"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *NYT TORSTAISIN*

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Pk-seudulla pyörii nyt viikottainen peli-ilta torstaisin nyt keväällä. Pelipaikka vaihtelee Leppävaaran ja Ymmerstan välillä Espoossa... ja ehkäpä tulevaisuudessa jossain muuallakin pelataan. Uutta infoa aina viimeisimmissä viesteissä.

Seuraava peli-ilta: To 16.4. klo 17.30-> @Miekka 2 E (Perkkaa, Leppävaara). Tervetullos!

Alla lainauksessa vanhempaa spekulaatiota tästä aiheesta.
Tuli tässä mieleen, että olis mukavaa saada Helsinkiin ja lähiympäristöön hieman vakituisempaa pelittelyä arki-iltaisin. Urcaen's Gate pyörii aina välillä oikein kivasti, mutta viikonloppuja ei ainakaan itsellä liikaa vapaana ole. Ei että viikollakaan aikaa liikaa olisi, mutta sellainen kerta viikossa olisi oikein hauska masiinaa pelailla.

Itse palipaikka toki on jonkinasteinen ongelma. Tähän ratkaisuksi voisin kuitenkin ehdottaa ensihätään vaikka omaa kämppääni Leppävaarassa. Tänne pitäisi muutamalla kellarista kuskattavalla styrofoam-levyllä ainakin sellainen kolmisen pelipöytää saada ihan kivasti viritettyä. Tilaa ois siten ainakin kuudelle pelurille per kerta ja tarvittaessahan voisi pelata vaikka moninpelejä. En nyt tosin tiedä miten suuri kysyntä tällaiselle ylipäätänsä on. Onhan tuolla pelaajalistassa kuitenkin potentiaalia ihan kivasti.

Kun katselin omaa kalenteriani, niin näyttäisi jatkossa tiistai-illat olevan suht vapaita. Näinpä peli-illat voisi pistää käyntiin vaikka jo ensi viikolla, olettaen että edes joku on kiinnostunut. Ehkäpä konsepti voisi olla sellainen, että jos vähintään yksi viimeistään edeltävänä sunnuntaina ilmoittaa tulevansa "varmasti" paikalle, niin peli-ilta pidetään. Muussa tapauksessa varaan itselleni mahdollisuuden häippästä jonnekin muualle. Muuten paikalle sitten saisi tulla oman mielenkiinnon mukaan. Mukana ehkä kannattaisi raahata muutaman eri koon listoja, niin pystyy sitten ottamaan sopivan tilanteen mukaan. Tai toki voihan sitä sopia pelistä jonkun kanssa jo etukäteen. Peliaikaa olisi käytössä noin 17.30 - 22.00 tai ehkä vähän pidempäänkin - kyllä naapurit sen verran kestää =)

Kiinnostaakos ketään vaiko eikö?
Viimeksi muokannut Celebdae, Su 12.04.2009 11:32. Yhteensä muokattu 24 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Re: Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle?

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

itse käyn vakituisesti ORC:n peli-illoissa tiistaisin ja perjantaisin, aina kun töiltä kerkiää, ja vaikka yhdistys nyt onkin hieman jäsenmaksullinen, niin ei siellä ketään kieroon katsota jos örkkiläisen kanssa pelailee, etenkin kun kukaan muu ei siellä oikein lajia pelaa.

ORC myös pitää sisällään useamman pitkän linjan pelaajan, joilla on kiinnostusta lajiin, mutta en ole heitä vielä saanut motivoitua aloittamaan, juurikin pelioptioiden puutteesta.

mutta otaniemessä on siis myös optio pelaille, joksaan ei aivan yhtä avoin kuin yllä oleva ehdotus.

ja olen kyllä paikalla aina kun pystyy, satoi tai paistoi.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Hmm... oikeastaan voisi alkaakin katselemaan jos järjestäisi suosiolla noita peli-iltoja täälläkin päässä. Kerhohuone löytyisi ja näin arkisin harvemmin olisi varauksessa, mutta se on enemmälti kiinni aina niistä omista töistäni. Hmm... tietenkään ei mielellään latelisi päälekkäin esim. ORC:in päivien kanssa, elikkäs voisikin alkaa kokeilemaan viikottaista peli-iltamaa tälle suunnalle. Olisiko siis kannatusta?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Celebdae

Mulle kyllä käy muutkin vaihtoehdot kuin mun kämppä ihan mainiosti, jos muuten parempi. Haluaisin kuitenkin, että peli-ilta olisi viikottainen ja mieluusti säännöllisesti aina jossain tietyssä paikassa. Sitten tän lisäksi toki kaikki ylimääräisetkin tapahtumat ovat plussaa =)

Toki omalla kohdallani on sellainen suuri vaara, että jos tämä viikottainen peli-ilta ei ole arkena tiistaisin, niin mä en ehkä ainakaan tän vuoden puolella paikalle pääse. Urheilutreenit alkaa puskea ensi viikosta päälle entistä pahemmin.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Celebdae kirjoitti:Toki omalla kohdallani on sellainen suuri vaara, että jos tämä viikottainen peli-ilta ei ole arkena tiistaisin, niin mä en ehkä ainakaan tän vuoden puolella paikalle pääse. Urheilutreenit alkaa puskea ensi viikosta päälle entistä pahemmin.
Sitähän se juuri tuppaa olemaan. Yksi päivä käy toiselle kun taas toiselle ei. Itse kumminkin teen sitä kaksivuorotyötä joka juuri aika ajoin pakottaa jättää väliin sen päivän, oli se sitten mikä tahansa. Samoin saatta keikkaakin pukata ja ikuna tiedä muutenkaan kuka se intoutuu tulemaan kylään, niinpä nämä juuri tuppaa olemaan niitä asioita mitkä aina määrittelee muutenkin kiinteän peli-illan säätämistä, eli niin sanotusti yllättävät muuttuvat kulut. Mutta yeah, kovasti pitäisi alkaa itseäni potkimaan aktiivisemmaksi tässä niin mainiossa pelissä :)
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Kuulostaa mukavalta idealta. Masiinaa kun ei turhan usein pääse pelaamaan. Tällä hetkellä tosin koulun/työs puolesta on hieman pitkiä päiviä aina välillä, mutta olisin kyllä kiinnostunut pelailuilloista. Jos vain päivät osuvat menojeni kanssa hyvin, niin olisi mukava tavata uusia masiinapelaajia.
Rats keep running!
Der Dexter

en nyt tiedä onko se niin vaaraksi, jos on samaan aikaan useampiakin taphtumia, kyllä ain ORC:n peli-illan vaäliin jättaa, jos on masiinaa varmasti tarjolla.

Varsinaisessa erillisessä kerhotilassa on se hyvä åpuoli, että voi hieman yli 22 venyä ilman että naapurit kivittävät, jos ja kun pelit saattavat venähtää. Iyse ainakin nauttinut noista 03.30 päättyneistä väännöistä ORC puolella.
Ja jos nyt on 3-4 ihmistä vastannut ketjuun ja oletettavasti paikalla melko usein töistä johtuen, niin pian se voisi ollakin jo 5-6 josjakun peli-ilta-tyyppinen ratkaisu vakiintuu. ja silloin ei haittaa edes maitoparran tai kahden karkuruus, vaan pelejä saa silti pystyyn.

suurin vaatimus lienee alkuunsa pelipaikalle maksuttomuus, kaiken tavaran säilytys, maastojahan saa lisää toimitettua kuten muutakin, sekä varmaankin tilaa hallinnoivan osapuolen kiihkeä osallistuminen.
Celebdae

Joo se tosiaan mun kämpän tapauksessa on pienenä rajoitteena, ettei ihan aamuyöhön asti viiti riehua. Klo 22 nyt ei mikään ehdoton raja ole - kyllä ne perkeleet on porailullaan häirinny mua ihan riittävästi menneinä vuosina. Tosin kun pitää herätä seuraavana aamuna duuniin, niin en kyllä muuallakaan juuri kymmentä pitempää ite varmaan mukana ois.

Niin mulla toki taka-ajatuksena on se, että pääsisin itsekin pelaamaan masiinaa, vaikka nuo arki-illat kovin buukattuja on. Siksi tän koko keskustelun aloitin ja siksi liputan tuon tiistain puolesta vahvasti =) Tuon illan ainakin pitäisi pysyä vakituisesti vapaana, kun muut arkena ovat vakituisesti varattuja henk. koht.

Riittäisköhän meillä pelaajia siihen, että tiistaisin pelattaisiin mun luona (ketkä sitten pääsevätkin) ja sitten lisäksi jonain viikottain vaihtuvana päivänä Padan kerhotilassa? Eihän tuo tosin vaadi kuin 2+2 pelaajaa per viikko ja niistäkin puolet ovat jo järjestäjät =) Maastoja ja pelipöytiä pitäisi siis molemmissa paikoissa olla talon puolestakin riittävästi. Jos Padalle sattuu sopimaan jollakin viikolla tiistai, niin sitten mäkin toki mieluusti tuun sinne tai voidaan vaihdella. Tai sit pelataan mun luona joka toinen tiistai ja Padan kerhotilassa jonain vaihtuvana päinänä joka toinen viikko.

Celebdae

Ensimmäinen peli-ilta nyt tiistaina 4.11. klo 17.30 ->

Dexter ainakin lupasi jo saapua paikalle, joten pelataan varmuudella ainakin jollain kokoonpanolla. Tervetulleita ovat kaikki masiinasta/hordesista kiinnostuneet. Otathan mukaan ukkoja sen verran, että niistä saa muokattua 350/500 (ja myös 750 jos äijiä riittää) pojon listan. Mikäli ihmisiä tulee pariton määrä, niin kokeillaan jonkinmoista moninpeliä.

Osoite on Miekka 2 E 81 Espoossa Leppävaarassa. Meikän tavoittaa myös kännyllä 050-3739211. Ennakkoilmoittautuminen on suotavaa, että tiedetään tarvittaessa odotella jotakuta ennen kuin alotetaan pelejä, mutta saa kyllä tulla ilmankin etukäteisinfoa. Klo 17.30-18.00 olisi tarkoitus kanniskella tarvittaessa kamat kellarista sekä virittää pöydät ja kuudelta aloitella itse pelit. Yksi pöytä löytyy kuitenkin jo täältä kämpiltä suoraan.

Eli nyt pelaamaan!

Der Dexter

Re: Vakituisia peli-iltoja pk-seudulle? *ALKAEN ti 4.11.*

jep, mestoilla. ja jos kokee olevansa akselilla olari-leppävaara, voi potentiaalista kyytiä hihkua myösen, poispäin varmaan helpomminkin tarvittaessa.

Raahaan varmaan kaikki 3 armeijaa mukaan, joten myöskään nappien puutteesta luulisi ongelmaa syntyvän heti alkuunsa.
Charad

Huomiselle en tosin pysty taipumaan, mutta jos ensi viikolla sitten tulisin vähän pelailemaan.
Rats keep running!
Celebdae

Charad kirjoitti:Huomiselle en tosin pysty taipumaan, mutta jos ensi viikolla sitten tulisin vähän pelailemaan.
Eka peli ilta saatiin läpi Dexterin ja meikäläisen voimin. Pelattiin 1000 pojon peli ja lopulta lopetettiin kuuden kiekan jälkeen, kun Butcher oli kestänyt kaiken Cygnarin tulivoiman. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa, eli ens viikolla uusiksi. Tervetullos vaan silloin - myös muut.

Der Dexter

jep, puolet porukasta jäljellä pelin lopussa (henkisesti ainakin, butcher), syknar oli aika heikossa hapessa, enää casterit ja jaskat hengissä, kun oli kahlattu varmaan 50 riesenin läpi ensiksi.

hauskaa oli, ja ensi kerralla lisää ehdottomasti, toivottavasti uusien armeijoiden ja naamojen kera.
Celebdae

Cygnaria näytti olevan kentällä paljon vielä jossain vaiheessa, mutta sitten Alexia päätti "assasinoida" sen Uhlan-soolon. No lopputuloksena tätä cygnarin "armeijaa" ei kentällä enää ollut, mutta kohde kylläkin =)

Mut joo ens viikolla uusiksi!

Charad

Mukavalta kuulosti. Jos siis ensi viikolla on pelailua, niin tähtään sinne siihen puoli seitsemään. Teen pari listaa valmiiksi ja katsotaan sitten millaiset pelit saadaan.:) Nähdään.
Rats keep running!
Celebdae

Charad kirjoitti:Mukavalta kuulosti. Jos siis ensi viikolla on pelailua, niin tähtään sinne siihen puoli seitsemään. Teen pari listaa valmiiksi ja katsotaan sitten millaiset pelit saadaan.:) Nähdään.
Juu tervetullos vaan! Näköjään mulla oli lipsahtanut tonne ylös väärä kellonaika, mutta jo puol kuudelta vois yrittää aloitella, jos vaan väki kerkeää. Tai ainakin niin, että noin kuudelta saadaan pelit käyntiin.

Muutkin vahvistukset toki erittäin tervetulleita - olitte tuttuja tai vähemmän tuttuja.

Charad

Jees, luulenpa että ehtisin noin kuudeksi riippuen liikenteestä.
Rats keep running!
Celebdae

Huomenna tiistaina siis jälleen tapahtuu klo 17.30-

tulossa ymmärtääkseni ainakin

dexter
charad

muista erityisen tervetullut olisi ymmerstan asukki, jonka luona puolet mun figuista on ja en niitä ite ehi hakea. No varmaan noista muistakin listoja saa ihan riittävästi kasaan.

Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Voinkos mä tulla demottamaan sinne warmachinea aasimaria vastaan? figut on maalaamattomia ja armeijan koko on 350p.
Niin ja taidan tulla siinä heti 17.30.
Protector of nerds.
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Voisin tulla 350p armeijalla demotukseen jos kay (Konstaan kanssa). Eli ei tod nak haittaa jos on alle 18, kun demo pelin jalkeen varmaan lahden?
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”