Chaos Dwarves 1k
Chaos Dwarves 1k
Sain tässä yhtenä päivänä kaveriltani kaaos kääpiöiden armeijalistan ja aloin suunnittelemaan tätä listaa. Turnauksissa en aio käydä, joten näitä käytän lähinnä kaveripeleissä. Kommentteja sekä parannusehdotuksia saa kertoa.
Heroes:
- Chaos Dwarf Hero 60p
-Great Weapon 4p
-Armour of Gazrakh 30p
Yhteensä:94p
- Chaos Dwarf Sorcerer 65p
-2x Dispell Scroll 50p
Yhteensä:115p
Core Units:
- 20x Chaos Dwarf Warriors 180p
-Champion, Musician, Standard Bearer 30p
Yhteensä:210p
- 14x Chaos Dwarf Warriors 126p
-14x Blunderbuss 42p
Yhteensä:168p
- 14x Chaos Dwarf Warriors 114p
-13x Blunderbuss 39p
Yhteensä:156p
Special Units:
- Death Rocket 80p
- Hopgoblin Bolt Thrower 30p
Rare Units:
- Earthshaker 110p
Koko armeijan pisteet: 993p
Listaa on muokattu.
Heroes:
- Chaos Dwarf Hero 60p
-Great Weapon 4p
-Armour of Gazrakh 30p
Yhteensä:94p
- Chaos Dwarf Sorcerer 65p
-2x Dispell Scroll 50p
Yhteensä:115p
Core Units:
- 20x Chaos Dwarf Warriors 180p
-Champion, Musician, Standard Bearer 30p
Yhteensä:210p
- 14x Chaos Dwarf Warriors 126p
-14x Blunderbuss 42p
Yhteensä:168p
- 14x Chaos Dwarf Warriors 114p
-13x Blunderbuss 39p
Yhteensä:156p
Special Units:
- Death Rocket 80p
Rare Units:
- Earthshaker 110p
Koko armeijan pisteet: 993p
Listaa on muokattu.
Viimeksi muokannut Magus, La 04.10.2008 13:50. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
katanakani
Re: Chaos Dwarves 1k
Sorcererin lisäleveli pois ja tilalle hobgoblin bolthrower, toinen vaihtoehto olisi käärön vaihto power stoneen.
Blunderit kahtia, komentoryhmää eivät välttämättä tarvitse, muusikko on toki ok vaikkakin kaaoskäpsillä kallis.
Kuudes kentauri olisi hyvä.
Pätevä tonnin lista.
Blunderit kahtia, komentoryhmää eivät välttämättä tarvitse, muusikko on toki ok vaikkakin kaaoskäpsillä kallis.
Kuudes kentauri olisi hyvä.
Pätevä tonnin lista.
Viimeksi muokannut katanakani, Pe 03.10.2008 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jupu_pupu_mies
jos on additional hand weaponit ei saa olla gw:tä
Fabaa en ole paljon pelannut, mutta jos olen ymmärtänyt oikein saan päättää kumpaa käytän jos on molemmat.jupu_mies kirjoitti:jos on additional hand weaponit ei saa olla gw:tä
-
Eorl Nuori
Aivan oikein ymmärretty :).Magus kirjoitti:Fabaa en ole paljon pelannut, mutta jos olen ymmärtänyt oikein saan päättää kumpaa käytän jos on molemmat.jupu_mies kirjoitti:jos on additional hand weaponit ei saa olla gw:tä
Mutta kuka saa molemmat otettua? Yleensä joka characterilla lukee: may take additional hand weapons, X (vaikka halberd) OR great weapon
Mutta itse listaan. Toistaiseksi listassasi on melko vähän ampujia CD armeijaksi ja monelle armeijalle häviäisit ampumissodassa joten kehottaisin lisäämään ampujien määrää. Sneaky gitsit voisit vaihtaa toiseen pultteriin ja bull centaurit earthshakeriin + jos jää pisteitä nin oat lisää ampujia jne...
Mutta itse listaan. Toistaiseksi listassasi on melko vähän ampujia CD armeijaksi ja monelle armeijalle häviäisit ampumissodassa joten kehottaisin lisäämään ampujien määrää. Sneaky gitsit voisit vaihtaa toiseen pultteriin ja bull centaurit earthshakeriin + jos jää pisteitä nin oat lisää ampujia jne...
2
Huomasin nyt vasta, että siinä lukeekin additional hand weapon or great weapon. Pitääkin ottaa jompikumpi pois.Lind The ChessMaster kirjoitti:Mutta kuka saa molemmat otettua? Yleensä joka characterilla lukee: may take additional hand weapons, X (vaikka halberd) OR great weapon
Sneaky gitsit otinkin vain mielenkiinnosta mukaan, vaihdan ne varmaan bolt throweriin. Bull centaureita en välttämättä ota pois koska luulen niitten olevan ihan hyviä.Lind The ChessMaster kirjoitti:Mutta itse listaan. Toistaiseksi listassasi on melko vähän ampujia CD armeijaksi ja monelle armeijalle häviäisit ampumissodassa joten kehottaisin lisäämään ampujien määrää. Sneaky gitsit voisit vaihtaa toiseen pultteriin ja bull centaurit earthshakeriin + jos jää pisteitä nin oat lisää ampujia jne...
Ne on hyviä jos saat flank chargen niillä ja jos haluat vihun tulevan omaa päätyäsi päin, sinun pitää pakottaa hänet ja jos nyt jätät ne ja lisäät ampujia niin luulisi sen onnistuvan. Yhdessä pelissä näin niitä peluutettavan ja ne feilasivat ja pahasti, siitä epäröivä asenne niitä kohtaan.
2
Voin laittaa bull centaurien tilalle earthshakerin, mutta pisteitä jää melko paljon yli. Blunderbusseissakin on vain 12" range, mutta laitan ainakin nyt ylimääräiset pisteet blunderbuss-warrioreille.Lind The ChessMaster kirjoitti:Ne on hyviä jos saat flank chargen niillä ja jos haluat vihun tulevan omaa päätyäsi päin, sinun pitää pakottaa hänet ja jos nyt jätät ne ja lisäät ampujia niin luulisi sen onnistuvan. Yhdessä pelissä näin niitä peluutettavan ja ne feilasivat ja pahasti, siitä epäröivä asenne niitä kohtaan.
Itse kun kokeilee miten ukkelit toimii pelissä, saa parhaan käsityksen millainen pelitylli itselle sopii.
2
Niinhän siinä yleensä käy. Yritän kuitenkin saada valmiin listan, jolla pärjää hyvin, ennen kuin alan konvertoida figuja, koska käsittääkseni chaos dwarffeja ei enää myydä.Lind The ChessMaster kirjoitti:Itse kun kokeilee miten ukkelit toimii pelissä, saa parhaan käsityksen millainen pelitylli itselle sopii.
Sen vuoksi moni pelaaja proxyttaakin figuja ennen kuin päättää ostaa, sillä silloin saattaa säästää vähäsen rahaa.
2
Sillä tavalla minäkin varmaan teen, ainakin ensimmäiset pelit.
toisen warrublunder -poppoon pisteytyksessä jotain mätää.