Harry the Hammer.
-
The most Dark Angel
Harry the Hammer.
Myydäänkö Harry the Hammer:ia Suomessa?
Re: Harry the Hammer.
Kyseinen figu oli limited edition tuote. Sitä myytiin Suomessakin.
Oma-aloitteisuutta.
-
The most Dark Angel
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Njaa teiltä sitä näköjään vielä sai. Taidatte kuitenkin olla viimeisiä sitä myyviä paikkoja Suomessa, sillä ainakaan mikään isompi liike(GW,fantsu,PKP,Boostep) ei sitä enään myy.
Oma-aloitteisuutta.
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Siitä on omat hyötynsä, ja haittansa, että on pieni ja tuntematon.Sticced kirjoitti:Njaa teiltä sitä näköjään vielä sai. Taidatte kuitenkin olla viimeisiä sitä myyviä paikkoja Suomessa, sillä ainakaan mikään isompi liike(GW,fantsu,PKP,Boostep) ei sitä enään myy.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
-
The most Dark Angel
No kaveri kävi joku viikko sitten Gw kaupas (helsingissä) niin se sano et siel myytiin (tänään kerto).
Ehkäpä tarkoitti, että siellä oli myyty? Minä olin nimittäin niiden joukossa, jotka saivat GW:n viimeiset Harry the Hammerit. Ja se oli silloin ilmestymispäivänä. Uutta erää sinne ei varmaankaan ole tullut.No kaveri kävi joku viikko sitten Gw kaupas (helsingissä) niin se sano et siel myytiin (tänään kerto).
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Eriä oli kaksi. Omat Hammerini sain Erästä kaksi, koska olen pieni ja mitätön. Erä 2 saapui Suomeen noin 2 viikkoa ensimmäisen perässä.Aspharael kirjoitti:Ehkäpä tarkoitti, että siellä oli myyty? Minä olin nimittäin niiden joukossa, jotka saivat GW:n viimeiset Harry the Hammerit. Ja se oli silloin ilmestymispäivänä. Uutta erää sinne ei varmaankaan ole tullut.No kaveri kävi joku viikko sitten Gw kaupas (helsingissä) niin se sano et siel myytiin (tänään kerto).
Salonen Risto
-
Kais Mont'yr
sitä myytiin kuulemma vaan kaks päivää (GWssä ainaki). kaveri sai ostettua, mutta itteltä unohtu =(
Jos on pakonomainen tarve hankkia harry niin sain näppeihini kaksi ja toinen on avaamattomana hyllyssä. (on kaupan jos hinnasta sovitaan)
"You need chaos in your soul to give birth to a dancing star."
-Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)
-Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)
-
The most Dark Angel
Kiitos mutta ei kiitos sillä olen jo alkanut kerätä 40k:ta.
Mihin tarvitset sitä?orc leader kirjoitti:Myydäänkö Harry the Hammer:ia Suomessa?
WAAGH!
olettanen että
1) hän aikoi aloittaa kaaoksen
2) se on hieno figu
3) jotkut tykkäävät maalata hienoja figuja
2) se on hieno figu
2
Tuossa on kunnon syyt ainakin, mutta eipä siihen edes syitä tarvitse jos aikoo niin hienon ja harvinaisen figun ostaa :P.Lind The ChessMaster kirjoitti:olettanen että
2) se on hieno figu
Itselläni on hallussa lähes kymmenen viitosedikan aikaista Night Goblin netteriä saman ajan Rock Lobban kanssa. En aijo maalata tai pistää niitä edes baseen, vaan pidän ne turvassa koskemattomina koska pidän ajatuksesta että omistan "harvinaisuuksia". Että eipä siihen tarvita edes pakosta sitä kunnon syytä :DAapo95 kirjoitti:Tuossa on kunnon syyt ainakin, mutta eipä siihen edes syitä tarvitse jos aikoo niin hienon ja harvinaisen figun ostaa :P.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
Alien of Change
Jos täällä harvinaisuuksista puhutaan niin löytyykö keneltäkään space hulkia ja ensimmäisiä epic space marineita.I Ride in a Dragon kirjoitti:Itselläni on hallussa lähes kymmenen viitosedikan aikaista Night Goblin netteriä saman ajan Rock Lobban kanssa. En aijo maalata tai pistää niitä edes baseen, vaan pidän ne turvassa koskemattomina koska pidän ajatuksesta että omistan "harvinaisuuksia". Että eipä siihen tarvita edes pakosta sitä kunnon syytä :DAapo95 kirjoitti:
Luulen todella paljon että Suomesta ei löydy enään Harry The Hammeria. Olisin ostanut sen pelkän ulkonäkönsä vuoksi, vaikka en kerännyt fabaa. Nimi ei mielestäni sovi figuun.
Kylä löytyy. Täältä nimittäin.Lord Of Chance kirjoitti:Jos täällä harvinaisuuksista puhutaan niin löytyykö keneltäkään space hulkia ja ensimmäisiä epic space marineita.I Ride in a Dragon kirjoitti:Itselläni on hallussa lähes kymmenen viitosedikan aikaista Night Goblin netteriä saman ajan Rock Lobban kanssa. En aijo maalata tai pistää niitä edes baseen, vaan pidän ne turvassa koskemattomina koska pidän ajatuksesta että omistan "harvinaisuuksia". Että eipä siihen tarvita edes pakosta sitä kunnon syytä :DAapo95 kirjoitti:
Luulen todella paljon että Suomesta ei löydy enään Harry The Hammeria. Olisin ostanut sen pelkän ulkonäkönsä vuoksi, vaikka en kerännyt fabaa. Nimi ei mielestäni sovi figuun.
Oma-aloitteisuutta.
-
Alien of Change
Näköjään sitten löytyykin. Hinta on aika iso. Varmaan sen takia että se on keräily harvinaisuus. En aio kuitenkaan ostaa. Liian kallis.Sticced kirjoitti:Lord Of Chance kirjoitti:Kylä löytyy. Täältä nimittäin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Aapo95 kirjoitti: