"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Legion of the damnedista pelikelpoinen yksikkö

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Pate5

Legion of the damnedista pelikelpoinen yksikkö

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Selailtuani uutta marinekodeksia löysin todella mielenkiintoisen yksikön: Legion of the damned.
Fluffi ja pelityyli(deep strike, slow and purposeful) näyttivät mukavalta.

Säännöt näyttävät hyviltä, mutta mokomat ovat aivan ylihintaisia. Miten näistä saisi pelikelpoisen yksikön. Minkä kokoista ryhmää kannattaisi käyttää. Ja millä taktiikalla?

Kertokaa omia kokemuksianne tai arvauksianne hyvästä pelityylistä näille.
Kiitos jo etukäteen!

[edit]Virhe korjattu, kyseessä siis legion of the damned, ei lost and the damned.[/edit]
Viimeksi muokannut Pate5, Ke 12.11.2008 15:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The Captain
Valvoja

Re: Lost and the damnedista pelikelpoinen yksikkö

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Elä sekoita. Lost and the Damned liittyy Kaaokseen (käsitteellä on pitkä historia) - ne liekki-kallo-marinet ovat Legion of the Damned.

Kun kerta ovat S&P, niin deep strikettava multimelta ei kuulosta hullummalta. En tosin ole nähnyt virallista raskasasefigua kuin heavy bolterille ja missile launcherille.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pate5

Re: Legion of the damnedista pelikelpoinen yksikkö

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Oho, tuli pikku virhe.

Mutta, onko näistä muussa tarkoituksessa kuin anti-tank mitään hyötyä? Podaava dredi multimeltalla hoitaa nimittäin saman asian. Entä heavy flamer? Kannattaako ottaa, kun on S&P?
mursunaatio

Viesti Kirjoittaja mursunaatio »

kyllä voit ottaa. ei ole edes niin kallis. joka miehen täytyy saada ainakin kerran elämässä grillata.
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.

Että simmosta...
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

mursunaatio kirjoitti:kyllä voit ottaa. ei ole edes niin kallis. joka miehen täytyy saada ainakin kerran elämässä grillata.
Kyse ei ollut, voiko ottaa vaan kannattaako ottaa. Riippuu ketä vastaan pelaa. Esimerkiksi kaaosta vastaan en ehkä lähtisi h.fleikalla liikkeelle.

Itse olen kerran peluuttanut LatD:ia kaaosta vastaan. Raskaita aseita ei ollut mutta kersantilla oli fisti. Fluffimaisesti LatD pelasti voiton minulle teurastamalla kentälle spawnanneen Greater Demonin, jonka tappaminen on ollut minulle aina vaikeata. Myöhemmin sitten sain palautteena sellaista, että S&P -yksikköön kannattaisi ottaa vaikka lascannon, kun saavat liikkua ja ampua kuitenkin.

Itse aion pitää fistikessun demonintappajana, raskaita aseita pitäisi jossain vaiheessa kokeilla enempi. Mutta ei sitä viitsi ottaa yli 300 pisteen yksikköä ihan joka peliin. Eli hinta on kova ja rajoittaa käyttöä aika paljon.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”