät konversiot niille niin ei kärsi jättää pois.
Pakkovalinta mennä sulattamaan ne sekunnissa pois. Skinkkejä tai muuta hyvää tilalle.Kyl swarmit on niin pakkovalinta liskolistassa, että ei oikein turnauksiin uskalla lähteä ilman.
Olisi varmaan asiallinen paikka nakata ainakin yksi rulla mukaan.
Oldis on hieman meh. Maagiset S6 iskut ovat hauskoja, mutta ei herra osaa kamalasti asioita ja tyhmäilee kaiken kukkuraksi. Olisiko nyt jalkautumisen paikka, pöksyillä toki.
No pain no gain.
- GobbladasSquig
Tjaa-a, vai että poikkeusvetoomus... Ostiumin lähes lahjomaton Oulun jäsen on kyllä ainakin sitä mieltä että ei mene läpi. Ei se helppoa ole muillakaan... Mut kaks priestiä diademilla ja tuplakivillähän on ihan makoisa magia, ihan verrattavissa toimivaan empire-settiin kaksi battle wizardia kivillä ja rod of powerilla. Keskityt muilla valinnoilla vihollisen magiapuolustuksen runnomiseen niin eiköhän ala salamat mennä läpi. Terradonit, scouttiskinkit, blood statuette ja itse ultimaattinen magehunter* ovat kaikki ihan toimivia maagintappajia.
*Skinkkichief jaguaaripöksyillä, sword of mightilla ja re-rolleilla. Ensin hiippailet viattomasti skinkkiyksikössä, josta tilaisuuden tullen sinkoudut kiinni maagiin. :P Vartija-championin hoitelet heittämällä samaan settiin championilliset terradonit. The Ultimate Mage-PWNage Tacticcs.
*Skinkkichief jaguaaripöksyillä, sword of mightilla ja re-rolleilla. Ensin hiippailet viattomasti skinkkiyksikössä, josta tilaisuuden tullen sinkoudut kiinni maagiin. :P Vartija-championin hoitelet heittämällä samaan settiin championilliset terradonit. The Ultimate Mage-PWNage Tacticcs.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
En ole ihan varma kumpi on pahempaa itsensä jalkaan puukottamista, 2 vai 3 pappia.. Noiden ongelmahan ei ole pelkästään noppien määrässä vaan yhdessä pelin huonoimmista loreista. Olisi vaan hotsittanu pelata sitä raskaampana versiona, nyt taitaa sitten mennä taas rullakuskilinjalle.
LoL @ Aco.
A) Heavens ei nyt ole ihan noin paska lore kun väität.
B) Komppiturnauksen pointti on varmaa se et komppeja noudatetaan. Mä esitän poikkeusvetoomuksen et saisin Emperor Dragonia käyttää täs kun nyt tuli puheeks. Saanks mä? Saanks mä? Pliis, sehä o ittensä jalkaan ampumista pahemmin kuin dragon mage. Maksaaki nii paljon.
C) Mä en ole vielä keksinyt ton Quetzlin pointtia tuol Saurus yksikössä.
Ei täs muuta. Onnea vaa poikkeuslupa anomukseen, toivottavasti mäki saan Emperor Dragonin.
A) Heavens ei nyt ole ihan noin paska lore kun väität.
B) Komppiturnauksen pointti on varmaa se et komppeja noudatetaan. Mä esitän poikkeusvetoomuksen et saisin Emperor Dragonia käyttää täs kun nyt tuli puheeks. Saanks mä? Saanks mä? Pliis, sehä o ittensä jalkaan ampumista pahemmin kuin dragon mage. Maksaaki nii paljon.
C) Mä en ole vielä keksinyt ton Quetzlin pointtia tuol Saurus yksikössä.
Ei täs muuta. Onnea vaa poikkeuslupa anomukseen, toivottavasti mäki saan Emperor Dragonin.
Miten mulla on sellanen käsitys et sulla nasu hiertää koko ajan joku alapäässä. Kompit käy mulle ja niillä mennään, ehdotin vaan tälläista koska se EI riko turnauksen henkeä päinvastoin kuin sun emperor dragon. Ja en heavensiä paskaks menny väittämään, se ei vaan oo hyvä ainakaan skinkkipapilla.
Joo ihan miten vaan.
Kyl toi must o vähän Ostiumin hengen vastainen tai sit mä oon vaan käsittänyt jotain väärin, kun tolla kehtaisi jaguaarit lisäämällä pelaa missä tahansa muuallakin tiettyyn pisteeseen asti.
Kyl toi must o vähän Ostiumin hengen vastainen tai sit mä oon vaan käsittänyt jotain väärin, kun tolla kehtaisi jaguaarit lisäämällä pelaa missä tahansa muuallakin tiettyyn pisteeseen asti.
Re: 2000 Empireä kohti Ostiumia
Armeijanvaihto siis, pakkohan se on empirellä kerran elämässään pelata. Ja tonnin listaa voisi hioa, nyt näyttää vähän pahalta kun tykki pitäisi ottaa mukaan =)
Viherpunalippu Acon komennolla voittoon, kerta ite en päässy pelaamaan :D Listasta sanosin sen verran et flagellantit pois ja lihotat Greatsordiblokkii niillä pisteillä. Flagut on mulla aina tupannu kuolemaan kaikkeen random strena 3 nuoliin yms, ja noin pienellä yksiköllä ei martyyrejä uhrata (vaikka ei taida aikomuskaan olla). Toi Greatsordiblokki on imo liian pieni kunnon tappeluun, ja charrut on vaarassa jos sinne niitä laitat. Muuten näyttää hyvältä.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Oikein mukavan näköinen lista, se täytyy ensikäteen sanoa. Tasapaino on oikein hyvin kunnossa ja varsinkin jättiläinen tuo listaan kaivattua psykologista tehoa. Jos nyt jotain pitäisi sanoa muutoksen puolesta, niin rullien puuttuminen arveluttaa. Toki siellä on rodi ja viisi noppaa dispelloimassa, mutta ne nyt kuitenkin ovat noppia. Varsinkin psykoimmuuniton armeija ainakin minun silmissäni ei ole valmis ottamaan riskiä liiaksi taijoista koituvien paniikkitestien suhteen, varsinkaan ihmisten ld:llä. Toisaalta rodi toimii samalla myös offensiivisen magian buustaajana, joten tilanne lienee jokotai. Tämän lisäksi ostaisin vanillaritareille muusikon, sekä vaihtaisin great swordien handu-detun varsijousiin taikka jousimiehiin.
Tätäkö vastaan pääsen mäystämään keskiviikkona?
Tätäkö vastaan pääsen mäystämään keskiviikkona?
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Joo, just tätä. Ilman rullia uskaltaa pelata vielä ostiumissa, ei tuolla puolustuksella vielä pitäisi olla pulassa. Rodi ja casket tasoittaa tilannetta kanssa. Ja jos pitää valita handgunnerien ja toisten crossareitten väliltä tässä tapauksessa, niin ihan sama se käytännössä on kummat nappaa =P eikä oo crossarifiguja tarpeeks.. Sekä voisi tosiaan yhden swordiksen vaihtaa muusikkoon.