Offtopic Jauhamista
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Offtopic Jauhamista
Minkäs verran porukkaa oikeasti kiinnostaa koko touhu :D tuntuu ettei tällä puolella ole oikein ketään kovin aktiivisesti heilumassa. Ilmoitelkaa itsestänne =)
Re: Offtopic Jauhamista
Mie osallistuisin täällä jossei tämä koko osio olisi kuolleempi kuin zombi. Ikävä kyllä ainakin tällä hetkellä on näin, mutta itse ainakin pitäisin ihan positiivisena sitä, että Helsingin pystyynkuollut figupeliskene heräisi.
Kyllä meitä täällä on...
- Machine_Spirit
Metä on liikaa. Niin suurta määrää ei voi kontrolloida. Siksi emme ole hirveän järjestäytyneitä. Jos vertaa tätä osiota Joensuuhun tai taikka kolmen(?) pelaajan triple Axsesiin(?), niin me olemme paljon kilpaahenkisimpiä ja fluffille höllempiä. Me kaipaamme jotain kunnon yhteisöä, johon fantsu ja keevee ei ole pystynyt. Välillä haluaisin asua Joensuussa, koska siellä ei olla niin kilpahenkisiä, ja hounosti koordinoituja.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
-
Alien of Change
Pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä pälä.........kälä kälä (duudsonista olevaa alien kälätystä josta repesin nauruun) kälä kälä
Hyvää offtopic jauhamista.
Hyvää offtopic jauhamista.
Minä kyllä kierrän kaikki turnaukset pääkaupunki seudulla. Lisäksi aina otetaan haasteita vastaan. Ja jos on kuollutta, voisi sitä ruveta elvyttämään haastamalla muita pelaajia Helsingistä.
Ja btw, minä olen ainakin paatunut turnauspelaaja. GW:n fluffi voi puolestani painua syvimpään kadotukseen;)
Ja btw, minä olen ainakin paatunut turnauspelaaja. GW:n fluffi voi puolestani painua syvimpään kadotukseen;)
- Da Big Boss
Samaa mieltä. Itse olen täysin fluffi pelaaja, joten kamalia tehoja ei voi odottaa joukkioltani. Tosin viime pelissä 16 nobia+warbossi tappoi kaksi taktikaalista, plague marine ryhmän, razorbackin, kaaosterminaattori squadin ja termislordin.Barnabas kirjoitti:Ja jos on kuollutta, voisi sitä ruveta elvyttämään haastamalla muita pelaajia Helsingistä.
Mutta jos tämäkin peliporukka alue saataisiin herätettyä, olisin itse valmis jossain määrin tekemään niin.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ti 27.01.2009 08:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Älä unohda niitä kaaosterminaatoreita, assault squadia ja kahta wnb lojalisti taktista.Da Big Boss kirjoitti:Barnabas kirjoitti:JTosin viime pelissä 16 nobia+warbossi tappoi kaksi taktikaalista, plague marine ryhmän, razorbackin, terminaattori squadin ja termislordin.
Vähän lopahtanut elitistit on. Itse menisin kaikkiin turnauksiin jos pokkaa ja ikää olisi. En ole haasteita vielä voinut vastaan ottaa kun aina menoa. omistan 4x4 ja 4x6 kentät mollemmat suunniteltu (toinen 40k toinen FaBa) cities of deathille ja fortresille. ja molemmat vähän tyhmästi tehtyjä mutta kyllä niilla pelata voi. En ole laiskuuttani vain minnekään jaksanut raahautua vaan pelannut vain kavereitten kans :)
Et sitten ole yhtään seurannut tota toista ketjua, varmaan toistakymmentä viestiä parin päivän sisään. Turnauksissahan vain on se että ei ole kunnon tiloja kaikilla halukkailla järkkäreillä.
-
Alien of Change
Onkos kenelläkään ollut tietoa siitä että miksi nestemäinen liima syövyttää styroksia? Ajattelin laittaa yhteen tekemääni maastoon ruohoa ja hiekkaa, mutta maastooni tuli reikä niihin kohtiin joihin alitoin liimaa. Se oli vielä niin hieno! Miksi näin kävi, miksi.
En tiedä miksi se noin tekee, mutta siihen auttaa erikeepperivesi kerros. Ja btw, kannattaa käyttää styroksin liimaamiseen joko viileää kuumaliimaa tai erikeepperiä.
sama eekkeri Rulez ! ei mitaan hajua miksi syovyttaa mutta erikeepperi-liima kerro auttaa ja suoraan sanottuna en kayttaisi tuota liimaa sitten ollenkaan jos se kerran syovyttaa.
-
Alien of Change
Olen käyttänyt samaa liimaa jo aika kauan ukkojen liimaamiseen ja alustojen tekemiseen. Ei ole tapahtunut koskaan mitään tämmöistä. Vieläkin ärsyttää kun siinä maastossa on reikiä. Olisin laittanut vielä Dire Avengerin jonka asento sopi maastoon. Taidan laittaa sen sitten Bloodcrusherin alustaan yrittämässä ampua Juggernauntia niskaan.Lizard96 kirjoitti:sama eekkeri Rulez ! ei mitaan hajua miksi syovyttaa mutta erikeepperi-liima kerro auttaa ja suoraan sanottuna en kayttaisi tuota liimaa sitten ollenkaan jos se kerran syovyttaa.
- Da Big Boss
Mitäs liimaa käytit? Ainakin Revelin ja GW:n muoviliimat sulattavat osat kiinni(ainakin niin väitetään),niin ei olisi ihme jos styroksille käy niin. Tai no, kaikki pienoismalleihin käytettävät liimat ovat yleensä niin vahvoja.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
-
Alien of Change
Käytin Revelin Contacta Professional Mini liimaa.
Jaa. Itella on sita ja se toimii tekniikalla jossa muoviset osat sulatetaan yhteen joten en menisi liimaamaan todella herkasti syopyvaa ainetta polystyreenia silla.
-
Alien of Change
Turha sitä on enään sanoa kun on aiheuttanut jo tuhoja.
Liimathan on periaateessa vähän niinku liuottimia, ihan yhtä lailla spray-maalit sulattaa styroksia.