Uusia armeijoita?
Uusia armeijoita?
Eli olisiko kenelläkään tiedossa onko uusia 40k armeijoita tulossa? FaBan armeijoihin tulee jatkuvasti uusia mutta ei 40khon. voisi taas päästä keräämään utta kun olen jo kerännyt kaikkia warhammer armeijoita mitä voi :-)
Re: Uusia armeijoita?
Vuoden välein, jatkuvasti... Jätkä tykkää liioitella ajanmääreitten kanssa? :) Fabaan on tullu viimesen öö neljän vuoden aikana yks uus armeija, ogre kingdoms. 40k:hon tullu samaan aikaan myös yksi uusi armeija, tau empire. Ja ei, kumpaankaan peliin ei ole tulossa uusia, ainakaan kukaan ei ole moisista mitään kuullut...
Army book/codex-päivitys EI Ole sama asia kuin uusi armeija...
EDIT; juu tosiaan joku saattaa laskea demonit uudeksi. 40k:n puolella ainakin menee uudesta armeijasta hyvin, faban puolella heikommin.
Army book/codex-päivitys EI Ole sama asia kuin uusi armeija...
EDIT; juu tosiaan joku saattaa laskea demonit uudeksi. 40k:n puolella ainakin menee uudesta armeijasta hyvin, faban puolella heikommin.
Viimeksi muokannut Oberon, Pe 03.10.2008 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ai... no sitte ajan taju on aika huono... :-) ihan sama, kyl se tuntuu silt et niit tulee aika usein
- Slipoilfan
40k puoleltahan tänä vuonna tuli chaos daemons, jonka luokittelisin uudeksi armeijaksi, vaikka perustroopfigut olivatkin jo kaaoksen käytössä. Sitä edellinen taisi tosiaan olla Tau ja sitä ennen Necronit, Dark Eldar ja Black Templars. Luinko nyt uusimmasta WDstä vai väittikö joku täällä, että uusia armeijoita ei ole suunnitelmissa.
Eli kattellaan parin kolmen vuoden päästä.
Eli kattellaan parin kolmen vuoden päästä.
Skenehuora
Veikkaan, että jos uusi armeija ilmestyy, on se spin off jostain nykyisestä armeijasta tyyliin Imperial Guard ---> Tallarnit, Vostroyanit jne. tai Tau ---> Krootit.
Uusia armeijoita pohdiskellaan myös tässä ketjussa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=80997
Uusia armeijoita pohdiskellaan myös tässä ketjussa: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=80997
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Necroneillehan oli figuja ja listantynkäkin jo 90-luvulla, eli ei kuitenkaan mikään kovin uusi juttu. Templareja en oikein laskisi "uudeksi" armeijaksi.Slipoilfan kirjoitti: Necronit, ... Black Templars.
- Slipoilfan
Hienoa, kiitos mielipiteestäsiHartman kirjoitti:Necroneillehan oli figuja ja listantynkäkin jo 90-luvulla, eli ei kuitenkaan mikään kovin uusi juttu. Templareja en oikein laskisi "uudeksi" armeijaksi.Slipoilfan kirjoitti: Necronit, ... Black Templars.
Skenehuora
- Kengurumies
Necroneille uusia tovereita. olin kuullut että necroneille annettaisiin jotain apujoukkoja. vähän niin kuin virallisesti deamonit csm:lle. jotain ilmavoima tukea ainakin. en voi sanoa tätä täysin varmaksi, sillä kyseessä on huhu. :D Tukeahan ne tarvitsee enemmänkin hyllyissä, sillä siellä rotu on sukupuuton partaalla ainakin niin mitä olen minä nähnyt.
Äitini sanoo tätä warneriksi 
- Zaraki Kenpachi
Jostain olen kuullut huhuja että ensi vuonna ois tulossa oma kirja inkvisitiolle, eli kaikki nykyiset (sisterit ja DH) sekä xeno hunter tulisivat samojen kansien sisään. Itse pitäisin tätä uutena armeijana.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
H0H00H0H0HH00, joopa joo. Codex: Inquisitionista on pyörinyt huhuja yhtä kauan kun muovisesta thunderhawkista, joka kuukausi joku sitä kysyy mutta koskaan ei kuulu. =][= myy niin huonosti, ja muita codexeja on tusina järjestyksessä ennen sitä->ei ihan heti ole kyllä tulossa. Xeno huntterit ois kyllä helpoiten lisättävä "uusi rotu" 40k:hon, adeptus mechanicus ois siistimpi :/
Samaa mieltä. Mutta liekö se saisi tarpeeksi ostajia? Ei ainakaan mikään aloittelijan valinta olisi. Itse kyllä pitäisisin niistä. Veteraaneja ehkä tuo kiinnostaisi enemmän. Mutta tämä on vain spekulointia.Oberon_ kirjoitti: Xeno huntterit ois kyllä helpoiten lisättävä "uusi rotu" 40k:hon, adeptus mechanicus ois siistimpi :/
Only if Bible were steampunk.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
tuotantotaloutta
Kun tehdään uusi armeija niin pitää saada kolme asiaa kuntoon että niille saadaan tyydyttävä ostajakunta:
Kuinka armeija eroaa muista armeijoista pelillisesti?
Kuinka armeijan figuista saadaan omaperäisiä?
Kuinka armeijan fluffi sopii yhteen muun fluffin kanssa?
Tuo on vielä tärkeysjärjestys. Nyt kun esim. mietitään DH tuohon kaavaan niin todetaan että kaksi ensimmäistä toteutetaan vain hätäisesti, jolloin niillä ei ole suurta myyntiä.
Kuinka armeija eroaa muista armeijoista pelillisesti?
Kuinka armeijan figuista saadaan omaperäisiä?
Kuinka armeijan fluffi sopii yhteen muun fluffin kanssa?
Tuo on vielä tärkeysjärjestys. Nyt kun esim. mietitään DH tuohon kaavaan niin todetaan että kaksi ensimmäistä toteutetaan vain hätäisesti, jolloin niillä ei ole suurta myyntiä.
- NorjanPaavi
Näinhän se on. Mitä uusiin armeijoihin tulee, olisihan se munakasta jos marssin teknopapit tai galaxinreunan kädettömät käärmeet saisi pöydälle. Tosin itse odotan mielummin että kohtuu määrä perus armeijoista saataisiin hyvään tasapainoon keskenään. Myös mielummin karsisin armeijoita jos vain nykyisistä porukoista saataisiin tarpeeksi monipuolisia ja muunneltavia. Mallia voisi ottaa uusimmasta Marine kirjasta ja soveltaa sitä muihin poppoisiin. Esim uusi chaos codexi oli paha pettymys (hyvin hyvin suppea paketti vanhaan nähden) ja se että demoni kirja(miksi näille piti tehdä oma armeija? no kai se nyt vaan oli niin helppoa kun fabankin sai.) jäi erilliseksi armeijaksi. Miksei Chaos kirjassa voitu soveltaa samaa erikois hahmo jakoa, jolla olisi voinut vaikuttaa koko armeijan rakenteeseen. Harmittaa että erikoisemmat petturi armeijat jäivät varjoon ( ei ei minulla ei ole iron warrior armeijaa kaapissa :) ).
Tosin on GW uusien armeijoiden kanssakin onnistunut esim. tau oli suhteellisen tiivis ja pelattava paketti ja vielä nousi suhteelliseen suosioon. ( ei minulla ei ole kala miehiäkään kaapissa)
Mutta mitä itse odotan niin joku täällä heitti idean kädettömistä käärmeistä. Se kyllä saa minun ääneni. :)
Tosin on GW uusien armeijoiden kanssakin onnistunut esim. tau oli suhteellisen tiivis ja pelattava paketti ja vielä nousi suhteelliseen suosioon. ( ei minulla ei ole kala miehiäkään kaapissa)
Mutta mitä itse odotan niin joku täällä heitti idean kädettömistä käärmeistä. Se kyllä saa minun ääneni. :)