"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aletaan kaikki pelaan Fabaa (Helsingissä)

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Machine_Spirit

Aletaan kaikki pelaan Fabaa (Helsingissä)

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Tuli idea Tuhikselta (tai no se taitaa olla jo 56. idea häneltä pöllittynä). Elikkä aloitetaan kaikki Fabaan uusi armeija, tutustutaan peliin, ja autetaan aloittelioita.

Säännöt

1. Reiluus.
Oikeasti kuka haluaa pelata kahta stankkia, kahta puumiestä tai muuta juustoa vastaa. Joten tämä olisi tarkoitettu tekemään tyylikkään armeijan, jolla on suht hyvä fluffi. En siis kiellä juustoa, mutta oikeasti miettikää onko se vastustajasta kivaa. Ja sitten ei mitään puutarhaletku hydria yms. Terve järki auttaa tylikinnassa paljon.

2. Fluffi
Elikkä siis armeijat voisivat sijoittua In Grim Grim pohjola nimiseen kylmään alueeseen, jossa on ikitalvi ja osa maasta on Chaos Vastesia. Elikkä mieluiten ei mitään kesäpupuwompattahomohaltia yms. Fluffei. Tästä olen valmis neuvottelemaan ketjussa tai YV:llä.

3. Armeija
Elikkä minä kaavailin suurmilla osalle armeijoista tälläistä ostoslistaa

Armybook
Battalion
Hero
Mage

Ne armeijat joilla ei ole battalionia (muita kuin demonit?) voisivat ostaa mielensä mukkan tavaraa. Tämä pataljoona combo ei ole pakollinen, mutta hyväksi todettu tapa. Myöhemmin sitten niitä muita slotteja.

4. Hobby puoli
Kokonaan maalatut armeijat ja kootut armeijat. Mieluiten mahdollisimman hyvin. Niin ja sitten ei mitään proxsyjä (poikkeuksena hyvin konvatut esim. nää konvatut Glade Riderit on Vildiksiä. Ei siis mitään nää gobbot on örkkei)

5. Muut maksut
Elikkä jos halutaan, niin voitaisiin ostaa yhdessä fabn sääntis (mullla kyllä lyötyy, mutta sitä sitten lainaamaan monelle henkilölle.) Myös jos saadaan tarpeeksi porukkaa, niin Migthy Empires kamppanja voisi olla mukava.

Ilmoittautuminen
Elikkä helsingissä pelataan, ja voitaisiin pelata GW:ssä tai mulla barnalla on pari finfoam kenttää pikkupelihin. Ja ilmoittautumiset minulle ketjuun tai YV:seen, ja tarkoituksena saada mahdollisimman monta pelaajaa (aluksi varmaan joku viisi voisi olla sopiva, tai sitten ei). Ja armeija kerrotaan mulle jookos.

1.Machine_Spirit Welffit
2.Barnabas Dark Elffit
3.banzgo Weed Elves
4.
5.
6.
7.
Viimeksi muokannut Machine_Spirit, To 16.10.2008 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Barnabas

Re: Aletaan kaikki pelaan Fabaa (Helsingissä)

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Jep, jep. Minut pistetään samantien mukaan... No, en voi myöntää sinua paremmaksi ilman kilpailua joten mukana ollaan.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Mulla olis tossa alottamaton welffi projekti, jos sitä vaik innostuis, vois sitä vaik tällein alustavasti ilmoittautua
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

tekisi mieli liittyä mutta en tiedä luokitellaanko minut pelaajaksi ja muutenkin rahat lopussa :(
Eitsi

Viesti Kirjoittaja Eitsi »

Eka postaus, miten voi olla.

Kaivoin vanhat liskot hyllyni perältä ja kappas, vanhaa editionia. Eli aloitan puhtaalta pöydältä vaikkapa vihernahoista. Mukana siis olen jos herroille sopii, sääntöjä tietty saa vähän minulle kerrata.
Figu päivässä pitää naiset loitolla.
O: Vanhoja Goblineita, varsinkin fanoja.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Warchief kirjoitti:Mulla olis tossa alottamaton welffi projekti, jos sitä vaik innostuis, vois sitä vaik tällein alustavasti ilmoittautua
Woccikikin on mahdollinen, jos vaikka ens fanaticciin niillä menis, kattoo ny.
JasoX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JasoX »

Jos vaan kelpuutetaan niin mielelläni tulisin pelailemaan teidän kanssa. Viimeksi on tullu fantasia puolella pelattua silloin kun startteri boxista sai high elffejä ja gobboja, joten pelitaidot on erittäin ruosteessa. Uusin sääntökirja löytyy ja ajattelin High Elffeistä alkaa kasaamaan uutta armeijaa.

Löytyy muuten sopiva taistelu alusta, kasoittain maastoa ja tilaa pelailla aina välillä jos on tarvetta.
JasoX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JasoX »

Mitään edistystä tapahtunut?
Barnabas

Aivan loistavasti. Nyt vaan itelläni hirveästi kokeita sun muita projekteja koulussa joten aikaa ei aina ole.
ohris

Viesti Kirjoittaja ohris »

- Deleted -
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Onko tää rojekti enää hengissä? Jos on, voin ilmottautua mukaan armeijana lizardmenit..
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Barnabas

Ei ole ei. Porukoilta loppu innostus kesken kun ei saatu kirjotettua fluffia. Enkä usko, että kovin montaa enää kiinnostaa.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Damn. Eipä voi mitään.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”