Hyvinkään kerho jatkuu 2.9. Martissa

Hyvinkään ja Riihimäen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Matti N
Ylläpitäjä

Re: Hyvinkään kerho jatkuu 2.9. Martissa

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Hedelmäpeli kirjoitti:
Matti Niemelä kirjoitti:Pääsin tässä taas vähän innostumaan asiasta, ja vähän pettyneenä paikalliseen MTG... siis "warhammer" kerhoon, kysymykseni kuuluukin onko teidän kerhonne taasen vähintääkin 90% ihan miniatyyripeleille dedikoitu palvelu?
Matti hyvä miksi ihmeessä oot pettyny riksun kerhoon. 1.ei ole miestä kuitenkaan näkyny2.ke ja pe iltoina aina joku bfg,40k peli menossa. mutta eipähän aina kaikki voi tykkää:(
Nojoo, kaipa se oma mielikuva hommasta on kuitenkin siinä että niitä ukkoja siellä pelataan sitten vaikka väkisin. Mutta kaipa se tuohon sitten pakostakin menee ajan myötä.

Eniveis, asialla ei ole väliä nyt vielä pitkään aikaan, kun ei ole rahaa ostaa ukkoja.
lintti the warboss

Viesti Kirjoittaja lintti the warboss »

ei ole hyvä!?mä olen siellä aina 45 min etuajassa kamat niskassa ootelemassa kerhon alkua.ja kyllä siellä pelataan,joka kerta.vaikka en paljoa 40k omista,fabaa on aina valmis pelaamaan,ihan sama mitä vastaan.ja ihmiset jutelee ja maalaa siellä tyytyväisesti!eikö nää oo onistuneen kerhon ainekset?!
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

lintti the warboss kirjoitti:ei ole hyvä!?mä olen siellä aina 45 min etuajassa kamat niskassa ootelemassa kerhon alkua.ja kyllä siellä pelataan,joka kerta.vaikka en paljoa 40k omista,fabaa on aina valmis pelaamaan,ihan sama mitä vastaan.ja ihmiset jutelee ja maalaa siellä tyytyväisesti!eikö nää oo onistuneen kerhon ainekset?!
Se puhuu riksun kerhosta. Koita pysyä mukana keskustelussa...
Eipä niin etteikö riksussakaan olisi mukavaa, vaikka vähemmässä määrin siellä maalataan. Ihan hauskaa on ollut.
Tuosta...
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

No kyllä aiemmin tuli sen suuntaista kommenttia, että Hyvinkään kerho ei olisi mitenkään hyvä - Lintin vastaus kuitenkin tuli siihen aiheeseen (joka on enemmän topiccia kuin tämä riksun osasto..).

Itse tosin olen sitä mieltä, että aihe menee nyt sen verran off-topiciksi, että jos riksulaisia nyt vielä kiinnostaa keskustella omasta kerhostaan, niin hoidetaan se vaikka vastedes oman threadin alla.
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Joo, meikä on samaa mieltä. Palataanpa sinne omille foorumeille ja jätetään Hyvinkään kerho rauhaan, jookosta?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Aivan.
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

No onneks on se oma foorumi, kun hyvinkääläiset nostelee noita viime vuoden juttujakin esille. >8)
darkelfitonbest

Viesti Kirjoittaja darkelfitonbest »

no hitsit ku tää kerho on tiistaisin?? kun tulen hyvinkäälle joka toinen viikonloppu mutaa kesällä tulen kai 2 viikoksi!! voiko sinne tulla ihan vaa tiistaisin ja missä tämä kerho pidetään!!
Pahkasika

Viesti Kirjoittaja Pahkasika »

darkelfitonbest kirjoitti:no hitsit ku tää kerho on tiistaisin?? kun tulen hyvinkäälle joka toinen viikonloppu mutaa kesällä tulen kai 2 viikoksi!! voiko sinne tulla ihan vaa tiistaisin ja missä tämä kerho pidetään!!
Kohta valitettavasti alkaa kesätauko :( viimeinen tavallinen kerho on ensiviikolla. 16:ta päivä meillä on meidän apocalypse matsi jolloin ei pysty pelailla mitään muuta. mutta yhdeksäs päivä kello 16:30 on vielä normi kerho.
By my fury they shall know the Emperors name!
Bad Boy

Viesti Kirjoittaja Bad Boy »

kylähän siellä Hyvinkään kerhossa vihtyy kaikki ihan hyvin ja mitenkäs muutenkaan jos seura on hyvää. =D
Entä jos elämän ikuinen pulla katkeaa ja loppuu ownaus multa. Entä jos eksyn matkalla plänttii voinko mä ruveta vaikka tähä kämppii. Ainoa varma on vain tämä rundi sen jälkeen oon servun ykkös kundi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hyvinkää ja Riihimäki”