"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysymyksiä Hirstartsista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rod

Kysymyksiä Hirstartsista

Viesti Kirjoittaja Rod »

Elikkäs. Katsoin nuita Hirstartsin muotteja ja mietin, että nuitahan voisi käyttää maastonrakennukseen ja vaikka baseihinkin. Heräsi siis pari kysymystä ja kysyn ne teiltä enemmän tietäviltä henkilöiltä.
1. Montako kertaa suunnilleen yksi muotti kestää?
2. Mitä kannattaa käyttää valuaineena? Resiiniä? Tinaa?
3. Nuo käyttävät tuolla jotain plasteria. Mistä sitä saa ja paljonko maksaa?
4. Mistä eri valuaineita saa ja paljonko ne maksaa?
5. Onko teillä mitään niksejä nuita muotteja käyttäessä?
6. Onko nuita helppo käyttää?
7. Onko nämä ihan pöljiä kysymyksiä?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille. Olen katsonut nuita tutoriaaleja valamisesta ja olen kyllästynyt tekemään milliputtimuotteja jotka ei toimi. Valaiskaa siis minua. Kiitos.

Rod
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Dolmot
Valvoja

Re: Kysymyksiä Hirstartsista

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Tästä vähän alkua, naksuttelemalla lisää.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kiitos Dolmot. Eli siis kaikkiin yllämainittuihin kysymyksiin tuli vastaus yhdellä lauseella. pitäisi terävoittää näitä haku-fu taitoja jotka ovat ruosteessa. Mutta yksi kysymys löytyi lisää ja vastausta en nuilta Dolmotin antamilta sivuilta löytänyt eli siis kuinka kauan nuo muotit säilyy. Kuivuuko ne hattaraksi päivässä vai voiko niillä vielä valmistaa tappopalikoita lapsenlapsille?
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Rod kirjoitti:kuinka kauan nuo muotit säilyy. Kuivuuko ne hattaraksi päivässä vai voiko niillä vielä valmistaa tappopalikoita lapsenlapsille?
Ei ainakaan tuota ensimmäistä. Jälkimmäisestä on liian varhaista sanoa, koska firma on ollut toiminnassa vasta vuodesta 2000. Itse en ole havainnut monta sataa kertaa käytetyissä muoteissa mitään olennaisia kulumisen merkkejä. Ennemmin siinä toistuvassa valamisessa hajoaa oma pää kuin muotti. Tämä siis kipsillä. Hartsi tai muut järeämmät aineet saattavat kuluttaakin.

ks. myös FAQ
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”