...
Characters
Morathi -555pts
-Heartrender
-Black Staff
Vähä kallis. No, kyllä se taikoa osaa ja kovaa. Joskus suunnitteluvaiheessa löytyi myös deathmaski, mutta se lähti pois
Sorceress -185pts
-2lvl
-Darkstar Cloak
-Dispel Scroll
Backup magic
Noble -122pts
-Ha, SDC, GW
-Lifetaker
Tappaa kaikki epäilyttävät sooloilijat
Core
10 RxB warriors -120pts
-shields
-Musician, champion
Nuolisadetta
5 Dark Riders -117pts
-RxB:s
-Musician
Koittaa häröillä
10 Corsairs -105pts
-Handbows
-Musician
Hianot figut ja kyl ne voi jonkun ampua
6 Harpies -66pts
Häröö
Special
6 Shades 102pts
-Adhw:s
Kivoja tyyppejä
2xCold one chariot -200pts
Kaksi kärryä vai yksi hydra. No tämä on oma ratkaisu.
6 Cold one Knights -227pts
-Full Command
-Warbanner
Ainut joka osaa lyödä
Rare
2xRBT -200pts
Yllätys, Yllätys
Total: 1999pts
PD: 9+
DD: 5+1 Scroll
Deplos: 10
Eli jollain wnb heavy magialla ja ampumisella menossa. Dispel jäi kyl vähän huonoksi, kun morathi ei saa 2 arcanea =(
Kommentoikaa tai koittakaa.
E: Huomasin, että soulrender ja lifetaker on molemmat magic weaponeita, niin nyt on laillinen noble.
E2: Tuli pari kärryä.
Delf 2k
-
Green Knight
Re: Delf 2k
No, itse en ole perehtynyt tähän joukkueeseen, mutta bolttikset eivät olleet minullekkaan yllätys, ja ei näyttänyt sinullakaan olevan kiinnostusta Hydraan. Specialiin olisin itse ottanut joko Executionereita tai Black Guardia. Cold one knightit ovat hyviä, mutta stupidity varjostaa niiden luotettavuutta.
- Half-breed
petskules. Piti tätä kommentoida, mutta unohdin koko homman. Noh kommenttia tulee, hieman myöhässä, mutta tulee silti.
Lista on hyvä. Ainoa mikä siinä nyt mättää on se ettei siinä ole muuta kuin CoKit jotka voisivat jotain tehdä lähiksessä, eivätkä nämäkään siellä oikein yksin pärjää. Ammuntaa ja magiaahan listasta lähtee kovaa, mutta ei sillä kaikkea saada alas, joten lista tarvitsisi lisää lähisnyrkkejä. Pari kärryä ei tekisi listalle yhtään pahaa.
Lista on hyvä. Ainoa mikä siinä nyt mättää on se ettei siinä ole muuta kuin CoKit jotka voisivat jotain tehdä lähiksessä, eivätkä nämäkään siellä oikein yksin pärjää. Ammuntaa ja magiaahan listasta lähtee kovaa, mutta ei sillä kaikkea saada alas, joten lista tarvitsisi lisää lähisnyrkkejä. Pari kärryä ei tekisi listalle yhtään pahaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Isompi Arska
samaa mieltä hoobeen kanssa, nyt vastustaja pystyy keskittymään ainoaan klosisyksikköösi melko vaivatta, etkä kaukaa kaikkea hegiltä saa. handbow corsairit on aika hassuja tosiaan :P, hitto ku ne ei saa addareita tai jotai siihen vielä messiin...
mutta tosiaan, klosisyksköitä on pakko olla. itse ottaisin sellasia ketkä osaavat jumittaakin, ja siihe nkärry ei oikein pystykään. hydraa tietty sopisi nopeaan teemaankin
mutta tosiaan, klosisyksköitä on pakko olla. itse ottaisin sellasia ketkä osaavat jumittaakin, ja siihe nkärry ei oikein pystykään. hydraa tietty sopisi nopeaan teemaankin
Exeissä ja BG:ssä on vähän semmonen ongelma ku jää vähän ampumisen jalkoihin ja jos haluaa hyvän BG yksikön, niin hintaa alkaa ropisemaan jo lähelle 300 pojoo. Ja knightit kämmää sen stupidityn vaan sillon ku olisi tarjolla joku mehevän blokin kylki tai jtn.Green Knight kirjoitti:No, itse en ole perehtynyt tähän joukkueeseen, mutta bolttikset eivät olleet minullekkaan yllätys, ja ei näyttänyt sinullakaan olevan kiinnostusta Hydraan. Specialiin olisin itse ottanut joko Executionereita tai Black Guardia. Cold one knightit ovat hyviä, mutta stupidity varjostaa niiden luotettavuutta.
No ei olisi mikään paha idea heittää toiset shadet ja toiset crossarit menee ja ottaa pari kärryä. Ja morathikin antaa ainakin ekalla ehkä jopa tokalla vuorolla sen 10 liipan ni ei pitäs stupidity vaivaa.Half-breed kirjoitti:Pari kärryä ei tekisi listalle yhtään pahaa.
Kyllä ne nihdit jumittaa ja kyllä ne kärryt jumittaa ainakin pariksi vuoroksi ja hydra on aina epäonnistunut klosiksessa. Tosin se hydra kestää ihan kohtalaisesti. Perus jantteriboksin haluaisin War Bannerilla, mutta 180pts on paljon.Isompi Arska kirjoitti:mutta tosiaan, klosisyksköitä on pakko olla. itse ottaisin sellasia ketkä osaavat jumittaakin, ja siihe nkärry ei oikein pystykään. hydraa tietty sopisi nopeaan teemaankin
Yksi idea olisi myös 1 kärry 1 bolttis ja 1 hydra. Mitään ideaa?
Praise Helix!