Magnus Agenda 500 pts.
- Plästik Dub
Magnus Agenda 500 pts.
Juu eli nyt olis tarkotus tehä jonkunnäköstä listaa Warmachineen. Olen todella aloittelija, ja figut olen valinnut listaan vain sillä perusteella mikä sopii teemaan ja mikä näyttää hienolta. Teemana olisi tarkoitus olla sellainen lista jossa kaikki on maalattu Cygnar-teemalla. Eli Magnuksen joukko joka on siis juuri pettänyt Cygnarin. No nyt laitan tähän tätä listaa:
Magnus the Traitor *69pts.*
Mangler *105pts.*
Renegade *65pts.*
Renegade *65pts.*
Talon *61pts.*
Gorman Di Wulfe, Rogue Alchemist *28pts.*
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor *24pts.*
Ja sitten ongelma: Loyalist Long Gunners TAI Loyalist Trenchers
Eli kumpi näistä kannattaisi ottaa listaan? Jommankumman haluan varmasti kun tämän Cygnar-teeman haluan pitää, mutta kumpi on mielestänne parempi?
Mitään kummempaa taktiikkaa en aloittelijana ole keksinyt, mutta jokin yleinen häröily ja sooloilla sekä Renegadejen ammuksilla vihollisen Warcasterin alas ottaminen voisi ehkä jopa toimia(?)
Mielipiteitä.
Magnus the Traitor *69pts.*
Mangler *105pts.*
Renegade *65pts.*
Renegade *65pts.*
Talon *61pts.*
Gorman Di Wulfe, Rogue Alchemist *28pts.*
Orin Midwinter, Rogue Inquisitor *24pts.*
Ja sitten ongelma: Loyalist Long Gunners TAI Loyalist Trenchers
Eli kumpi näistä kannattaisi ottaa listaan? Jommankumman haluan varmasti kun tämän Cygnar-teeman haluan pitää, mutta kumpi on mielestänne parempi?
Mitään kummempaa taktiikkaa en aloittelijana ole keksinyt, mutta jokin yleinen häröily ja sooloilla sekä Renegadejen ammuksilla vihollisen Warcasterin alas ottaminen voisi ehkä jopa toimia(?)
Mielipiteitä.
Re: Magnus Agenda 500 pts.
tiputa talon. se on ihan näppärä jack, jos vastassa on 100% varmasti warmachinea, hordesia vastaan se on turha ja 4 jackia on aika paljon magnukselle ainakin alkuun.
Renegadet ei kyllä sinäänsä vie focusta juuri paitsi rakettien ampumis vuorolla, mutta väittäisin että ne reilut 60 pts on paremmin käytettynä unittiin ja sooloihin.
Gorman on hyvä, Orinkin on ihan jees, ei mutta kannattaa miettiä millävuorolla käyttää mitäkin, ei mikään helppo hallittava.
Gunnerit tai trencherit, oikeastaan ihan kummat haluat. Itsehän pelaan magnusta 4starilla, niin sinäänsä olen ehkä huono sanomaan..
Itse ehkä ottaisin trencherit, ovat monipuolisempia. jos tiputat talonin ja otat vaikkapa 8 trensseriä niin saat vielä kell bailochin lisättyä, joka on ihan näppärä kaveri.
Renegadet ei kyllä sinäänsä vie focusta juuri paitsi rakettien ampumis vuorolla, mutta väittäisin että ne reilut 60 pts on paremmin käytettynä unittiin ja sooloihin.
Gorman on hyvä, Orinkin on ihan jees, ei mutta kannattaa miettiä millävuorolla käyttää mitäkin, ei mikään helppo hallittava.
Gunnerit tai trencherit, oikeastaan ihan kummat haluat. Itsehän pelaan magnusta 4starilla, niin sinäänsä olen ehkä huono sanomaan..
Itse ehkä ottaisin trencherit, ovat monipuolisempia. jos tiputat talonin ja otat vaikkapa 8 trensseriä niin saat vielä kell bailochin lisättyä, joka on ihan näppärä kaveri.
- Plästik Dub
Niin, sitten vielä kysymys että saako tuota Trenchers Chain Gunia noille loyalist trenchereille? Ainakaan ei Armies of Immorenissa tuota ollut niin ei kai sitten. Juu no taidanpa tehdä noin kun ehottelit, tai jos muitakin vastauksia tulee niin katson ja sovellan, tai valitsen vain mielekkäimmän vaihtoehdon. Tällä hetkellä pidän oletuksena sinun muutoksesi. ;)
Ei saa chain gunia, se armies of immoren näyttää kaiken mitä saa kyllä.
hm, no pelitehokkuutta jos haettaisi, niin luulen että kaikki suosittelisi Idrianeja trensserien sijaan, vaan teema-armeijat saa miulta aina respectiä.
hm, no pelitehokkuutta jos haettaisi, niin luulen että kaikki suosittelisi Idrianeja trensserien sijaan, vaan teema-armeijat saa miulta aina respectiä.
Idrianien jättäminen pois Magnus-armeijasta on kuin leikkaisi itseltään toisen(kin) käden pois.
Tässä pelissä on tarkoitus voittaa, joten ota Idrianeja.
Tässä pelissä on tarkoitus voittaa, joten ota Idrianeja.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Tuo Gorman on Magnuksen kanssa taydellinen. Magnus ja Mangler tuhoavat melko varmasti kohteen johon on osunut Rust tai black oil. Orin Midwinterin taso vaihtelee. Se on kateva cryxia ja cygnaria vastaan, mutta silloin talloin (eli aika harvoin) se toimii jos tulee Khador vastaan. Suosittelen Talonin hyllyyn jattamisen, ellei vastassa ole jaakko raskasta listaa. Magnus ei tunnu toimivan kauhean hyvin yli 3 jaakolla, koska han tarvitsee itsellekkin sita. Eniten foccia tuntuu syovan mangler ja magnus itse chargessa...
Idrianit on kivoja, mutta jos halaut teemaa pelata, niin suosittelisin trenchereita enemman kuin long gunnereita. Advance depolla voi saada ne sopivasti objectiivin nappaus peleissa tekemaan pienen hiekka linnan joka ei tunnu tuhoutuvan millaan.
Idrianit on kivoja, mutta jos halaut teemaa pelata, niin suosittelisin trenchereita enemman kuin long gunnereita. Advance depolla voi saada ne sopivasti objectiivin nappaus peleissa tekemaan pienen hiekka linnan joka ei tunnu tuhoutuvan millaan.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
- The Captain
- Valvoja
Gorman on hyvä oikeastaan missä tahansa kokoonpanossa. Khadoria vastaankin Orin on monesti näppärä zappailemaan siellä raskaan raudan takana kyykkiviä Gaylordeja tai muuta pehmeää, ja magian haittaaminen arc nodetonta armeijaa vastaan ei ole mikään huono efekti sekään.Sipuli2 kirjoitti:Tuo Gorman on Magnuksen kanssa taydellinen. Magnus ja Mangler tuhoavat melko varmasti kohteen johon on osunut Rust tai black oil. Orin Midwinterin taso vaihtelee. Se on kateva cryxia ja cygnaria vastaan, mutta silloin talloin (eli aika harvoin) se toimii jos tulee Khador vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.