IG HQ
- Half-breed
Re: IG HQ
No jos haluat ne "aidot" figut, tai jos et niitä itse halua konvertoida, niin osta pois. Huomioi kuitenkin että pääset halvemmalla ostamalla peruskaartilaisboksin ja konvertoimalla sieltä ne kaverit. Etenkin se kannattaa, kun suurinta osaa komentoboksissa tulevista kavereista ei ole kustannustehokkaita. Ainoastaan lipulla tekee jotain.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Laitat ukolle paketissa tulevan hattupään ja käsiin pistooli ja sahamiekka. Menee hyvin Junior officerista ainakin. Muuta välttämätöntä tuossa joukossa ei sitten olekaan neljän rivimiehen lisäksi. Sitten, jos taitoa riittää niin konvertoi vaikka Power weaponin ja lisäkoristetta.
Miau.
- Half-breed
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =3&t=81033Kääpivö kirjoitti:Onko missään olemassa konvertointi opasta kyseisestä aiheesta?
Haualla löytää lisää.
- Karskin Sergeant
Eli voiko siis ostaa vaikka junior officerin, ja sen lisäksi laittaa 4 normi solttua ja HQ on valmis? (OLen aloittelija, ja IG:tä aloitan jouluna, aloituspakkaus tulee pian.)
- Half-breed
Kyllä. Lisäkysymyksiin vastataan kun olet ensin codexia tutkaillut ajatuksella.Karskin Sergeant kirjoitti:Eli voiko siis ostaa vaikka junior officerin, ja sen lisäksi laittaa 4 normi solttua ja HQ on valmis? (OLen aloittelija, ja IG:tä aloitan jouluna, aloituspakkaus tulee pian.)