"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Matsien sopiminen

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sami Jumppanen

Re: Matsien sopiminen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Kiinnostaisikos jotakuta muuta pelata tässä lähiaikoina? Etenkin huomenna ja ylihuomenna sopisi hyvin, mutta muulloinkin kävisi. Ei kuitenkaan ensi maanantai.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Dark Servant kirjoitti:Koska lauantai ei käykään, niin onnistuuko jokin muu ajankohta?
En oikein uskalla muiksi päiviksi mennä mitään sopimaan, kun nuo työt vievät ajan parhailta peliajoilta viikolla. Lauantait siis [yleensä] parhaiten sopii mulle.
Joten ehkä matsi meidän välillä täytyy laittaa jäihin tältä osin, kun näyttää että tuo kuun viimonenkin lauantai taitaa mennä muille.
Mutta ei maailman loppu ihan käsillä ole, että joskun keretään mekin vielä pelailla xP
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

DraSa kirjoitti:
Dark Servant kirjoitti:Koska lauantai ei käykään, niin onnistuuko jokin muu ajankohta?
En oikein uskalla muiksi päiviksi mennä mitään sopimaan, kun nuo työt vievät ajan parhailta peliajoilta viikolla. Lauantait siis [yleensä] parhaiten sopii mulle.
Joten ehkä matsi meidän välillä täytyy laittaa jäihin tältä osin, kun näyttää että tuo kuun viimonenkin lauantai taitaa mennä muille.
Mutta ei maailman loppu ihan käsillä ole, että joskun keretään mekin vielä pelailla xP
Tehdään näin. Varmaan liigassa/turnauksessa sitten kohdataan...
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:Kiinnostaisikos jotakuta muuta pelata tässä lähiaikoina? Etenkin huomenna ja ylihuomenna sopisi hyvin, mutta muulloinkin kävisi. Ei kuitenkaan ensi maanantai.
Minulle sopisi perjantaina yhden aikoihin, mutta en sitten tiedä haluatko sinä pelata minua vastaan kun se edellinen yritys kaatui siihen ettet sinä vastannut mikä aika/päivä sinulle olisi silloin sopinut.
Sami Jumppanen

Dark Servant kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:Kiinnostaisikos jotakuta muuta pelata tässä lähiaikoina? Etenkin huomenna ja ylihuomenna sopisi hyvin, mutta muulloinkin kävisi. Ei kuitenkaan ensi maanantai.
Minulle sopisi perjantaina yhden aikoihin, mutta en sitten tiedä haluatko sinä pelata minua vastaan kun se edellinen yritys kaatui siihen ettet sinä vastannut mikä aika/päivä sinulle olisi silloin sopinut.
Jaa, jäiköhän minulta se viesti huomaamatta... Ei minulla ole mitään sinua vastaan.
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:Jaa, jäiköhän minulta se viesti huomaamatta... Ei minulla ole mitään sinua vastaan.
Samalla olisit voinut vastata, että pelataanko perjantaina yhden aikoihin. Ei muuten mutta minulla on niin aikataulut nyt täynnä että ei jaksaisi vänklätä näiden asioiden kanssa hirveän paljoa.

Samalla voisi sopia myös pelin koon (1500 pistettä?), jottei tartte räplätä vielä lisää.
Sami Jumppanen

Dark Servant kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:Jaa, jäiköhän minulta se viesti huomaamatta... Ei minulla ole mitään sinua vastaan.
Samalla olisit voinut vastata, että pelataanko perjantaina yhden aikoihin. Ei muuten mutta minulla on niin aikataulut nyt täynnä että ei jaksaisi vänklätä näiden asioiden kanssa hirveän paljoa.

Samalla voisi sopia myös pelin koon (1500 pistettä?), jottei tartte räplätä vielä lisää.
Perjantai klo 1:00 ja 1.5K
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:
Dark Servant kirjoitti:

Perjantai klo 1:00 ja 1.5K
Asia selvä, joskin tarkoittanet kello 13:00.

Vi ses i morgon!
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:Perjantai klo 1:00 ja 1.5K
Kävitkö sinä laittamassa meidät ilmoitustaululle? Siellä on joku 40K-peli varattu yhdestätoista eteenpäin, mutta onko se meidän?

Jos se on meidän, niin pitäisikö meidän aloittaa sovittua aiemmin (kello 12?), siellä kun alkaa jo kolmelta jotain muuta?
Sami Jumppanen

Dark Servant kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:Perjantai klo 1:00 ja 1.5K
Kävitkö sinä laittamassa meidät ilmoitustaululle? Siellä on joku 40K-peli varattu yhdestätoista eteenpäin, mutta onko se meidän?

Jos se on meidän, niin pitäisikö meidän aloittaa sovittua aiemmin (kello 12?), siellä kun alkaa jo kolmelta jotain muuta?
En laittanut, mutta kyselin fantsussa, jotta tietävätkö asiasta. Tietoa ei ollut kovin paljoa, mutta kuulemma metrin päässä oli kyseisen varauksen laittaja. Todettiin siinä, että vaikka siellä onkin sitä kortin lätkintää, niin silti ei pitäisi olla mitään erityistä estettä 40K:lle, kunhan edellinen päättyy. Eli ilmaannutaanko joskus yhden jälkeen paikalle hoputtamaan toisia ja vallataan lauta kun he saavat pelattua?
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:En laittanut, mutta kyselin fantsussa, jotta tietävätkö asiasta. Tietoa ei ollut kovin paljoa, mutta kuulemma metrin päässä oli kyseisen varauksen laittaja. Todettiin siinä, että vaikka siellä onkin sitä kortin lätkintää, niin silti ei pitäisi olla mitään erityistä estettä 40K:lle, kunhan edellinen päättyy. Eli ilmaannutaanko joskus yhden jälkeen paikalle hoputtamaan toisia ja vallataan lauta kun he saavat pelattua?
Tehdään näin. Näemme huomenna sitten yhdeltä.
Sami Jumppanen

Dark Servant kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:En laittanut, mutta kyselin fantsussa, jotta tietävätkö asiasta. Tietoa ei ollut kovin paljoa, mutta kuulemma metrin päässä oli kyseisen varauksen laittaja. Todettiin siinä, että vaikka siellä onkin sitä kortin lätkintää, niin silti ei pitäisi olla mitään erityistä estettä 40K:lle, kunhan edellinen päättyy. Eli ilmaannutaanko joskus yhden jälkeen paikalle hoputtamaan toisia ja vallataan lauta kun he saavat pelattua?
Tehdään näin. Näemme huomenna sitten yhdeltä.
Sikäli kun satut tätä vielä lukemaan, niin tarkennan, että yhden jälkeen! Ei kuulemma yhteen mennessä tule peli vielä loppumaan.
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Vieläkö jollain olisi aikaa ottaa turnausta varten testiä tällä viikolla? Vieläkö sinulla Pecu on se perjantai auki, se voisi sopia ennakkotiedoista poiketen kuitenkin...
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Dark Servant

Entrooppi kirjoitti:Vieläkö jollain olisi aikaa ottaa turnausta varten testiä tällä viikolla? Vieläkö sinulla Pecu on se perjantai auki, se voisi sopia ennakkotiedoista poiketen kuitenkin...
Minulle sopisi huomenna yhden jälkeen, jos kelpaa.
Entrooppi

Voisi kai tuota koittaakin, jos ei ole varauksia listalla.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Kyllä mulla se perjantai on vielä auki, eli klo 14 jälkeen. Toki lauantaina pelaisin mieluummin, vaikkapa klo 12--> mikäli vastustaja vain löytyy..
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Entrooppi

Meikäläinen ei kyllä lauantaina kykene. Sitäpaitti ens lauantai lienee jonninsortin pyhäpäivä, jolloin erinäisillä liikkeillä on tapana olla kiinni.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Entrooppi kirjoitti: Sitäpaitti ens lauantai lienee jonninsortin pyhäpäivä, jolloin erinäisillä liikkeillä on tapana olla kiinni.
Dang, niinpä näyttääkin olevan.. Jokos te sovitte perjantaille pelin vai vieläkö on fantsulan pöytä vapaana ?
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Entrooppi

En ole itte ainakaan mitään sopinut, mutta paha mennä muista sanomaan, kun olen viettämässä viikonloppuani vielä.
Dark Servant

Entrooppi kirjoitti:Voisi kai tuota koittaakin, jos ei ole varauksia listalla.
Varasin huomiseksi meille pöydän yhdestä eteenpäin (joskin epäilys alkoi kalvaa, että muistinko minä laittaa kellonaikaa siihen listaan...)

1500 pisteen peli varmaankin tarkoitus pelata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”