Parempi opettaa kuri ja järjestys kun ovat vielä pieniä :PTemathael kirjoitti: Johon ryhmään alkuperäisen viestin kirjoittajakin nimimerkistä päätellen kuuluu : )
Pahoittelut off topicista.
Parempi opettaa kuri ja järjestys kun ovat vielä pieniä :PTemathael kirjoitti: Johon ryhmään alkuperäisen viestin kirjoittajakin nimimerkistä päätellen kuuluu : )
Voin ostaa halvalla myös vanhat salamanterinne.Rullakuski kirjoitti:Anteeksi mitä? :D Ne vanhat salamenterit näyttää aivan paiseruton saaneilta purjelaivoilta. Uudet on sentään tyylikkäitä.potatomoto kirjoitti:Ja vanhat salamanterit takaisin, kiitos. 6.ed hirvitykset ovat aivan käsittämättömän rumia.
Mitäh, porukat kiroilevat vanhoista salakoista?!? Ei ne nyt niin rumia voi olla :(... Purjeselkä on pop! :)The Captain kirjoitti:Voin ostaa halvalla myös vanhat salamanterinne.Rullakuski kirjoitti:Anteeksi mitä? :D Ne vanhat salamenterit näyttää aivan paiseruton saaneilta purjelaivoilta. Uudet on sentään tyylikkäitä.potatomoto kirjoitti:Ja vanhat salamanterit takaisin, kiitos. 6.ed hirvitykset ovat aivan käsittämättömän rumia.
Ja Lizard96: minä olen nähnyt minulle rakkaiden figujen poistuvan kaupoista jo vuosikausia ennen sinun syntymääsi, ei se ole mikään uusi ilmiö, ja niin vain on kaikesta siitä selvitty. Kiroillen jos ei muuten. (Vaan peittääkö parta kenties sahan jättämää arpea kaulassa...?)

Huom! Nyljettyjä lentäviä hiiriä :D. Täytyy hamstrata nykyisiä Stegadoneja ja Terradoneja, ettei tarvitse uusia ostaa.Leoniidi kirjoitti:Toivottavasti Terradonit näyttävät paremmilta jostain muusta kuvakulmasta. En todellakaan ole ostamassa mitää lentäviä hiiriä. :D
Itse asiassa noista tulee enemmän mieleen kahden käden nuijat kuin hilparit, ehkäpä aseistus vaihtuu...Bunkka-pop kirjoitti: Jotenki noitten uusien temple guardien "hilparit" ei näytä mun mielestä yhtä siisteiltä ku vanhojen guardien hilparit..
= O Zomfg! Keeze!!Morhgoz kirjoitti:Itse asiassa noista tulee enemmän mieleen kahden käden nuijat kuin hilparit, ehkäpä aseistus vaihtuu...
Enpä nyt luule kukaan odotti niiden näyttävän juuri muulta, kuin että niillä olisi silinterit päässä ja steppikenkät jalassa... Noita on ainakin pirun paljon helpompi konvertoida kuin niitä metallisia... ;)Bunkka-pop kirjoitti: Mutta oonko mää ainoa, jonka mielestä nuo vois olla yhtä hyvin kitbashi?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P