Tampereen BB pelaajat
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
BloodBowler
Tampereen BB pelaajat
Jees että olen vähän aikaa tuskasesti yrittänyt Blood bowl pelaajia löytää tampereen tienoilta. Kyllä täältä on porukkaa löytynytkin mutta valinnanvaraa sais olla enemmän.
Jees eli ideana on vaan tulla lätkimään tänne nimiä ylös jos Blood bowlia pelailee. 
Re: Tampereen BB pelaajat
Minä täs kanssa pelailen bb:tä Ogre tiimi on tos pohjamaaleis
*** Kuvat eivät ole sallittuja allekirjoituksessa! -MN ***
Löytyy kääpiötä, örkkiä ja ihmistä ja pari pelilautaa vermeineen ja sääntökirjaa. Aikaakin aina silloin tällöin.
Taikasormuksissa on - taikaa, ne ovat harvinaisia ja merkillisiä.
Netistä hankittu pelipöytä ja säännöt. Itse tehty (Oikean pituinen) mitta, gobbo joukkue.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
BloodBowler
Itse pelailen halffareilla ja jos jota kuta peli kiinnostaa niin ihan vapaasti YV:tä tulemaan. 
Humaneilla olisin pelaamassa.. Ukotkin on jopa hankinnassa.. 
No pain, no gain
Rautainen itsetunto. Siinä kaikki.
Jep, nyt on mullakin human tiimi. maalaamattomana tosin, mutta onpahan kuitenkin.
No pain, no gain
Herätelläänpä taas tätä ajatusta Blood Bowlin peluusta nappuloilla täällä Tampereen seudulla. Ihan olisin valmis yksittäisiäkin pelejä pelaamaan mimmoista vastusta vastaan vaan.
Taikasormuksissa on - taikaa, ne ovat harvinaisia ja merkillisiä.
Täältä löytyy pieni pohjamaalattu Skaven-joukkue.
Ongelmana että asun Kurussa eikä ole omaa autoa/korttia ja kahden 40k-armeijan viemä aika.
Kiinnostusta kyllä on.
Ongelmana että asun Kurussa eikä ole omaa autoa/korttia ja kahden 40k-armeijan viemä aika.
Kiinnostusta kyllä on.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Sen verran on innostusta, että on oma lautakin tullut askarreltua ja kaksi-kolme tiimiä kasassa. Pelaajia on vain sen verran harvassa, että omalla kentällä on tainnut tulla yksi puolikas peli vain pelattua.
Pienemmän skaalan BB7:a voisi myös testata. Saa pistää viestiä, jos tietää missä pelit tai pelaajat luuraavat
Pienemmän skaalan BB7:a voisi myös testata. Saa pistää viestiä, jos tietää missä pelit tai pelaajat luuraavat
TaBBLen kuudes kausi alkanee marraskuussa -08. Asiasta tarkemmin Pelimaan keskustelualueella.
Täällä olisi pari joukkuetta kellarissa.
Kavereilla löytyy myös tiimejä.
Voisi olla kiinnostustakin :)
Kavereilla löytyy myös tiimejä.
Voisi olla kiinnostustakin :)
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Mikäli on vielä Tamperelaisia jotka eivät Pelimaa:n alafoorumia lue niin tuonne Veronin linkin taakse tuli juuri päivitystä, joten nyt nopiaa ilmottautumaan mikäli verikeilaus kiinnostaa :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
No en varsinaisesti tampereella asu mutta lähin peliporukkapaikka se on.
Itseltä löytyy useampiakin BB-joukkueita, Ogreja, Chaoslaisia ja Norseja, eli kyllä peli-innostusta löytyy.
jos joku isompi turnaus järkätään, niin tulen mielelläni mukaan.
Itseltä löytyy useampiakin BB-joukkueita, Ogreja, Chaoslaisia ja Norseja, eli kyllä peli-innostusta löytyy.
jos joku isompi turnaus järkätään, niin tulen mielelläni mukaan.
Turnausta ei tällä hetkellä tiedossa, mutta TaBBLen seuraava kausi alkaa siis marraskuussa. Huomenna sunnuntaina viimeinen mahdollisuus ilmoittautua tälle kaudelle. Tarkemmat tiedot löytyvät täältä.Rosgakori kirjoitti:jos joku isompi turnaus järkätään, niin tulen mielelläni mukaan.
Pahus kun asun nykyään Porissa olisin moiseen liigaan salamana tullut messiin. Täälläkin koitetaan repiä moista käyntiin mutta pientä takkuilua ollut.
Ehkä jotain hajanaisia pelejä sattaisin pelailla Tampereellakin kun kohtalaisen usein tulee käytyä.
Itse askarreltu lauta oikeissa mitoissa löytyy + muut roinat.
Human, High Elf ja Chaos Dwarf tiimit.
Ehkä jotain hajanaisia pelejä sattaisin pelailla Tampereellakin kun kohtalaisen usein tulee käytyä.
Itse askarreltu lauta oikeissa mitoissa löytyy + muut roinat.
Human, High Elf ja Chaos Dwarf tiimit.
Kalat meni kotio...
TaBBLen seuraava kausi alkaa... joskus! Keväällä, kesällä tai syksyllä.
Nyt voit kuitenkin vaikuttaa asiaan.
Nyt voit kuitenkin vaikuttaa asiaan.
TaBBLen seitsemäs kausi alkaa toukokuun alussa. Enemmän tietoa viestissä Pelimaan keskustelualueella.
TaBBLen kahdeksas kausi alkaa syyskuussa. Enemmän tietoa Pelimaan keskustelualueella.