marke kirjoitti:Hyvää kakkaa. Iho miellyttää itseäkin, kun jotenkin järjestäen porukka tuntuu muuten saavan örkkien ihosta aikaan tuloksia huono, muovinen, sarjakuvamainen tai räikeä.
Ei näistä valittamista keksi, paitsi tuo Dayn mainitsema ruostejuttu. Lisäisin siihen vielä, että oransseilla saa ruosteesta vieläkin parempaa. Nyt siis armorin ruoste muistuttaa lähinnä patinointia tai likaa - mikä ei huono sekään. Eipä sen välttämättä tarvitse realististakaan olla, mutta pakkohan sitä jostain on itkeä
Kuitenkin armeija tulee luultavasti näyttämään todella sotaiselta. Housut aivan mahtava idea, ja muutenkin parhaimpia ja persoonallisimpia örkkejä mitä nähnyt oikeastaan koskaan. Iso osa ihmisistä ei osaa maalata näitä edes huipputasolla fiksusti, mutta tässä on toinen tilanne. Joskus tyyli juoksee tekniikan yli katujyrän lailla.
Kiitoksi kovasti kehuista. Lämmittää aina vanhan sydäntä kun joku tykkää. :)
Itse en ole kanssa kovin hyvää pataa noitten 'Eavy Metalin neonvihreiden ihojen ja kirkkaan punaisten ja keltaisten panssareiden kanssa. Puhumattakaan nyt sitten jostain vanhoista sinisistä shootista. :D Koitan itse saada tuollaista maanläheistä ja hieman realistisemman oloista tuntua tuohon maalaukseen. Tuskin sitä kukaan, edes örkki (Blood axeista puhumattakaan), menisikään sellaisen "Hei, oon täällä! Ammu mut!" värityksen kanssa taistelukentälle hillumaan.
Pientä sellaista kontrastia koitan sitten kuitenkin tuohon
DakkaDakkan mainitsemaan harmaaseen ja vihreään massaan saada noilla erilaisilla yksityiskohdilla. Esimerkiksi juuri tuo Bossin Punainen lannevaate ja keltainen banner..issa roikkuva karvajuttu. Koptassakin löytyy sitten noita pieniä värillisiä yksityiskohtia, kuten ohjusta ja tuota linssiä tuossa roottorin alla olevassa lampussa (ainakin minä päätelin sen lampuksi). Noissa boysseissa vaan ei oikein ollut sellaisia hienoja pieniä kohtia mihin olisi voinut tuota väriä lisäillä, niin ne hieman hukkuvatkin ehkä tuohon massaan. Toisaalta massahan ne ovatkin loppujen lopuksi tarkoitus olla. ;)
Grufstikz kirjoitti:
Todella nättiä ihoa. Housujen uniikkiuitta en ala kehumaan, koska muistelisin että ainakin vanhassa codexissa löytyi kuvia metrohousuilla varustetuista boyzeista ja itsekin maalailin silloisen armeijan samaan tyyliin, mutta huomattavasti rumemmalla iholla. :P
EDIT: Taisi olla juurikin Blood axeja.
Joop, enoä menisi minäkään miksikään luovuuden riemuvoitoksi kutsumaan metrohousuja. Onhan noita aina aika-ajoin nähtykin kaikenlaisissa maalauksissa. Uudessakin kirjassa noita Blood axeja mainostetaan, mutta hieman erivärisilä camoilla. Tosin vanhaa örkki codexia en tunnusta selanneeni. ;)
Pienenä
boonuksena lisättäköön tänne WIP-kuva tulevasta lootatusta Chimerastani. Valkoinen härpäke tuossa korin päällä on tuleva plasticardista kyhätty (kun en minkäänlaista ylimääräistä tornia omistanut, edes chimerassa ei sellaista ollut) karsittu Leman Russ mallinen tykkitorni, joka on kuvaavinaan Boom Gunia.
Enjoy: