eivätkö avatarit voisi olla edes 6k suuria??!!
eivätkö avatarit voisi olla edes 6k suuria??!!
mietin tässä juuri että kysytäänpä sivistyneesti että MIKSI NE AAVATARIT OVAT NIIN HELVETIN PIENIKOKOISIA SIIS MUISTI MIELESSÄ!!??
kun joillain nörteillä saattaa olla helppo löytää joitanin kuvia mutta itse en löydä mistään tarpeeksi pieniä tiedostoja.on kyllä irfan kuvanmuokkaus ohjelma mutta ei se sitä pienennä kauheasti.kysyn vain että eikö niitä sallittuja kokoja voisi suurentaa koska silloin urpo 12 vuotiaskin löytäisi sopivia?
kun joillain nörteillä saattaa olla helppo löytää joitanin kuvia mutta itse en löydä mistään tarpeeksi pieniä tiedostoja.on kyllä irfan kuvanmuokkaus ohjelma mutta ei se sitä pienennä kauheasti.kysyn vain että eikö niitä sallittuja kokoja voisi suurentaa koska silloin urpo 12 vuotiaskin löytäisi sopivia?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: eivätkö avatarit voisi olla edes 6k suuria??!!
Joo, itseäkin vähän suututtaa tuo avatarin pieni koko. Ohan toi MC ihan cool miulla, mutta kun suonissa virtaa sinistä verta, Eliitin verta, niin olisi paljon coolimpaa sellainen saada tuohon poseeraamaan. Harmi vain, että kaikki nätit on tähän asti ollut aina liian muistia vieviä, eikä edes paljolla mene yli. Aaargh.
Avatari kuitenkin on sen takia tuollainen postimerkki, jotta sivusto pystyisi nopeasti latautumaan ja tulemaan näytölle. Samalla kaikkien yhteyskatkoksien sun muiden inhottavien juttujen pitäisi vähentyä.
Mutta ei siinä mitään, 2k:kin löytyy hyviä kuvia. Katsokaa vaikka meikäläisen. Mutta en minä pistäisi hernettä nenään, jos se vaikka olisikin 3k.
Avatari kuitenkin on sen takia tuollainen postimerkki, jotta sivusto pystyisi nopeasti latautumaan ja tulemaan näytölle. Samalla kaikkien yhteyskatkoksien sun muiden inhottavien juttujen pitäisi vähentyä.
Mutta ei siinä mitään, 2k:kin löytyy hyviä kuvia. Katsokaa vaikka meikäläisen. Mutta en minä pistäisi hernettä nenään, jos se vaikka olisikin 3k.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Pitänee vastata, ennen kuin tulee lukkoa tai muuta vastaavaa...
Avatarit on pieniä, ja imo hyvä näin. Muutoin foorumista tulee samantien huomattavasti sekavampi, kun jättimäiset avatarit vievät yhtä paljon tilaa kuin tekstit. Nykyinen järjestely on aivan hyvä. Voithan sinä pienentää niitä kuvia. Itselläni oli myös ongelmiä löytää sopivaa avataria, mutta löysinpä sitten lopulta.
PS. Taidat kärsiä lapsille ominaisesta Caps Lock -syndroomasta. Voit löytää siihen apua muun muassa asettamalla kuvun näppäimen päälle, ettei kätesi vain koskettelisi sitä pirullisen viettelevää nappia tai rankaiset itseäsi kylmällä suihkulla aina kun tauti iskee...
Avatarit on pieniä, ja imo hyvä näin. Muutoin foorumista tulee samantien huomattavasti sekavampi, kun jättimäiset avatarit vievät yhtä paljon tilaa kuin tekstit. Nykyinen järjestely on aivan hyvä. Voithan sinä pienentää niitä kuvia. Itselläni oli myös ongelmiä löytää sopivaa avataria, mutta löysinpä sitten lopulta.
PS. Taidat kärsiä lapsille ominaisesta Caps Lock -syndroomasta. Voit löytää siihen apua muun muassa asettamalla kuvun näppäimen päälle, ettei kätesi vain koskettelisi sitä pirullisen viettelevää nappia tai rankaiset itseäsi kylmällä suihkulla aina kun tauti iskee...
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikö tässä nyt ole puhe ihan jostain muusta, kuin niiden koosta? Voihan ne avatarit silti olla 65*65 kokoisia ja olla muistiltaan ne 2-10000000k, mutta eihän siinä muutu niiden koko lainkaan, jolloin säästytään niiltä kammottavilta hirvityksiltä. Eihän nämä kaksi kulje käsi kädessä.Vrasku kirjoitti:Avatarit on pieniä, ja imo hyvä näin. Muutoin foorumista tulee samantien huomattavasti sekavampi, kun jättimäiset avatarit vievät yhtä paljon tilaa kuin tekstit.
Vai puhunko minä nyt vain omiani?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Hammerheart
No kyllä Irfanviewllä aika paljon saat pienennettyä. Otat tallennusmuodoksi jpegin ja sitten säädät sitä pakkaustehoa.lizard96 kirjoitti:mietin tässä juuri että kysytäänpä sivistyneesti että MIKSI NE AAVATARIT OVAT NIIN HELVETIN PIENIKOKOISIA SIIS MUISTI MIELESSÄ!!??
Tässä taistelutarvikkeen logo maksimipakkauksella (eli laatuna on yksi), näyttää ehkä kamalalle, mutta vie puoli kiloa tilaa

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
ei mutta tarkoitan tuota 2kb muisti maksimia.En mimä sillä saanut edes lord kroakin silmiä jo muutenkin minimaalisesta kuvasta kun valitti että se on liian suuri.....
(edit:)ja miten niin pakkaustehoa?anteeksi mutta olen vasta alittelija enkä osaa niin hyvin...saako sille muuten suomenkielistä versiota?
(edit:)ja miten niin pakkaustehoa?anteeksi mutta olen vasta alittelija enkä osaa niin hyvin...saako sille muuten suomenkielistä versiota?
Varmahan en ole. En vain ollut täysin varma....El Capitan kirjoitti:Eikö tässä nyt ole puhe ihan jostain muusta, kuin niiden koosta? Voihan ne avatarit silti olla 65*65 kokoisia ja olla muistiltaan ne 2-10000000k. Eihän nämä kaksi kulje käsi kädessä.
...koska tässä puhutaan monikossa. Kokoja viittaa oman näkemykseni mukaan tässä tapauksessa kantaan kerrottuna korkeudella. Taasen yksikkönä koko nimenomaan siihen muistiin. Mutta taitaa kyseessä olla juuri se muistin koko.lizard96 kirjoitti:kysyn vain että eikö niitä sallittuja kokoja voisi suurentaa koska silloin urpo 12 vuotiaskin löytäisi sopivia?
Itse en näe mitään pahaa siinä, vaikka avatarin maksimi koko olisi 3-4 kb:ta. Toisaalta, sivut latautuvat nopeammin kun kuvat vievät vähemmän muistia (Vai?).
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
- Hands_of_blue
Lähetä mulle se haluamasi kuva vaikka Yv:llä niin photoshoppaan sen sulle sopivan kokoiseksi.
Tai hankit itsellesi jonkin kuvankäsittelyohjelman ja käytät "Save for web" toimintoa.
Tai hankit itsellesi jonkin kuvankäsittelyohjelman ja käytät "Save for web" toimintoa.
Ihanan sivistynyttä.lizard96 kirjoitti:mietin tässä juuri että kysytäänpä sivistyneesti että MIKSI NE AAVATARIT OVAT NIIN HELVETIN PIENIKOKOISIA SIIS MUISTI MIELESSÄ!!??
En minäkään tosin pidä avatarien pienestä koosta. Monta hienoa lohikäärmetyttöstä olen hyljännyt yksin tietokoneeni kansiolinnakkeisiin, kun urhoollinen ritari ei saanut haettua kultapieniä avatareiksi. Eivät mahtuneet tornin ovesta ulos, liian isoja nääs.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Da Big Boss
Etsi kauan. Itelläni se löytyi pitkän etsimisen jälkeen lexicanumista, kun luin kharnista tietoja. Kharnin vieressä kuvassa oli kaksi pers-erkkiä joten otin sen pään kuvan avatariin. Kun nyt en ole mikään tietokone nero, en painttia kauemmas jaksanut mennä. Siellä pienennin kuvaa, niin kauan kunnes sen koko on 64-64 ja siinä oli perserkin pään kuva. Tiedoston koosta ei itelläni ole mitään hajua, mutta jos se nyt toimii ei valittamista löydy. Olisihan se kiva että tilaa olisi enemmän, mutta kyllä tämäkin systeemi on OK.lizard96 kirjoitti:kun joillain nörteillä saattaa olla helppo löytää joitanin kuvia?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- The Captain
- Valvoja
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.