Warmachine: Markus 'Siege' Brisbane

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hän itse

Warmachine: Markus 'Siege' Brisbane

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Kuva

Syyslomalla on tylsää ja joskus iskee puhti maalata edes yksi figu.
Blendaamista pitää harjoitella. Metallit on niin kivan helppoja maalata.
Musta iho tuotti ensiksi hankaluuksia kunnes pyysin apua
Silmat meni aivan mettään, emmä niitä opi ikinä maalaamaan.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Rod

Re: Warmachine: Markus 'Siege' Brisbane

Viesti Kirjoittaja Rod »

Taas uusi WM figuuri. Nannaa. Olen varmaan viimeisen viikon aikan nähnyt täällä yli viisi WM blogia tai figuuria. Mutta sitten figuurista: Figuuri on hieno. Kuva vain vähän suttuinen, mutta selvää saa ihan tarpeeksi. Metallit ovat todella hyvin onnistuneet.Blendaamista kannattee tosiaan harjoitella.

Lisää näitä.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Masiinablogit ovat todellakin tervetulleita, vaikka itse olenkin hieman huono kommentoimaan, varsinkin kun omat WM/H figut odottelevat hyllyllä kameraa... Siniset ja kultaiset alueet ovat onnistuneet hyvin, työkaluvyön pussukat kaipaisivat ehkä hieman eloa ylimääräisen korostuksen muodossa, ja lannevaatteen varjostukset ovat aika jyrkät, että ehkä yksi välivaihe lisää tekisi terää. Tumma iho on myös hyvin toteutettu. Basen etuarcci-merkinnät voisit ehkä hieman siistiä ;)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Z4MPUR4

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Siisti tommonen keskiajan space marine, joistain kohista liian tumma muuten ihan kiva. Onko kaikkien masiinoiden alustat noista reunoista tuollaiset pyöreät?
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Panssari on hyvällä maulla korostettu, mutta lerssihame on turhan epäsmoothi. Kulta on ikävän paksua, mutta vasaran pää on komea.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”