kysymyksiä?
- sir back up
kysymyksiä?
niin olis vähän kysymyksiä kun nyt alan pelata 40k:ta.
mitä ne lyhenteet säännöissä meinaa suomeksi niinkui tässä esim.taukkien palomies
WS BS S T W I A LD SV
2 3 3 3 1 2 1 7 +4
NIIN mitä ne meinaa?
ja miten vuorojen ampuma kohtauksessa ammutaan niinkuin missä järjestyksessä heitetään noppaa.
:)
mitä ne lyhenteet säännöissä meinaa suomeksi niinkui tässä esim.taukkien palomies
WS BS S T W I A LD SV
2 3 3 3 1 2 1 7 +4
NIIN mitä ne meinaa?
ja miten vuorojen ampuma kohtauksessa ammutaan niinkuin missä järjestyksessä heitetään noppaa.
:)
Treat them with honour, my Brothers. Not because they will bring us victory this day, but because their fate will one day be ours.
Re: kysymyksiä?
WS= weapon skill, lähitaistelukykysir back up kirjoitti: mitä ne lyhenteet säännöissä meinaa suomeksi
BS= ballistic skill, ampumakyky
S= strength, fyysinen voima
T= toughness, fyysinen kestävyys
W= wounds, haavojen määrä
I= iniative, aloite
LD= leadership, moraali
SV= (armor)save, panssariarvo
Pelitekniset selitykset löytyvät sääntökirjasta sivulta 6 alkaen.
Sääntökirjan lopussa on aiheesta erinomainen taulukko (sivulla 109).sir back up kirjoitti: miten vuorojen ampuma kohtauksessa ammutaan niinkuin missä järjestyksessä heitetään noppaa.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- mursunaatio
ja ini juttu on kuinka tarkkana soturi on. "huomaavaisuus" mutta ei sillä tavalla mitä näette
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
Hakemasi sana taitaa olla "tarkkaavaisuus".mursunaatio kirjoitti:ja ini juttu on kuinka tarkkana soturi on. "huomaavaisuus" mutta ei sillä tavalla mitä näette
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Reaktiokyky voisi olla hyvä suomennos, tai nopeus/ketteryys.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
[OT]Kenellä se kolmas oli? Kerro heti![/OT]Z7-852 kirjoitti:BTW: mikä Azumanga Daioh kattojien hyökkäys sotuun on iskenyt? Tuo on jo kolmas sarjan hahmon naama minkä täällä näen. Ei sillä, hyvä sarja.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.