"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Monenko pisteen arvoiset ovat BfSP:n armeijat?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Moogle

Monenko pisteen arvoiset ovat BfSP:n armeijat?

Viesti Kirjoittaja Moogle »

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun en vielä Dwarf armybookkia omista...

Ja sitten toinen kysymys: oliko gyrocopter 130p?
anthony

Re: Monenko pisteen arvoiset ovat BfSP:n armeijat?

Viesti Kirjoittaja anthony »

n. 500-600 riippuen joukoille ja sankareille ottamista optioista ja taikahärpäkkeistä.

Kopterin pisteet löytyy kirjasta, joka kannattaa hankkia melkeimpä ensimmäiseksi.
Moogle

Viesti Kirjoittaja Moogle »

Joo, kiitos. Arvioinkin jotain 500 pistettä päätellen siitä kuvasta, joka on sääntiksen alkusivuilla ja missä on 1500p Dwarf-armeija.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Itseasiassa enempääkin riittää. Gobbojen maksimi menee about 700 pisteessä, kääpiöille pitäisi saada 750-800 pts kasaan. Tämä siis silloin, kun taikaesineitä ja runeja työnnetään maksimit kaikkeen, mihin niitä voi ylipäätänsä ottaa.

Itse olen melko paljon pelannut Skull Passilla juuri 700pts vs 700pts -pelejä, ja ihan hyvin tuntuvat toimivan.
Phil Kelly says "No!"
anthony

Viesti Kirjoittaja anthony »

Garoth kirjoitti:Itseasiassa enempääkin riittää. Gobbojen maksimi menee about 700 pisteessä, kääpiöille pitäisi saada 750-800 pts kasaan. Tämä siis silloin, kun taikaesineitä ja runeja työnnetään maksimit kaikkeen, mihin niitä voi ylipäätänsä ottaa.

Itse olen melko paljon pelannut Skull Passilla juuri 700pts vs 700pts -pelejä, ja ihan hyvin tuntuvat toimivan.
Toisaalta voi miettiä kannattaako sille 20 jousigobon lootalle oikeasti ottaa nettejä ihan vain pistemäärän nostamiseksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”