Dark juuri keksi miten saisi tehtyä kuvan itsestään sellaisena kuin haluasi hän itse olla. :D
Darkin luoma uusi harpyijamalli + Dark = Darkin todellinen hahmo
Aika hienon värisiä noi Delffit.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Dark juuri keksi miten saisi tehtyä kuvan itsestään sellaisena kuin haluasi hän itse olla. :D
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Joo, munaton siivekäs ykstissinen huonosti skulptattu eukko.Dark juuri keksi miten saisi tehtyä kuvan itsestään sellaisena kuin haluasi hän itse olla. :D
Söpöä :DHugatsaga kirjoitti:Joo, munaton siivekäs ykstissinen huonosti skulptattu eukko.Dark juuri keksi miten saisi tehtyä kuvan itsestään sellaisena kuin haluasi hän itse olla. :D
Lold, daemoneteista tehdyt harpyt ei oo kauhean omaperäisiä, niitä on liikenteessä varmaan enemmän kuin tavallisia "virallisia" harpyja.Siipiä+Näitä= Omaperäisiä Harpyja Dark elffeilleni
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Mulla on Cygnarin aloituspuketti ja figut löytyy, joskin maalamattomina ja kasaamattomina johtuen faktasta ettei ole ollut peikavereita :( Mutta joo, mä voisin pelata, jos joskus satun Seinäjoelle niin että on vapaata aikaa. Syyslomalla moinen voisi vaikka onnistuakkin.santso kirjoitti:tässä kyselisin että kuinka moni omistaa warmachine/hordes figuja/olisi kiinnostunut pelaamaan peliä?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
ei ole mutta monesti olen miettiny että aloittaisi, mutta sitte tuli päättämisen vaikeus ja en ole ostanu nappeja vielkää ^^' olisi joki demopeli kiwa pelata nii oppis hiemasantso kirjoitti:tässä kyselisin että kuinka moni omistaa warmachine/hordes figuja/olisi kiinnostunut pelaamaan peliä?
HAIL TO THE FLAME!! Tätä täytyy kyllä kokeilla :D Voin vain ajatella sitä mahdollisuutta seitsemääntoista twinkattuun flame-templateen vuorossa...On the surface it doesn’t look like much until you consider that it has:
1. FIVE twin-linked BS4 Multimeltas
2. FOUR twin-linked BS4 Meltaguns
3. TEN twin-linked Flamers (8 of them capable of Divine Guidance!)
4. SEVEN twin-linked Heavy Flamers (4 of them capable of Divine Guidance!)
Ite tein kans saman laisen listan tosin 1750 ja sai siihenki ängetyks 17 templatee vuoros ennemänki jos vaihdan redemeerin pariin sternguard ryhmään tai land speederiin :P. Itse tosin pidän enenmän kantorin podi sternguard listasta.I Ride in a Dragon kirjoitti:http://belloflostsouls.tumblr.com/post/ ... dex-part-1
HAIL TO THE FLAME!! Tätä täytyy kyllä kokeilla :D Voin vain ajatella sitä mahdollisuutta seitsemääntoista twinkattuun flame-templateen vuorossa...On the surface it doesn’t look like much until you consider that it has:
1. FIVE twin-linked BS4 Multimeltas
2. FOUR twin-linked BS4 Meltaguns
3. TEN twin-linked Flamers (8 of them capable of Divine Guidance!)
4. SEVEN twin-linked Heavy Flamers (4 of them capable of Divine Guidance!)
Myöskin Vulkan Hestan kymmenen combi-flamereillä varustetun Sternguard-veteranin kanssa on aika... villi...
IRIADedit: Jes, mariinikoodekkihan sanoo vain että koko oman puolen armeijan lieskarit ja meltat on twin-linkattuja... 10k vs 10k matsia odotellessa :D
Njeet, mutta aika suuri osa huhuista ja pistehinnoista on nyt varmistettu kun codexeja alka esiintymään netissä Spearheadin ostaneiden kautta. Listaa voi siis jo aika hyvin suunnitella :/Seraphi kirjoitti:MITÄH!? Joko teillä o codexit?!
Iriad sanoi:
Voitin sitten solidilla tai massacrella, ei jaksettu lopuksi laskea kun Jereä näytti vähän kyrpivän. Siltä oli kuitenkin kuollut kaikki paitsi speariryhmät ja toinen repsu, ja minulla oli mennyt puolet speareista, arsut, repsu ja puolet PG:stä eli noin 700pts :/
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()