"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eye of Terror ja Lost and Damned?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Darius

Eye of Terror ja Lost and Damned?

Viesti Kirjoittaja Darius »

Niin, eli tuli vain mieleen että onko Eye of Terrorin Lost and Damned lista enää mitenkään laillinen? Käsittääkseni se oli hieman epämääräistä koska uudessa demonikirjassa piti olla uudet kultistit joidenkin huhujen mukaan, mutta eivät kaiketi sitten olleet, tosin muutama niiden demoniyksikkö oli. Eli onko tällä listalla enää mitään painoarvoa turnauksissa, tavalla tai toisella? Aina voisi sanoa että ei käytä niiden demoneja jotka on ainoita joihin säännöt on vaikuttanut, mutta se tuskin menisi läpi missäkään turnauksessa.....eli miten tämä nyt oikeastaan on tällä hetkellä?
Bep.
Guardsniper

Re: Eye of Terror ja Lost and Damned?

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Siin on sen verta paljon viittauksia vanhaan kaamos dexiin, että sitä ei oikein voi sellaisenaan käyttää. Joten turnauksiin sillä ei oikein ole mitään asiaa, ellei sitten sovi erikoisjärjestelyistä (kuten epävirallinen errata) turnauksen järjestäjien kanssa.

Kaverien kesken toki sitä voi vielä käyttää, kunhan vaan pääsee kavereiden kanssa yhteisymmärrykseen niistä muutamista epäselvyyksiä (mahdollisesti) aiheuttavista kohdista.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Itse asiassa se minua mietityttää juuri sen takia, että siinä listassa itse asiassa ei ole mitään mikä ei menisi uudella kaaoskirjalla, koska kaikki viittaa niihin...en ainakaan itse löydä mitään mikä varsinaisesti sotisi mitään vastaan, mutta saatan olla aivan hyvin väärässäkin. Enimmäkseen tästä kysyn että tietääkö kukaan siinä olevia vikoja jotka tekisivät siitä laittoman, koska itse en löydä mitään, joka tosin ei vielä todistakaan mitään, ja sen takia olisi mukava saada joidenkin muiden sitä listaa lähiaikoina katsoneiden mielipidettä.
Bep.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Ongelmakohtia:

Aspat eivät enää saa varustusta, ellet sovi erikseen vastustajasi kanssa siitä, kenen Kaaos-joukon aspan optioita he käyttävät. Joka tapauksessa heidän varustelistansa on rajatumpi.

Daemonic Beastit ovat poistuneet.

Nurglingit pitää katsoa eri codexista.

Armoryn puuttuminen rankaisee myös Petturi- ja Mutanttijohtajia.

Eli kyse ei ole suurista, maailmaa mullistavista kysymyksistä vaan muutamasta pienestä kohdasta, jotka kuitenkin voivat vaikuttaa paljon listan toimivuuteen.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Tietääkseni ainakin warseerissä on puhuttu että GW on listan nimennyt jo laittomaksi, silloin kun uusi CSM dexi tuli. Siitä on valitettu paljon ainakin Warseerissä (en muista sivuista sitten tiedä).
Darkside

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Itse en edes lähtenyt vilkaisemaan uutta kaaos codexia kun se ilmestyi koska armeijaa ei muutenkaan saanut käyttää juuri oman kodin ulkopuolella. Pelaan edelleen Lost and the Damned armeijalla mutta käytän vanhaa kaaos codexia koska sen kanssa eye of terrorin lista oli suunniteltu toimimaan. Näin vältytään mahdollisilta yhteensopivuusongelmilta ja uuden codexin mahdollisten csm-parannusten mukanaan tuomista epäreiluuksista.

Mutta jos et olisi listassa käyttänyt noita jo aiemmin mainittuja kohtia jotka nyt muodostuivat ongelmiksi niin en nää syytä miksi et voisi armeijaa nyky-codexin kanssa käyttää.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”