Noniin olen nyt keräämässä 500 pts delffejä, ja uuteenvuoteen mennessä pitäisi olla armeija maalattuna. Pitkän pohdinnan jälkeen olen saanut aikaan kaksi miellyttävää listaa, joista toinen pitäisi valita. Molempiin löytyy ukot, mutta aika ei välttämättä riitä kaiken maalaamiseen, joten yritän selvittää, mitkä kannattaa asettaa etusijoille maalauksessa.
LISTA 1
- Dark Elf Master
- -Dagger of Hotek
-Blood Armour
-Sea Dragon cloak
- Dark Elf Warriors (15 kpl)
- -Shields
-Musician
-Standard Bearer
- Dark Elf Repeater Crossbowmen (10 kpl)
- Harpies (5 kpl)
- Reaper Bolt Thrower
Tuosta tulisi 498 pistettä. Tämä lista valmistui jo aikaa sitten, mutta sitten tulin katumapäälle tuon mestarin suhteen. Onko se ASF niin mahtava sittenkään, varsinkin kun ukolla on A ja S neljä? Kuitenkin tarkoituksena olisi itse rynniä, eikä antaa vastustajan rynniä päin. Ja elffien korkea I meinaa, että toisella tappeluroundilla lyödään yleensä ennen muita. Siispä lähdin sitten "parantelemaan" listaa. Ja tässä tulos:
LISTA 2
- Dark Elf Master
- -Caledor's Bane
-Heavy armour
-Shield
-Sea Dragon cloak
-Cold One
- Dark Elf Warriors (17 kpl)
- -Shields
-Musician
-Standard Bearer
- Dark Elf Repeater Crossbowmen (10 kpl)
- Harpies (5 kpl)
- Executioners (6 kpl)
Tämä olisi tasan 500 pojoa, eli sen on pakko olla hyvä. Nyt löytyy mestarilta strenaa ja ratsukin hyökkää hyvin. Bolt throwerin heitin menemään, kun 500 pisteen peleissä se on vähän niin ja näin. Onhan se hyvä, mutta vie sen sata pistettä, jonka voisi käyttää johonkin muuhun kivaan. Welffipelaajana en jaksa pysytellä paikoillani ja odotella, että joku tulee tappamaan. Exet listassa siksi, koska tajusin että nehän on hyviä. Pienestä unitista ei hirveästi VP:tä saa, mutta S6:lla voi saada vaikka mitä aikaan.
Kumpi on parempi, vai keksiikö joku jonkun vielä kivamman listan? Ukkoja en ala ostelemaan lisää, mutta seuraavia löytyy: lisää harppuja, exejä ja warrioreita, maagi jalan ja pegasuksella sekä viisi kappaletta cold one knightejä.