Miten saa kaverit innostumaan lajista(Faba)
Re: Miten saa kaverit innostumaan lajista(Faba)
Mä sain tartutettuu tän yhteen kaveriini, mutta pikkuveljen ja kaverin kaverin kanssa on vähän ongelmia. Kumpikin ovat vähän yksinkertaisia (lue tyhmiä), paskoja enklannissa ja kamun kamua ei lisäksi kiinnosta paskaakaan. Onneks on se yks aktiivinen pelikaveri, kaks vähemmän aktiivista ja neljäs jota vastaan on tarkotus pelata ekan kerran tulevalla leirillä.
Come to the dark side. We have cookies!
Offtopik-kommenttiahan tämä suureksi osaksi on, mjutta...
Itseni ei ole tarvinnut ketään "houkutella" mukaan, sillä pelikavereita on löytynyt ihan Games nighteistä ja joskus muistakin harrastuskavereista. Ja toiseksi mainittakoon: yläasteella (joka ohi on, aamen) naamioin yleensä hammerit miniatyyripienoismalleiksi, mikä oli käytännössä totuus, mutta helpommin ymmärrettävissä (ja sanottavissa) kuin "mä pelaan woorhammereil fabaa ja nelkytkoota, ne on figupelejä". Vaikka tieto oli monien entisten luokkalaisteni (jotka olivat samalla luokalla ala-asteellanikin) tiedossa, eivät he siitä kovin paljon **ttuilleet, koska olivat itsekin innostuneet niistä nähtyään neljännellä luokalla lotr-figujani. Samat tyypit lyöttäytyivät yläasteella kovisten, lätkäpelaajien ja totaalisten fuckpäiden porukkaan.
Itseni ei ole tarvinnut ketään "houkutella" mukaan, sillä pelikavereita on löytynyt ihan Games nighteistä ja joskus muistakin harrastuskavereista. Ja toiseksi mainittakoon: yläasteella (joka ohi on, aamen) naamioin yleensä hammerit miniatyyripienoismalleiksi, mikä oli käytännössä totuus, mutta helpommin ymmärrettävissä (ja sanottavissa) kuin "mä pelaan woorhammereil fabaa ja nelkytkoota, ne on figupelejä". Vaikka tieto oli monien entisten luokkalaisteni (jotka olivat samalla luokalla ala-asteellanikin) tiedossa, eivät he siitä kovin paljon **ttuilleet, koska olivat itsekin innostuneet niistä nähtyään neljännellä luokalla lotr-figujani. Samat tyypit lyöttäytyivät yläasteella kovisten, lätkäpelaajien ja totaalisten fuckpäiden porukkaan.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
- The Captain
- Valvoja
Herääkin kysymys, että minkä takia tällaisia tyyppejä ylipäätään pitäisi saada houkuteltua harrastukseen.lotr14 kirjoitti:Mä sain tartutettuu tän yhteen kaveriini, mutta pikkuveljen ja kaverin kaverin kanssa on vähän ongelmia. Kumpikin ovat vähän yksinkertaisia (lue tyhmiä), paskoja enklannissa ja kamun kamua ei lisäksi kiinnosta paskaakaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
aivan, jos haluu saaha jonku kiinnostumaa nii suunnittele vähän etukäteen keitä aiot houkutella. eikös tuosta muodostunu tällanen "anna kalalle haarukka" kuvio?The Captain kirjoitti:Herääkin kysymys, että minkä takia tällaisia tyyppejä ylipäätään pitäisi saada houkuteltua harrastukseen.lotr14 kirjoitti:Mä sain tartutettuu tän yhteen kaveriini, mutta pikkuveljen ja kaverin kaverin kanssa on vähän ongelmia. Kumpikin ovat vähän yksinkertaisia (lue tyhmiä), paskoja enklannissa ja kamun kamua ei lisäksi kiinnosta paskaakaan.
- Lord Mikke
Kyllä tämä WH- harrastus kaikenkaikkiaan on sellainen, että sille on oltava valmis antamaan paljon aikaa, mutta ajan myötä homma on hyvin palkitsevaa: Kielitaito kehittyy, kärsivällisyys kehittyy, maalaustaito kehittyy, ja taktisuus kehittyy. Kaverini, joka pitää harrastusta naurettavana on sanoi tupakoinnin (jota hän harrastaa) olevan fiksumpaa, mutta mielipiteensä kullakin.
Totta on kuitenkin se, että kyllä tämä on kalleudentunnusta huolimatta merkittävästi halvempi harrastus kuin esim. uinti tai jalkapallo, ja varsinkin jääkiekko. Parikymppiä niin saa jo aloitusvehkeet, pari sataa ja saakin jo toimivan armeijan alun, ellei peräti armeijaa. Työ tulee kerran, ja jos mielipide sallii niin jälki on ikuista. Sitten se onkin enää peluuta, eli se varsinainen nautinto. Tietysti siihen asti kunnes se uusi hieno kirja tulee, jolloin kiroilee, koska on ostettava kaikkea lisää...
Totta on kuitenkin se, että kyllä tämä on kalleudentunnusta huolimatta merkittävästi halvempi harrastus kuin esim. uinti tai jalkapallo, ja varsinkin jääkiekko. Parikymppiä niin saa jo aloitusvehkeet, pari sataa ja saakin jo toimivan armeijan alun, ellei peräti armeijaa. Työ tulee kerran, ja jos mielipide sallii niin jälki on ikuista. Sitten se onkin enää peluuta, eli se varsinainen nautinto. Tietysti siihen asti kunnes se uusi hieno kirja tulee, jolloin kiroilee, koska on ostettava kaikkea lisää...
Peril of Warp
Minä olen kokenut parhaaksi keinoksi ne parhaimmiksi havaitut keinot:(ns. "pyhä kolminaisuus") Kiristys, lahjonta ja uhkailu. Muahhahaha!
No ei mutta oikeesti. Mielestäni paras tapa on miettiä, kuka sopisi luonteeltaa figujen pariin näpertelemään. Noita ns. kakkospihan pahiksia kannata pyytää mukaan leik... Siis harrastukseen.
OT:ena tähän vielä:
Joskus ala-asteella Meitä oli moniakin, mutta heistä on jäänyt jäljelle 5, joista kaksi vielä ovat aktiivisia, yksi on lopettelemassa ja kahdesta en tiedä, kun en ole yli vuoteen nähnyt tai keskustellut. Olen saanut myös ystäviä ihan vain juttelemalla heille turnauksissa ja games nihteissa. Olenpa jopa löytänyt sotavasaran kautta lähellä asuvia harrastajia.
Koulussa taas on joitakin henkilöitä, jotka selvästi kuvittelevat, että raahaamme "pikku-ukkelimme" hiekka laatikolle ja leikimme. Tämä saa minut repeämään välillä kun kaksi näistä henkilöistä on joskus jopa harrastanut 40K:oota ja toisela on tietääkseni vielä onkin jonkun verran eldareita.. Kun sieltä alkaa kuulua "Hei Worhammerfriikki!", Niin vastaukseni on yleensä tyyliin, että "mites eldaris jakselee?", joka saa ne hiljentymään.
Onnea jatkoo veljet!
No ei mutta oikeesti. Mielestäni paras tapa on miettiä, kuka sopisi luonteeltaa figujen pariin näpertelemään. Noita ns. kakkospihan pahiksia kannata pyytää mukaan leik... Siis harrastukseen.
OT:ena tähän vielä:
Joskus ala-asteella Meitä oli moniakin, mutta heistä on jäänyt jäljelle 5, joista kaksi vielä ovat aktiivisia, yksi on lopettelemassa ja kahdesta en tiedä, kun en ole yli vuoteen nähnyt tai keskustellut. Olen saanut myös ystäviä ihan vain juttelemalla heille turnauksissa ja games nihteissa. Olenpa jopa löytänyt sotavasaran kautta lähellä asuvia harrastajia.
Koulussa taas on joitakin henkilöitä, jotka selvästi kuvittelevat, että raahaamme "pikku-ukkelimme" hiekka laatikolle ja leikimme. Tämä saa minut repeämään välillä kun kaksi näistä henkilöistä on joskus jopa harrastanut 40K:oota ja toisela on tietääkseni vielä onkin jonkun verran eldareita.. Kun sieltä alkaa kuulua "Hei Worhammerfriikki!", Niin vastaukseni on yleensä tyyliin, että "mites eldaris jakselee?", joka saa ne hiljentymään.
Onnea jatkoo veljet!
[OT]Niin siellä pohjanmaalla on vielä pesarit käytössä nääs täällä pääkaupunkiseudulla meillä on vähä ikävämmät asiat käytössä. [OT/]I Ride in a Dragon kirjoitti:Zewe puhuu asiaa, evvk- asenteella vittuilusta selviää kaikkein parhaiten. Ja jos ei selviä, kokeile uudelleen. Sen jälkeen osta pesari.zewe kirjoitti:Jos harrastuksesta tulee vittuilua niin kannattaa vaan pitää sellanen haistakaa paska asenne, että mitäs se teitä kiinnostaa, mistä me puhutaan. Olkaa hiljaa jos on niin tyhmää teidän mielestä. Noin me ainakin kavereitten kanssa ylä-asteella "selvittiin" :D.
IRIADedit: Kantsii myös etsiä ihan peliporukasta järkevää seuraa jolloin jaksaa paremmin. Minä voin suoraa sanoa että seinäjokelaisten seura on pelastanut mun elämän :D
Mutta kuitenkin onhan se hyvinkin paljon ihmisen persoonasta kiinni, riittääkö motivaatio ja kärsivällisyys, kuten kaverini, joka minut sai harrastukseen osasi oikeita ihmisiä selvästi yrittää mukaan, koska kolmesta kaverista joita hän puhui mukaan 2 on vielä harrastuksessa. Lisäksi meillä on sen verran tiivis piiri, että motivaatio ei kovin helposti lopahda, kun näemme vähintään kerran tai pari viikossa FaBan parissa (toki näemme harjoituksissa 4 kertaa viikossa :) ).
Ehkä kuiteskin se pikkuveli on helpoin saada mukaan, koska "isoveikka" on aina isoin idoli, mutta siinäkin järki mukana ei nyt ehkä "Ville viis veetä" kannata vielä mukaan puhua, antaa sen vielä näperrellä niillä legoilla, jotta saa näppäryyttä ;).
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Itsekin olen kohta 2 vuotta figuilua harrastanut ( FB ) eikä täällä korvessa asu ketään ( ainakaan minun tietääkseni ), joka harrastaisi figuilua. Useimmat kaverini ovat innostaneet minua mukaan, mutta ovat sitten heti itse lopettaneet. 6 luokalla on turha ruveta välkällä puhunaa että "Hei kaveri, tulisitteko pelaamaan kanssani Warhammeria ". Yleinen vastaus minulle on : " Työnnä sää ne muoviukot **********!"
Eipä taida fguilu paljoa kiinnostaa ihmisiä täällä Aurassa ( Ne jotka sitä täällä harrastavat, älkööt toki suuttuko :) )
Eipä taida fguilu paljoa kiinnostaa ihmisiä täällä Aurassa ( Ne jotka sitä täällä harrastavat, älkööt toki suuttuko :) )
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
-
NuuNuuWarrior
Itse olin kiinnostunut figuilusta paljon aijemmin, ennenkuin pääsin pelaamaan. Yritin saada joitain kavereita innostumaan, mutta ei... Lopulta sain peliseuraa siten, että luokalleni tuli uusi oppilas joka harrastaa fabaa!
Miettikää mikä tuuri mulla oli, siis olin koulun ainoa, joka harrastaa mitään figuilua ja luokalleni tuli juuri se oppilas joka harrastaa myöskin fabaa! Ja koulussa oppilaita joku 500. :)
Miettikää mikä tuuri mulla oli, siis olin koulun ainoa, joka harrastaa mitään figuilua ja luokalleni tuli juuri se oppilas joka harrastaa myöskin fabaa! Ja koulussa oppilaita joku 500. :)
Olimme kerran fantsussa kaverin kanssa. Katsoimme warhammer hyllyjä ja kaveri sanoi suunnilleen näin: "Nuo hordes of chaosit on kyl kivoja, mut ne on niin kalliita.", vaikka en ollut kysynyt mitään. Eli vaikutta siltä, että innostusta löytyisi, mutta hinta on liikaa yläkanttiin.
Tiedän että hän olisi oikea henkilo figukaveriksi, sillä aiemmin olemme molemmat keränneet star wars- ukkoja ja niitä meillä on melko paljonkin.
Olisiko siis kellään ideaa, että miten saisin kaverini innostumaan warhammerista, kun ainoa este on hinta. Olemme siis 13-vuotiaita.
Tiedän että hän olisi oikea henkilo figukaveriksi, sillä aiemmin olemme molemmat keränneet star wars- ukkoja ja niitä meillä on melko paljonkin.
Olisiko siis kellään ideaa, että miten saisin kaverini innostumaan warhammerista, kun ainoa este on hinta. Olemme siis 13-vuotiaita.
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
-
NuuNuuWarrior
Pitää vielä mainostaa tätä mun mahtavaa onnea. Harrastus alkoi siten, että 500 hengen ylä-asteelle tulee uusi oppilas, joka harrastaa fabaa ja päätyy juuri samalle luokalle mun kanssa. :D Koulun ainoat faba -harrastajat! :) (Btw onneks pääsin yläasteelta ja nyt lukiossa hieman viisaammassa hengessä)
Ja aiheeseen: Huomattavasti helpompi on tsaada kaverit innostumaan jos innostutajia on enemmän kuin yksi, en mäkään olisi erästä kaveria saanut kiinnostuneeksi ilmaan kaverin "painostusta" ja mahtavia tarinoista fabasta. :D Ja tietty parin katselukerran ja testipelin jälkeen hänkin laittoi figuihin heti vaivaiset 300euroa.
Ja aiheeseen: Huomattavasti helpompi on tsaada kaverit innostumaan jos innostutajia on enemmän kuin yksi, en mäkään olisi erästä kaveria saanut kiinnostuneeksi ilmaan kaverin "painostusta" ja mahtavia tarinoista fabasta. :D Ja tietty parin katselukerran ja testipelin jälkeen hänkin laittoi figuihin heti vaivaiset 300euroa.
- Half-breed
Jos intoa ja halua peliin löytyy, muttei rahaa niin eiköhän ratkaisu ole ihan selvä. Iltatöihin jonnekin siitä niin sitten sitä rahaakin on.grundo kirjoitti:Olisiko siis kellään ideaa, että miten saisin kaverini innostumaan warhammerista, kun ainoa este on hinta. Olemme siis 13-vuotiaita.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
esim mainoksia jakamaan, siitä saa ihan kivasti figu rahat. ainakin ennen sai =)Half-breed kirjoitti:Jos intoa ja halua peliin löytyy, muttei rahaa niin eiköhän ratkaisu ole ihan selvä. Iltatöihin jonnekin siitä niin sitten sitä rahaakin on.grundo kirjoitti:Olisiko siis kellään ideaa, että miten saisin kaverini innostumaan warhammerista, kun ainoa este on hinta. Olemme siis 13-vuotiaita.
- Stormtrooper
13-vuotiaana töihin? On tainnut edellisten kommenttien kirjoittajilta jäädä nuoruus väliin...
Why the hell my auspex looks like it's playing tetris?
ei nyt mihinkään perus duuniin, vaan just esim mainoksia jakamaan. ainakin itse tuli jaettua pari kertaa viikossa ja hyvin sai rahaa siitä.Stormtrooper kirjoitti:13-vuotiaana töihin? On tainnut edellisten kommenttien kirjoittajilta jäädä nuoruus väliin...
- Rullakuski
En kyllä suosittele, mainosten jakaminen on varmaan maailman alipalkatuin homma. Ainakin työmäärään verrattuna. Jos jako on kaksi kertaa viikossa, niin melkein kaksi muuta päivää menee niiden mainosten lajittelussa. Ja sitten siitä saa hyvällä tuurilla satasen kuussa. Se raha ei tunnu enää kivalta kun miettii miten paljon työtä on tehnyt. Onhan raha toki aina rahaa, mutta melkein mikä tahansa muu homma on kyllä parempi.JasoX kirjoitti:ei nyt mihinkään perus duuniin, vaan just esim mainoksia jakamaan. ainakin itse tuli jaettua pari kertaa viikossa ja hyvin sai rahaa siitä.Stormtrooper kirjoitti:13-vuotiaana töihin? On tainnut edellisten kommenttien kirjoittajilta jäädä nuoruus väliin...
Nuorena on tasin aika hankalaa saada kunnon duunia. Itsekin tuli mainoksia jaettua joskus tuon ikäisenä, ja eihän siitä kunnolla palkkaa saa, mutta viikottaisella työmäärällä n.8h tuli silloin n. 700mk palkkaa/kk, joten kyllä sillä silloin konsolipelejä sun muuta tuli osteltua.
Rats keep running!
Jep, tässä minunkin tarinani sitten jos niitäkin täällä kerrotaan:
Faba alkoi kiinnostaa jo noin vuosi sitten. Olin aina Kuopion fantasiapeleillä ollessani katsonut hyllyjä jotka oli kasattu figulaatikoilla. Katselin niitä ja ihmettelin että mitä ihmettä noi oikein on?
Sitten eräänä päivänä Age of Mythology lautapelin ostettuai otin samalla sellaisen GW:n mainoskirjasen (Olisiko ollut 20 sivuinen), jossa esiteltiin örkit, welffit, empire ja ogret. Tykästyin heti örkkeihin ja aloin lukemaan pari päivää kaiken maailman sälää GW:n nettisivuilta. Äitini kuitenkin sanoi että koko homma oli liian kallis joten lopetin, joskus vain miettien miten hienoa olisi jos saisi harrastaa warhammeria. Sitten eräänä päivänä katsoimme Space marienin kanssa boostepista kuvia, ja tykästyin heti lizardmeneihin ja niiden dinosaurusmaisuuteen. Sovimme Space marienin kanssa että hän aloittaisi örkit, minä liskomiehet. Kuitenkin kävi niin, että Space marien osti joltakin kaveriltaan ison läjän liskomiehiä, ja minä en halunnut aloittaa samaa armeijaa tyhjältä pohjalta, joten ostin battle for the scull pass boksin, ja tykästyin heti örkkeihin. Sitten kysyin game maker suomessa (Eräs hyvin sekava foorumi) warhammerista, ja sain linkin tänne. Luultavasti harrastus olisi lopahtanut lyhyeen, jos en olisi saanut peliseuraa kuten Mr. Cartieria ja sittemmin pelaillut figuureilla kuolan ropekerhossa.
Välillä mietin, että olisi kyllä paljon paljon hauskempaa, jos minä ja Space marien osattaisiin faban säännöt paremmpi...
Tuosta nyt varmaan saa selville Space marieninkin lyhyen tarinan...
Anteeksi jos nyt meni liikaa offiksi.
Noh, olen joitakin kavereitani yrittänyt saada mukaan. Mutta tuloksena on vain tullut "Liian kallista" vaikkakin sanojana oli aina tietokoneella istuva matikkanero joka ei ikinä osta/harrasta mitään.
Faba alkoi kiinnostaa jo noin vuosi sitten. Olin aina Kuopion fantasiapeleillä ollessani katsonut hyllyjä jotka oli kasattu figulaatikoilla. Katselin niitä ja ihmettelin että mitä ihmettä noi oikein on?
Sitten eräänä päivänä Age of Mythology lautapelin ostettuai otin samalla sellaisen GW:n mainoskirjasen (Olisiko ollut 20 sivuinen), jossa esiteltiin örkit, welffit, empire ja ogret. Tykästyin heti örkkeihin ja aloin lukemaan pari päivää kaiken maailman sälää GW:n nettisivuilta. Äitini kuitenkin sanoi että koko homma oli liian kallis joten lopetin, joskus vain miettien miten hienoa olisi jos saisi harrastaa warhammeria. Sitten eräänä päivänä katsoimme Space marienin kanssa boostepista kuvia, ja tykästyin heti lizardmeneihin ja niiden dinosaurusmaisuuteen. Sovimme Space marienin kanssa että hän aloittaisi örkit, minä liskomiehet. Kuitenkin kävi niin, että Space marien osti joltakin kaveriltaan ison läjän liskomiehiä, ja minä en halunnut aloittaa samaa armeijaa tyhjältä pohjalta, joten ostin battle for the scull pass boksin, ja tykästyin heti örkkeihin. Sitten kysyin game maker suomessa (Eräs hyvin sekava foorumi) warhammerista, ja sain linkin tänne. Luultavasti harrastus olisi lopahtanut lyhyeen, jos en olisi saanut peliseuraa kuten Mr. Cartieria ja sittemmin pelaillut figuureilla kuolan ropekerhossa.
Välillä mietin, että olisi kyllä paljon paljon hauskempaa, jos minä ja Space marien osattaisiin faban säännöt paremmpi...
Tuosta nyt varmaan saa selville Space marieninkin lyhyen tarinan...
Anteeksi jos nyt meni liikaa offiksi.
Noh, olen joitakin kavereitani yrittänyt saada mukaan. Mutta tuloksena on vain tullut "Liian kallista" vaikkakin sanojana oli aina tietokoneella istuva matikkanero joka ei ikinä osta/harrasta mitään.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Khorne Marien
Itselläni kävi aika samalla tavalla.Lähes kaikki kaverit sanovat että "Liian kallista", mutta softaavat n. 5 kertaa/viikko, ostavat hirveästi pelejä(2-3/kk), tai vastaavaa.Jopa pikkuveljeni on järkevämpi, kun ei softaa mitään 24/7, vaan kerää Tau:ta.*fanfaari*.Jotkut softaaja porukasta ostelee n. 1000 euron kuula snipuja.Joten vertaillaampas softausta ja figuja jne..:aatami kirjoitti: Faba alkoi kiinnostaa jo noin vuosi sitten. Olin aina Kuopion fantasiapeleillä ollessani katsonut hyllyjä jotka oli kasattu figulaatikoilla. Katselin niitä ja ihmettelin että mitä ihmettä noi oikein on?
Sitten eräänä päivänä otin sellaisen GW:n mainoskirjasen (Olisiko ollut 20 sivuinen), jossa esiteltiin örkit, welffit, empire ja ogret.
Figut (Kohtuullisena, ja aatamin kirjoittamana :D):
- Megaforce/Army box: 130-160€)
- Maalit ja muut maalaustarvikkeet (10-30€)
- Codex/Armeijakirja (15-25€)
- Vähän lisäfiguja (20-60€)
- Muita kirjoja + sälää (0-20€)
= 175-285€
Pelit:
- Konsoli (100-500€)
- Pelejä (1X 5-80€)
Ja pelejä tulee pari kuukaudessa.
=
- Säästeliäänä: 105€
- Normaalisti: 400-600€
- Tuhlaavana: n. 600+
Softaus (By: space marien):
- Aloitusase: 50-200€
- Kuulia: 30-100€
- Vuoden päästä uusi ase: 200-1000€
- Suojat: 30-100€
- Kantolaukku: 40-100€
=Normisoftaaja:350€
=Parempi softaaja:500-600€
=Pro: 600-1000€
=Ultimate Pro:1500+
Numeroilla vertailu on oikeastaan ihan turhaa. Jos harrastus vie rahaa, niin se vie rahaa juuri niin paljon kuin on halua tai varaa siihen upottaa. Kaikki kalliit harrastukset ovat siis yhtä kalliita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."