Ah. Mikä onkaan ihanampaa kuin saada wood elffit vastaan kun peluuttaa shadow lordia =).
En ole seurannut TLA:ta joten kysyisin offtopiccina milloin luultavasti ilmestyy seuraavan kerran lotreja? Ensi vuoden alussako?
Mitään huhuja siitä mitä ilmestyisi?
Shadow Lord (split)
Re: Shadow Lord (split)
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Voisin kuvitella, että rohan tai helffit.
Come to the dark side. We have cookies!
No onhan hyviksillä Blinding light. Gandalf on myös melko suosittu hahmo.Niin tosissaan itse inhoan Shadow Lordia (pelaan elffeillä... ^^), mutta asia joka tosissaan ärsyttää on se, että vaikka tämä haittaa hyviksien ampumista (joka voi kyllä olla hyvä asia joutuu joskus jopa tekeen jotain), tämä kääntää tilanteen vain ylösalaisin. Nyt pahikset alkaa käyttämään haradia (max jouset) ja Shadow Lordia. Tehdään samantien sääntö, että jouset poistetaan pelistä, niin ei ainakaan kellään ole enemmän jousia kuin toisilla...
Oma wood elf armeijani on vihdoin valmis, ja mielestäni peli shadow lordia vastaan voisi olla erittäin mielenkiintoinen. Ei ne jouset haltioiden ainoa juttu ole. Vai muistatko Make, kuinka paljon komensit omaa urukki armeijaasi silloin riihimäellä?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Pääkaupunkiseudun pelikerho
- Pikku-Make
Kyllä muistan joo, mutta kun se on siinä että mua ei kuitenkaan hirveesti kiinnosta alkaa uusimaan melkein koko armeijaa. Ja en mä sano että haltijoiden ainoa vahvuus olisi ampuminen, ne on myös ihan suht kovii lähiksessä, mutta siihen se sitten rivendelin elffeillä jääkin.Gorzag kirjoitti:Muistatko Make, kuinka paljon komensit omaa urukki armeijaasi silloin riihimäellä?
No, voin veikata että ei yhtä suosittu kuin shadowi tulee olemaan.Gorzag kirjoitti:No onhan hyviksillä Blinding light. Gandalf on myös melko suosittu hahmo.
Gmail kutsuja tarjolla!