"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liskomies huhuja

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Róbó-Tónó

Re: Liskomies huhuja

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Ilkeapikkuperkele kirjoitti:Varsinkin jos scaly skin tulee taas 5+:ksi niin huhuh... näille ostaa LA&kilven niin 3+ ampumista vastaan ja 2+ closiksessa... Kaaoksen pojatki kattoo et wtf.
Core Sauruksille ei ole tainut saada light armouria 6. ja 5. edikassa niin miksi nytten antaa vielä tuon 5+ scaly skinin avuksi. Sama efekti tulipa kumpi noista, figujen puolesta kylläkin scaly skin olisi helpompi. Eli save paranee huhujen mukaan vain 5+ -> 4+ ampumista vastaan. Kyllä sauruksia hemmotellaan. Parempi Ws, save ja halvempi hinta.
Lord Mikke kirjoitti:
Morhgoz kirjoitti: Saurus Warriors
- 1 or 2 pts cheaper
- scaly skin save is rumoured to be going back to 5+, like it was in 5th edition
Eikös scaly skin ollut vitosessa 6+, mutta jonka sai kiltisti heittää vaikka S10 olisi tullut vastaan? Halvennus kyllä kelpaa, eikä saven uppaamisessa mitään vikaa ole.
Vitosessa taisi kaikilla rivisauruksilla olla 6+ scaly, temppeli kaartilla oli light armour päällä. Tuosta modifoimaattomasta savesta en ole kuullukkaan muussa kuin Mordheimissä, kuulostaa kyllä aika vitoselta.

Vielä tuosta salamantereiden spout flamesta. Nythän sitä on verrattu 5. edikan vastaavaan joka siis piti heittää hittiä ennen kuin flame template osui, muuten se scatteroitu. Nyt varmaan kuitenki tulee breath weaponit niille, arvaan mä. Kuitenki S3 ap flameri olisi todella hyvä, vielä kun niitä on ryhmässä 2-3. M6 ja metsässä liikkumisen avulla päästään aika pitkälle vihollisen linjoihin. flameri olisi siitäkin parempi että handlerit ei kuolisi nälkäisten salamatereiden suihin.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Tietääkö kukaan muuttuvatko skinkit ja saurus warriorit muodoltaan ja näöltään? Olen kerännyt 6 vuotta ja on kohta 6000p. kasassa joten olisi mukava jos pysyisivätkin nykyisenään. :(
(Ps:tietääkö kukaan uudistetaanko tomb kingit myös?)
Nummi

Vesihiisi kirjoitti:Vähän tulee mieleen, että yrittävätkö saada osan pelaajista ostamaan lisää liskoja ja osan keräämään muita armeijoita, kun ei kaikki useinkaan tykkää muutoksista. Yleensä, kun liskoista kysytään asioita, todetaan niillä olevan lähes kaiken kelvollista ja tasapainossa. En oikeasti keksi mitään mikä olisi sen vertaa pielessä, että siihen mitään muutosta tarvittaisiin.

Eipä tässä vaiheessa voi mitään mennä huonoksi tyrmäämään. Slanneille todella tehokkaat loitsut kuulostaisi ihan kivalla. Tällä hetkellä heittävät taikaa kyllä hyvin, mutta ovat rajoittuneet samoihin loreihin, kuin vaikkapa Empiren velhot.

Sen verran voin kyllä sanoa, etten tuon Kroxigorin modelista juurikaan pidä. Muistuttaa asennoltaan liikaa 5.laitoksen muovisaurusta, joita kummittelee kymmenittäin laatikon pohjalla odottamassa konversiota.
itse olen täsmälleen samaa mieltä. Minun mielestä lizardmenit eivät kaipaa mitään uudistusta,GW:vain yrittää saada ihmisiä ostamaan "uusia figuja". >( lizardmenit ovat nyt juuri täydellisiä eivätkkä kaipaa mitään uudistuksia(kyllä kirjan saa uudistaa ja uusia tyyppejä saa tulla mutta vanhat ovat "perfecto")että näin on suuren lisko fanin kommentti
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

lizard96 kirjoitti:Tietääkö kukaan muuttuvatko skinkit ja saurus warriorit muodoltaan ja näöltään? Olen kerännyt 6 vuotta ja on kohta 6000p. kasassa joten olisi mukava jos pysyisivätkin nykyisenään. :(
Kyllä niillä vanhemmillakin figuilla voi pelata vaikka uudet tulisivatkin...
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Uus Stegadon

http://s4.tinypic.com/o8cmtj.jpg

http://s4.tinypic.com/34rdkr9.jpg

Kokoa sillä ainakin on verrattuna nykyiseen. Kai tommosia olis pari 3 ostettava :)
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Toihan on iha älyttömän hieno, itsekkin muutaman kyllä tulen ostamaan. Gw on onnistunut tekemään erittäin näyttäviä lähes kaikista uusista figuista.

Ja siis tuo stega on vai sitten muovinen? kun eikös figusta muovinen tule?
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Joo muovia, ja siitä voi askarella paskarella Engine of Godsin, Rare- stegan tai Speciaali -Stegan
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Nyt sitten odottelemaan 4 kuukautta(ko) että figut tulee. Tätä vanhaa stegaa en ole enää ostamassa, mutta kyllä battalionin ja terradoneja ainakin ostan tässä lähi viikkoina.Saa myös nähä ostaisikos näitä nykyisiä Krogseja-
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Kahen tonnin ste-ga! Kahen tonnin ste-ga! Ei juma!

Se on 0wn. For certain. Tuo tuo mielleyhtymän "liikkuva liha" jopa enemmänkin kuin GUO.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Juhaaha kirjoitti:Uus Stegadon
Wow. Hinnat GW:llä kovat ja sääntöjen tasosta voi olla monta mieltä mutta jumpe ne takoo tasaisesti laadukkaita figuja.

Onneksi en pelaa liskoilla tai kukkaro huutaisi armoa jo nyt :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Amadi

Viesti Kirjoittaja Amadi »

Toi on kyllä hieno, yksi vanha minulla jo on ja taitaa pysyäkkin, mutta jäänee characterien kannatteluun. Pari tuollaista pitänee sitten ostaa että voi leikkiä rauhassa herohammeria ja olla välittämästä pelitaidosta. =)
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

No voi teitä onnenpekkoja. Mun pitää ostaa tollasia sellaiset 6-8 kappaletta... : P Pari vois tehä savesta, säästäs rahaa :D.
Yhden vanhan olen ainakin vielä hankkimassa, ellei tuosta ole mahdollista tehdä hyvää variaatiota, meinaan figu on muuten hieno, mutta ärsyttää kun stega on niin läski. Hieman laihempi niin olis avot.
Peril of Warp
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Lord Mikke kirjoitti:No voi teitä onnenpekkoja. Mun pitää ostaa tollasia sellaiset 6-8 kappaletta... : P Pari vois tehä savesta, säästäs rahaa :D.
Yhden vanhan olen ainakin vielä hankkimassa, ellei tuosta ole mahdollista tehdä hyvää variaatiota, meinaan figu on muuten hieno, mutta ärsyttää kun stega on niin läski. Hieman laihempi niin olis avot.
Läskit on leppoisia. Ja söpöjä. Minusta liskojen pitää olla söpöjä. Vanhat salamanterit ovat söpöjä, vanhat stegadonit ovat söpöjä. Uusi stegadon on hieno, mutta ei söpö.

Mie ostan halvalla pois teidän vanhat stegat, jos vaihdatte uusiin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
potatomoto

Viesti Kirjoittaja potatomoto »

Miuta häiritsee tuossa uudessa stegassa ihan suunnattomasti tuo ilme. Näyttää voivan pahoin, tai jotain. Vanha oli siltä osin parempi :P Ja vanhat salamanterit takaisin, kiitos. 6.ed hirvitykset ovat aivan käsittämättömän rumia.
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

potatomoto kirjoitti:Ja vanhat salamanterit takaisin, kiitos. 6.ed hirvitykset ovat aivan käsittämättömän rumia.
Anteeksi mitä? :D Ne vanhat salamenterit näyttää aivan paiseruton saaneilta purjelaivoilta. Uudet on sentään tyylikkäitä.

Ja mitä itse topikin aiheeseen, niin kuulostaa aika nannalta nuo uudet liskot.. Melkein kaduttaa että menin tuhoamaan oman armeijani miltei korjauskelvottomiksi.. Kuitenkin tuli hommattua melko iso joukkio. (toisaalta eka armeija, niin en osannut vielä oikein ajatella)
Leoniidi

Viesti Kirjoittaja Leoniidi »

Olen niin iloinen, että aloin keräämään Lizardmaneja. Saan core-armeijan mukavasti valmiiksi etukäteen niin pääsen heti leikkimään näillä uusilla ukoilla. ^^

Razordonien ja terradonien kuvia odotellessa...
Nummi

ETTÄ MITÄ??? Tuoko korvaa muka nykyisen ihanaisen stedagonin!!?? Ja paskat...Pää aivan kamalassa irvistyksessä,vähän(tosiaan vähän)liian suuri, tuo kanto juttu on ihan hieno mutta itse stedagon ei mielestäni sovi lizejen kuvaan. Anteeksi jos loukkasin mutta paskaa....
Ja jos terradonit tai salamanderit uusitaan sahaan kaulani poikki. :/
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

jos terradonit tai salamanderit uusitaan sahaan kaulani poikki. :/
Mitä turhaa? Kyllähän vanhojakin figuja voi käyttää. Naura vaan itse kippurassa kun muut "tuskailevat" uusien figujen kanssa.
No pain no gain.
Leoniidi

Viesti Kirjoittaja Leoniidi »

lizard96 kirjoitti: Ja jos terradonit tai salamanderit uusitaan sahaan kaulani poikki. :/
Terradonit uusitaan. Saanko ukkosi ennen H-hetkeä? ;) Vitsivitsi harrastushan tämä vain on. Ei pidä ottaa liian tosissaan tai puhua tuommoisia forumilla, jota lukee pikkuväkikin.
Temathael

Viesti Kirjoittaja Temathael »

Leoniidi kirjoitti: Ei pidä ottaa liian tosissaan tai puhua tuommoisia forumilla, jota lukee pikkuväkikin.
Johon ryhmään alkuperäisen viestin kirjoittajakin nimimerkistä päätellen kuuluu : )

Tuohan on ihan käsittämättömän hieno, miten tota voi haukkua! Ja kun kyseessä on muovinen ni varmaan vähän vaihtoehtoakin kokoamisessa.
Pelaan Infinityä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”