"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer 40k warhammeriin

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Alien of Change

Re: Warhammer 40k warhammeriin

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Amadi kirjoitti:
Lord Of Chance kirjoitti:
Lassek kirjoitti:
Lord Of Chance kirjoitti:
Oletkos ikinä yrittänyt saada metallista stegadonia selkätelineineen kuntoon? Ja saada sitä pysymään kunnossa, kun kestävyys on samaa luokkaa kuin korttitalo. Olen omani koonnut varmaan kymmenettä kertaa. :p
Oletkos itse yrittänyt saada havockien metalliosat toisiinsa? Aina jos liimaa metalliosan niin liiman kuivuttua se osa putoaa heti irti kun koskettaa sitä. Olen kokeillut kaikkia liimoja jotka pystyvät liimaamaan metallia. Puristimillakin olen kokeillut, mutta se ei auttanut yhtään. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla Lassek kertomaa ideaa.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Eilen tuli mietittyä että kun monilla TK yksiköillä on varmaan huono moraali niin miten sen saisi nostettua vai pystyykö sitä nostamaan? Jos saa nostettua moraalia niin saako sen laittamalla yksikköön heron tai lordin vai millä muulla?
Syyspäiväntasaus

Viesti Kirjoittaja Syyspäiväntasaus »

Lord Of Chance kirjoitti:Eilen tuli mietittyä että kun monilla TK yksiköillä on varmaan huono moraali niin miten sen saisi nostettua vai pystyykö sitä nostamaan? Jos saa nostettua moraalia niin saako sen laittamalla yksikköön heron tai lordin vai millä muulla?
Moraalilla tarkoittanet leadershippiä? Ei huolta, kaikki TK:n yksiköt ovat unbreakable sekä immuuneja psykologialle. Ks. Army Bookin sivu 20. Ainoa asia, johon leadershippiä tarvitaan, on hierofantin kaatumisen jälkeiset vuorot, mutta tähän auttaa se kenraalin yksikköön liittäminen.
Amadi

Viesti Kirjoittaja Amadi »

Lord Of Chance kirjoitti:Oletkos itse yrittänyt saada havockien metalliosat toisiinsa? Aina jos liimaa metalliosan niin liiman kuivuttua se osa putoaa heti irti kun koskettaa sitä. Olen kokeillut kaikkia liimoja jotka pystyvät liimaamaan metallia. Puristimillakin olen kokeillut, mutta se ei auttanut yhtään. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla Lassek kertomaa ideaa.
Riippuu osien koosta, jos ovat suht kookkaita niihin voi porata reikiä ja käyttää esim. rautalangan pätkää välissä pitämään osat paikoillaan. Itse kyllä tanssin riemusta jos 7th editionin liskot saavat muovisen donttiboxin..

Mutta joo, luurangot eivät leadershipillään paljoa mitään tee, sen sijaan että ne pakenisivat lähitaistelussa ne murenevat. (Ottavat yhden wounding jokaista combat resoa kohden jolla ovat häviöllä.) Paniikki, terror sun muut härpäkkeet eivät myöskään tehoa, joten leadershipin ainoa tarkoitus on juurikin hierophantin kuoleman jälkeinen palasiksi hajoaminen, ja mahdollisesti jotkut loitsut/esineet. (?)
Bunkka-pop

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop »

Esimerkiksi juuri tämä tomb kingien casket of souls.
Steamtanks cause global warming.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Karjupeto kirjoitti:
Kerä kirjoitti:
Lord Of Chance kirjoitti:Tuli vielä ajatelleeksi että onko bone giantilla special hyökkäyksiä kuin muillakin gianteilla?
Ei ole.
Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittää
Karjupeto

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Isompi Arska kirjoitti:
Karjupeto kirjoitti:
Kerä kirjoitti:
Lord Of Chance kirjoitti:Tuli vielä ajatelleeksi että onko bone giantilla special hyökkäyksiä kuin muillakin gianteilla?
Ei ole.
Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittää
Jokaisesta woundista?! Eikös se olekaan jokaisesta onnistuneesta hittauksesta?
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Karjupeto kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:
Karjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
Ei se nyt mikään niin hyvä ole, se tarttee woundauksen ja kaikkien parasta tässä on että lisäiskun saa ennen kuin yhtään armoria heitetään, mikä on erona esim. red fyryyn.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Karjupeto

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Róbó-Tónó kirjoitti:
Karjupeto kirjoitti:
Isompi Arska kirjoitti:
Karjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
Ei se nyt mikään niin hyvä ole, se tarttee woundauksen ja kaikkien parasta tässä on että lisäiskun saa ennen kuin yhtään armoria heitetään, mikä on erona esim. red fyryyn.
Aargh! Hirtän tomb kings-kaverini!
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”