"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM: Khador - Drago

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

WM: Khador - Drago

Viesti Kirjoittaja Osku »

Sainpas sitten vihdoinkin tämän maalattua, ollut pari viikkoa maalauspöydällä puolivalmiina ja sain sitten Halloweenin kunniaksi puhtia maalata loppuun. Vähän on täällä gallerian puolella huudeltu WM-figujen perään, niin ajattelin tännekkin vaihteeksi postailla, vaikka harvemmin sitä tulee tehtyä... Pitemmittä puheitta itse figu :

Kuva

Kommenttia ja vinkkejä saa antaa.
Day
Valvoja
Viesti:

Re: WM: Khador - Drago

Viesti Kirjoittaja Day »

Varsin onnistunut nappi, joka tarvitsisi kuitenkin rajauksia eri osien ja yksityiskohtien välille. Toisekseen huomauttaisin tuosta lohkeilleesta maalista: jollet tee rajausta maalin lohkeamiskohdan ja metallivärin välille, saat vain aikaan lookin että figun pinnalla on jotain metalliväriä. Rajaukset tarvitaan, jotta todella näyttäisi siltä, että päällä oleva maalipinta on irronnut ja paljastanut sen alla olevan paljaan metallin.

Kivan kirkas punainen Khador-figulle; mielestäni hirveän moni maalaaja käyttää liian tummaa punaista ja pelkää kirkkaita värejä. Tässä figussa on päinvastoin.

Ainiin, tosi hyvä kuva.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Yhdyn Day:n puheisiin. Todella komea figuuri ja onnistunut kuva. Basekin on onnistunut mainiosti.
Se on hyvä, että näitä WM figujakin on tullut näytille tänne. Ehkä tämä houkuttelee lisää pelaajia tämä mainion pelin ääreen. Hordesin figuureita ei näy niinkään (Itsellä on tulossa lissää trollbloodeja jos jotain kiinnostaa). Toivon siis, että laitetaan lisää näitä.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Day kirjoitti:Varsin onnistunut nappi, joka tarvitsisi kuitenkin rajauksia eri osien ja yksityiskohtien välille. Toisekseen huomauttaisin tuosta lohkeilleesta maalista: jollet tee rajausta maalin lohkeamiskohdan ja metallivärin välille, saat vain aikaan lookin että figun pinnalla on jotain metalliväriä. Rajaukset tarvitaan, jotta todella näyttäisi siltä, että päällä oleva maalipinta on irronnut ja paljastanut sen alla olevan paljaan metallin.

Joo toi on sellanen asia missä en oikeen onnistu koskaan, rajaus siis.. Punaisen alta paljastuneen metallin koitin rajata washilla, jota vedin sen metallin pintaan, mutta se jäi kyllä liian vähäiseksi. Ajattelin vetää ensin jotain ruskean ja mustan sekoitusta pohjalle ja siihen päälle metallit, mutta päädyin tälläiseen 'nopeaan' ratkaisuun ihan vaan, että saisin napin joskus pelipöydälle. Pitää jatkossa varsinkin pienemmissä figuissa käyttää tuota tekniikkaa.

Olisko jotain ideoita miten tuota osien rajausta saisi korostettua muualla, kuin noissa lohkenneissa metalleissa?
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Minulla näkyy kuvan tilalla vain valkoinen laatikko jossa lukee "Trying to steal our bandwidth? www.galtsu.net". Olenko minä puukottanut liikaa Firefoxiani vai missä vika? Mukavahan noita masiinanappien kuvia olisi nähdäkin :).
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Jjaa... Saattaapi olla, ettei Sotun galleriapuoli tykkää ulkoisesta linkittämisestä. Kuva kyllä näkyy, mutta saattaa olla jotain random häikkää. Linkki galleriaan.
Decoder

Viesti Kirjoittaja Decoder »

Osku kirjoitti:Olisko jotain ideoita miten tuota osien rajausta saisi korostettua muualla, kuin noissa lohkenneissa metalleissa?
Voisit yrittää pistää washin haluamallasi washilla tai sitten pistää vaan ohennettua tavallista maalia rajauskohtiin.

Hyvä figu, eikä siis valittamista eikä muuta parannus ehdotustakaan ;).
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Jep, itse asiassa näkyi olevan tuosta FF:n NoScriptistä kiinni, vähän sitä säätämällä alkoi näkyä :).

Upea on nappi, ja kuten aiemminkin on kehuttu, erinomaiset kuvat.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Tuota tulikin jo ihasteltua PP:n foorumeillakin, punainen on todella hyvin onnistunut ja pirteä. Sopii hyvin Dragon villille luonteelle tjsp. ;) Osa taisteluvahingosta tosiaan sekoittuu hieman häiritsevästi muihin metalliosiin, että itse ainakin olen yleensä jollain tavalla hieman yrittänyt erottaa raavittua maalipintaa ja puhdasta metallialuetta, esim. maalaamalla kolhut vaikka ensin mustalla ja siihen metallia päälle jättäen mustaa paistamaan reunoilta... toisaalta maalausjälkeäsi katsellessa varmaan kyseisen maalaustyylin tunnetkin ;P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Hyvännäköistä jälkeä. Ei ole edellisiin kommentteihin mitään lisättävää, mutta hienosti olet saanut dragon olemuksen napattua maalauksellasi.:)
Rats keep running!
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

Minä yleensä teen noiden kulumien kanssa niin, että läiskäsen sen halutun kulumakohdan ensin tinbitsillä, ja sitten vasta perus metalleilla. en tiedä sitten miltä se näyttäisi kirkkaamman väriteeman kanssa, omat jackini kun ovat "vähän" likaisempia..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”