WizKids on poistunut rakennuksesta
WizKids on poistunut rakennuksesta
Taas päättyi muuan aikakausi -- Topps julisti kliksupelien luojan ja keräilyminiatyyrivimman aloittajan WizKidsin kuolleeksi:
http://www.wizkidsgames.com/wk_article.asp?cid=41914
http://www.wizkidsgames.com/wk_article.asp?cid=41914
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Re: WizKids on poistunut rakennuksesta
jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
no mutta onhan ne tulevaisuus. Jean Bey sanoi niin. Uskon Jean Beytä. Usko sinäkin.
Mahdollisuus sekin että WotC vei kaiken huomion D&D ja Star Wars miniatureseillaan. Tietenkään pokemonien trading figure gamea ei sovi unohtaa nassikkamangeettina.Silveri kirjoitti:jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Sääli että firma meni nurin, Wotc tosiaan dominoi pre-paint figuilua. Tosin se ei ole mikään huono asia kun pelit ovat hyviä.
Aika hyvin tässä alkaa hahmottua mikä on erona markkinointikohteena figupelaajilla ja "kliksuttelijoilla": figupelaajista näitten 11-12v kaaosmarinetonihqui-kausifanittajien lisäksi löytyy pitempään harrastukseen sitoutuneita henkilöitä, jotka kuukaudesta toiseen ostavat lisää muovi- ja tinafiguureita vuositolkulla, kun nämä prepainttikliksut mielletään selvästi enemmän leluiksi ja markkinat ovat osoittaneet, että ovat sesonkituotteita, kuten useimmat keinotekoisesti luodun brändin lelut yleensäkin. Kun kohdeyleisö on ailahtelevaa, ei myyntikään välttämättä kasva ikuisesti ja päättyy yleensä romahdusmaisesti.
AT-43 oli edelleenkin hyvä veto, mutta vahvan brändin torpedointi firman itsensä toimesta ei liene milloinkaan ollut viisasta.
WizKidsillä oli kuitenkin useita kovia tuotteita - olikohan sitten ongelma siinä, ettei alun perin innostuneita harrastajia saatu pidettyä puljun tuotteiden piirissä?
AT-43 oli edelleenkin hyvä veto, mutta vahvan brändin torpedointi firman itsensä toimesta ei liene milloinkaan ollut viisasta.
WizKidsillä oli kuitenkin useita kovia tuotteita - olikohan sitten ongelma siinä, ettei alun perin innostuneita harrastajia saatu pidettyä puljun tuotteiden piirissä?
Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
- Hammerheart
Huomasithan:Silveri kirjoitti:jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Eli ei ne kliksut sitä kaataneet, vaan ne olivat se ainoa hyvä tuote.tiedote kirjoitti:Upon notifying our partners, Topps will immediately pursue strategic alternatives so that viable brands and properties, including HeroClix, can continue without noticeable disruption.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
En usko että ns.ulkopuoliset mieltävät pre-paint figuja yhtään enemmän leluiksi kuin maalattavia&koottavia figuja. Molemmilla pelataan jotain ihme nörtti pelejä. Mainitsemasi "ongelma" ilmenee lähinnä alan harrastajien parissa, jotka näkevät pre-paint figut itselleen pelottavana.Silveri kirjoitti:Aika hyvin tässä alkaa hahmottua mikä on erona markkinointikohteena figupelaajilla ja "kliksuttelijoilla": figupelaajista näitten 11-12v kaaosmarinetonihqui-kausifanittajien lisäksi löytyy pitempään harrastukseen sitoutuneita henkilöitä, jotka kuukaudesta toiseen ostavat lisää muovi- ja tinafiguureita vuositolkulla, kun nämä prepainttikliksut mielletään selvästi enemmän leluiksi ja markkinat ovat osoittaneet, että ovat sesonkituotteita, kuten useimmat keinotekoisesti luodun brändin lelut yleensäkin. Kun kohdeyleisö on ailahtelevaa, ei myyntikään välttämättä kasva ikuisesti ja päättyy yleensä romahdusmaisesti.
-
Sami Jumppanen
Mahtaisikohan mennä Catalystin hoitoon?Tooninki kirjoitti:Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
Hankalahan tuohon oikeasti on ottaa kantaa, kun en ole WizKidsin toilailuja siinä määrin sivusta seurannut (toisin kuin erään nimeltä jo mainitun ranskalaisfirman). Tieto lähinnä yllätti.
-
Sami Jumppanen
Joo, elikkä sain uutta tietoa: http://www.classicbattletech.com/forums ... tach=38661Sami Jumppanen kirjoitti:Mahtaisikohan mennä Catalystin hoitoon?Tooninki kirjoitti:Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Enpä menettänyt juuri mitään. Pirates taisi olla ainut Wizkids -tuote jota tuli ostettua ja siihenkin meni ehkä 20 euroa...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....