Onko veteran..
Onko veteran..
Niin eli onko kääpiöillä veteran ja champion sama asia?
Viimeksi muokannut Nijuba, Ma 06.10.2008 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa.
Wargamers do it on the table.
Re: Onko veteran..
Kääpiöillä? Juu on. Samoin gatekeepperit ja mitkälie.
Tällainen pieni lisäys...
Topikkia saa kirjoittaa kokonaan. Itse jopa suosin että näin tehdään.
Topikkia saa kirjoittaa kokonaan. Itse jopa suosin että näin tehdään.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.Samsson kirjoitti:Topikkia saa kirjoittaa kokonaan. Itse jopa suosin että näin tehdään.
Modeilussa kannattaa harrastaa yhtenäistä linjaa, jottemme me pienet käyttäjäressukat mene päästämme pyörälle.
Set fire to the family tree.
- The Captain
- Valvoja
Taitaa olla myöhäistä jo, jos pidät näitä kahta tapausta edes etäisesti verrattavissa olevina tapauksina.Lighthammer kirjoitti:Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.Samsson kirjoitti:Topikkia saa kirjoittaa kokonaan. Itse jopa suosin että näin tehdään.
Modeilussa kannattaa harrastaa yhtenäistä linjaa, jottemme me pienet käyttäjäressukat mene päästämme pyörälle.
Tässä ketjussa on tarkoituksena esittää yksinkertainen kyllä-tai-ei-kysymys. Minun ketjussani on tarkoituksena herättää ajatuksia, keskustelua ja pohdintaa aiheesta, joka jakaa mielipiteitä varsin jyrkästikin. Tässä ketjussa asian olisi voinut hyvinkin kirjoittaa kokonaisuudessaan otsikkoon. Minun ketjussani otsikon ideana oli provosoida ja herättää kiinnostusta.
Saatan ajatella hiukan liian akateemisesti, mutta näissä kahdessa tapauksessa viestinnän tarkoitus on niin valtavan erilainen, että niiden vertaaminen pelkästään siksi, että ne ovat samalla foorumilla, ei toimi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Mikäli viittaat asenteeseeni totalitäärisessä verkkoyhteisössä vaikuttavia tekoauktoriteettejä kohtaan, niin kyllä, myöhäistä on.The Captain kirjoitti:Taitaa olla myöhäistä jo, jos pidät näitä kahta tapausta edes etäisesti verrattavissa olevina tapauksina.
Tarpeeksi rajatulla tarkastelukulmalla arvioituna nämä otsikot eivät ole pelkästään verrattavissa, vaan identtiset. Mikäli foorumikulttuuri ei ole tuttua, voi hyvinkin sortua käyttämään vanhempien käyttäjien tehokeinoja hieman väärin. Tässä tapauksessa käyttäjä on halunnut herättää muiden käyttäjien mielenkiinnon jättämällä varsinaisen asiasisällön viestiin, sen sijaan jotta olisi sen kaikkien nähtäville laittanut. Normista poikkeava kun tuppaa herättämään kiinnostusta. Myönnettäköön tosin, että täällä saa vastauksen yleensä suhteellisen nopeasti ilman kikkailujakin.The Captain kirjoitti:Tässä ketjussa on tarkoituksena esittää yksinkertainen kyllä-tai-ei-kysymys. Minun ketjussani on tarkoituksena herättää ajatuksia, keskustelua ja pohdintaa aiheesta, joka jakaa mielipiteitä varsin jyrkästikin. Tässä ketjussa asian olisi voinut hyvinkin kirjoittaa kokonaisuudessaan otsikkoon. Minun ketjussani otsikon ideana oli provosoida ja herättää kiinnostusta.
Saatan ajatella hiukan liian akateemisesti, mutta näissä kahdessa tapauksessa viestinnän tarkoitus on niin valtavan erilainen, että niiden vertaaminen pelkästään siksi, että ne ovat samalla foorumilla, ei toimi.
Mut joo, eiköhän offtopicci riitäkin jo. Jatkettakoon isojen poikien foorumileikkejä muualla jos on tarpeen.
Set fire to the family tree.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Täytyy kyllä mainita, että olen Lighthammerin kanssa samaa mieltä otsikoista, mutta en meinannut/jaksanut asiaa mainita, mutta näin kännissä estot vähemmät... ;P
*lukitkaatämäpostijokiitos*
*lukitkaatämäpostijokiitos*
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
Siinä tapauksessa kehotan ystävällisesti poistumaan foorumilta. Valvojien toimintaa kontrolloi foorumin omistaja ja ylläpitäjä, ei käyttäjistä muodostuva demokratia. Tässä tapauksessa Samssonin huomautus käyttäjälle oli täysin aiheellinen, ja mikäli ylläpito katsoo minun ketjuni otsikon olleen asiaton tai puutteellinen, siitä huomauttaa ylläpito, ei käyttäjämoderaatio.Lighthammer kirjoitti:Mikäli viittaat asenteeseeni totalitäärisessä verkkoyhteisössä vaikuttavia tekoauktoriteettejä kohtaan, niin kyllä, myöhäistä on.The Captain kirjoitti:Taitaa olla myöhäistä jo, jos pidät näitä kahta tapausta edes etäisesti verrattavissa olevina tapauksina.
Tämän ketjun kysymykseen on vastaus saatu, siispä lukko. Palaute moderaattoreiden toimista osoitettakoon Matti Niemelälle.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?