"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2250 pts Warriorz of Chaos

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Drak
Viesti:

2250 pts Warriorz of Chaos

Viesti Kirjoittaja Drak »

LORDS

Chaos Lord-715 pts
Sword of Might, Enchanted Shield, Crown of Evahlasting Conquest, Favour of the Gods, Diabolic Splendour, mark of Nurgle, chaos dragon

HEROES

Exalted Hero-194 pts
Flail, shield, Golden Eye of Tzeentch, disc, Bloodcurdling Roar, Mark of Tzeentch

Sorcerer-155 pts
2 dispel scrolls, mark of Nurgle

CORE

Marauder Horsemen-91 pts
5 marauder horsemen, flails, musician, mark of Slaanesh

Marauder Horsemen-91 pts
5 marauder horsemen, flails, musician, mark of Slaanesh

Marauder Horsemen-91 pts
5 marauder horsemen, spear, shield, musician, mark of Slaanesh

Warhounds-30 pts
5 warhounds

Warhounds-30 pts
5 warhounds

SPECIAL

Knights-305 pts
5 knights, lances, full command, Mark of Nurgle

Knights-285 pts
5 knights, full command, mark of Slaanesh, War Bannah

Knights-260 pts
5 knights, mark of Khorne, musician, champion

TOTAL:2248

Kuka nyt mitään jalkaväkeä haluis pelata?
Viimeksi muokannut Drak, Ti 18.11.2008 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aapo95

Re: 2250 pts Warriorz of Chaos

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Todella hyvä tuo nopea armeija, mutta ei kai yli 2k pelissä 4 power dicella tee mitään!? Itse ottaisin vielä vähintään toisen scorererin peliin mukaan niin voi välillä onnistuakin castaamisessa...
Drak
Viesti:

Aapo95 kirjoitti:Todella hyvä tuo nopea armeija, mutta ei kai yli 2k pelissä 4 power dicella tee mitään!? Itse ottaisin vielä vähintään toisen scorererin peliin mukaan niin voi välillä onnistuakin castaamisessa...
Wot, mistä sä kaivat esiin neljännen powah dicen? Toi maagi on tuolla vaan rullia kantamassa, mark of Nurgle messissä ihan vaan sen figun takia.
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Warp-Rider kirjoitti:
Aapo95 kirjoitti:Todella hyvä tuo nopea armeija, mutta ei kai yli 2k pelissä 4 power dicella tee mitään!? Itse ottaisin vielä vähintään toisen scorererin peliin mukaan niin voi välillä onnistuakin castaamisessa...
Wot, mistä sä kaivat esiin neljännen powah dicen? Toi maagi on tuolla vaan rullia kantamassa, mark of Nurgle messissä ihan vaan sen figun takia.
Ohhoh, olen niin tottunut siihen lvl 2 upgreidaukseen, etten tullut ajatelleeksi sitä lvl ykköstä :P.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

kai näillä nyt jotenki noin sotimaan mennään. itse en tykkää pelata pelkkiä ritareita, mut kyl ne ne warriorzzit ownaa. onneks on siellä muutakin nopeaa&voimakasta&tehokasta kun ritarit, niin nekään ei välttämättömyys ole. ottaisinkin ehkä muutaman downinsyndroomaisen dogren tuonne vauhkoamaan joidenkin ritarien sijaan

horsemaneille vois tietty niitä merkkejä jos pisteitä löytyy
Drak
Viesti:

Ai joo, oho, unohtu vaan merkitä nuo merkit noilta Marahorseilta. Dragon ogreja nyt en halua ottaa ihan vaan siksi, että ovat pirun kalliita pisteissä että rahassa, WS vain 4 ja napit ovat erityisen rumia.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Warp-Rider kirjoitti:Ai joo, oho, unohtu vaan merkitä nuo merkit noilta Marahorseilta. Dragon ogreja nyt en halua ottaa ihan vaan siksi, että ovat pirun kalliita pisteissä että rahassa, WS vain 4 ja napit ovat erityisen rumia.
napeille voi tehä sellaset maskit niinkuin nikke on (kai) tehny, itse teen jossaan vaiheessa :p. ei ws4 haittaa niin plajoa ku on S7 ja kestoa
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Eikö ton yhden Altaruksen (sorsan) merkin vois heittää menemään ja ottaa samalla rahalla rapturous standardi toisille ritareille?
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Mä ottaisin yksille horsemaneille Khornen merkin, vihollista saattaisi pelottaa sen saaminen ampuvien joukkojen kimppuun.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”