"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rackham on nyt Rackham Entertainment

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Rackham on nyt Rackham Entertainment

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Ainakin jos lehdistötiedotteeseen on uskominen. Ja mikä vaikka olisi.

Franskaksi näin:
http://www.confrontation.fr/images/stor ... COM_FR.pdf

Ja käännettynä toiselle kotimaiselle jotakuinkin näin:
http://en-forum.at-43.com/viewtopic.php?p=61257#61257
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Re: Rackham on nyt Rackham Entertainment

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Asmodee? *reps* ympäri mennään, yhteen tullaan... Kunhan Jean Bey vain tajuaisi pitää likaiset näppinsä erossa Hell Doradosta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

Ei kyllä mä nimenomaan olen ihan varma, että tämä kolmas universumi jotan Jean "Kusin muuten muroihisi" Bey on väläytellyt, on nimenomaan HellDorado. Kohta saatte ostaa nekin napit esimaalattuina muoviversioina.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Jättäkäähän nyt se ukko jo rauhaan.

Olen pitänyt kivaa täällä tynnyrissä, niin en nyt ihan hogannut tuosta kaikkea. Miten Asmodée yhtäkkiä tähän liittyy?
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Jotain partnershippiä tuo Asmodee ja Rackham ovat suunnittelemassa. Sen kummemmin en tiedä, mitä nyt tuosta ensimmäisen viestin linkin takaa löytyvästä uutisesta voi päätellä.
tnjrp kirjoitti:Ei kyllä mä nimenomaan olen ihan varma, että tämä kolmas universumi jotan Jean "Kusin muuten muroihisi" Bey on väläytellyt, on nimenomaan HellDorado. Kohta saatte ostaa nekin napit esimaalattuina muoviversioina.
Hyy, toivottavasti tuo oli vitsi.
Täytyypi nimittäin alkaa hamstraamaan Helldoradon figuja jos näin käy. Ja toivoa että se englanninkielinen sääntökirja ehtii ilmestyä, ennen kuin pelistä tehdään figumyynnin lisäämisen toivossa lelumuovinen yksikköpohjainen massataistelupeli.
Argh, karmea ajatus..
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
tnjrp
Viesti:

Lassek kirjoitti:Miten Asmodée yhtäkkiä tähän liittyy?
No ei me täällä tynnörin ulkopuolellakaan asiasta taideta oikeasti tietää kovin paljon, mutta näyttäisi olevan levitysdiili wanhaan Länsi-Eurooppaan kyseessä, tjsp. Nykyisen RE:n entinen levitysyhteistyökumppani Universal Cardshan (nimi kiskaistu muistista) kädetti tavaran levityksen sillai ns. kivasti, sakemanneilta kuulemieni huhujen mukaan.

EDIT: lisäyksenä mainittakoon, että uudessa CHO:ssa olevassa versiossa tiedotteesta tuo Asmodée on korvattu termillä "European distributors". Mikä nyt ei tietysti tarkoita, etteikö ainakin yksi niistä, ellei ainut, sitten ole Asmo.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Asmodee on varmaan sinänsä järkevä valinta, kun se ilmeisesti Ranskassa on melkoisen iso julkaisija, vaikka muualla maailmassa onkin tuntemattomampi. Sammakot ilmeisesti tykkäävät puljata keskenään sen sijaan, että loikkaisivat rapakon toiselle puolelle (FFG) - olipas siinä nyt pseudohumoristinen analyysi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Silveri kirjoitti:Asmodee on varmaan sinänsä järkevä valinta, kun se ilmeisesti Ranskassa on melkoisen iso julkaisija, vaikka muualla maailmassa onkin tuntemattomampi. Sammakot ilmeisesti tykkäävät puljata keskenään sen sijaan, että loikkaisivat rapakon toiselle puolelle (FFG) - olipas siinä nyt pseudohumoristinen analyysi.
No ei se nyt kamalan tuntematon muuallakaan ole. Hemmetin iso ja kuuluisa lautapelifirmahan se on.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
tnjrp
Viesti:

Do diin. Joku on päättänyt, että NDA ei koske enää tätä alunperin kai Jean Beyn Sentinel -ohjelmassa oleville lähettämää viestiä. Valaisee jonkin verran lisää asioita:
http://www.tabletopgamingnews.com/2008/11/11/19620

Jokunen sana lisätietoa, lähinnä RE:n sarjakuvasuunnitelmista, löytyy myös ICv2:n uutisoinnista:
http://www.icv2.com/articles/news/13699.html
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”